www.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

Postex is genomineerd voor de Deloitte Technology Fast 50

Amsterdam, 4 september 2019 - Postex is genomineerd voor de Deloitte Technology Fast 50 2019. De Deloitte Technology Fast 50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland. Donderdag 10 oktober wordt de uiteindelijke ranking feestelijk bekendgemaakt in Amsterdam.

“Wij zijn vereerd dat we genomineerd zijn voor de Deloitte Technology Fast 50 2019. Deze nominatie is een erkenning voor onze activiteiten de laatste jaren. Het laat zien dat we op de juiste weg zijn en blijven groeien.”

Over Postex
Met het Postex-communicatieplatform kunnen organisaties klantcommunicatie volledig geautomatiseerd aanbieden en volgen. Transactiedocumenten zoals bijvoorbeeld facturen en herinneringen kunnen, volledig met behoud van de huisstijl, worden aangeboden via diverse kanalen. Postex kan digitaal documenten aanbieden in de vorm van een e-mailbericht of aflevering per post faciliteren via PostNL. Daarnaast is het mogelijk om vanuit diverse communicatiekanalen een iDEAL-betaalverzoek aan te bieden of digitaal incassomachtigen te faciliteren. Naast interne efficiency zorgt deze mogelijkheid voor veel gemak voor de eindklant.

Ivo Meij, senior Manager bij Deloitte en bedient vele Fast 50 ondernemingen en startups: ”Elk bedrijf gebruikt technologie, maar de bedrijven die uiteindelijk de Technology Fast 50 halen zijn hierin zo bedreven, dat zij bestaande markten ontwrichten en/of nieuwe markten aanboren.”

Bart de Vries, programmaleider van de Technology Fast 50: “Dit jaar zet de trend zich voort dat het aantal inschrijvingen voor de Fast 50 stijgt én dat de groeipercentages stijgen ten opzichte van afgelopen jaar. Dit toont aan dat het klimaat voor tech scale ups wederom is verbeterd.”

Over Deloitte Technology Fast 50
De Deloitte Technology Fast 50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland. De selectie vindt plaats op basis van de percentuele omzetgroei over de afgelopen vier jaar (2015 - 2018). Bedrijven die jonger zijn dan 4 jaar, kunnen meedoen aan het Deloitte Technology Fast 50-programma in de categorie Rising Star. Zij worden beoordeeld op omzetpotentie, mate van innovatie en schaalbaarheid, in plaats van op groeicijfers. De genomineerden van de Rising Star-categorie worden op dinsdag 10 september bekendgemaakt. De deelnemers zijn afkomstig uit de publieke en private sector en omvatten alle technologiesegmenten. Voor meer informatie: www.fast50.nl.

Over Postex
Postex, opgericht in 2014, is een technologiebedrijf en de ontwikkelaar van het cloudplatform voor het automatiseren van klantcommunicatie. Het Postex-platform regisseert intelligente klantcommunicatie die aansluit bij de actuele en gevalideerde communicatievoorkeur van de klant. Meer dan 250 bedrijven & semi-overheidsorganisaties gebruiken het platform om klantcommunicatie te automatiseren, selfservice te stimuleren en online betaalmogelijkheden aan te bieden. Voor meer informatie: www.postex.com.