www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 144 dagen geleden)
PR: Marcommit

SAP Customer Experience LIVE voor het eerst in Londen

‘s-Hertogenbosch – 4 september 2019 – SAP Customer Experience LIVE wordt dit jaar voor het eerst in de Britse hoofdstad georganiseerd. Het traditiegetrouwe Fira de Barcelona wordt dit jaar voor drie andere locaties ingeruild. Naast Londen zal het evenement ook plaatsvinden in Dubai en München. Op 3 oktober zal SAP Customer Experience de SAP Customer Experience LIVE-reeks aftrappen in het Magazine London met verschillende sessies over hoe je de klant in het hart van je organisatie kan zetten.

Het evenement zal draaien om het werkelijk begrijpen van de klant. Pas als bedrijven de klant echt kennen, kunnen ze de beste en meest persoonlijke ervaring bieden. SAP Customer Experience LIVE is opgezet om deelnemers inzichten te geven in best practices rondom processen in sales, marketing, service en commerce om de verbinding met klanten aan te gaan. Hiermee creëert iedere organisatie vertrouwen en loyaliteit en wordt de groei van organisaties geaccelereerd.

Sluit je aan bij de experience economy
Tijdens het evenement staat de experience economy centraal. In de sessies van onder andere succesvolle managers uit de industrie gaat het niet enkel om de steeds veranderende klantbehoeften, maar wordt ook de toekomst van customer experience getoond. De presentaties helpen om het gat te dichten tussen de ervaring die bedrijven denken te bieden en wat de consument werkelijk ervaart.

Bekende internationale merken als Bühler en BenLink zullen tijdens het evenement hun best practices meegeven. Wat werkt voor hen het beste en welke valkuilen zijn ze onderweg tegengekomen? Daarnaast is er genoeg ruimte om te netwerken met vakgenoten en inspirerende sessies te volgen over hoe je bijvoorbeeld omgaat met de privacy van de consument wanneer je een real-time connectie probeert op te bouwen.

Meer weten over SAP Customer Experience LIVE op 3 oktober in Londen of meteen een kaartje bestellen? Ga dan naar: https://events.sap.com/gb/cx-live-2019-london/en/home

Over SAP
Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP kleine, middelgrote en grote bedrijven met de stroomlijning van hun bedrijfsvoering. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. Voor meer informatie kunt u terecht op www.sap.com.

SAP Customer Experience software biedt omni-channel klantbetrokkenheid- en verkoopoplossingen die organisaties in staat stellen om real-time en gedetailleerd beeld van de klant te geven. De software oplossingen voor customer engagement en commerce geven organisaties de grondslag, het kader en de hulpmiddelen om een holistische klantweergave te creëren via verschillende kanalen. Hiermee wordt betrokkenheid van klanten vereenvoudigd en worden complexe bedrijfsproblemen opgelost.

Marcommit
Arlieke Tammer
Laatste van SAP
Enexis bereidt zich voor op energietransitie met SAP S/4HANA