www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Grote retailnamen op jubileumeditie van Lightspeed Connect op 23 oktober 2019

Amsterdam, 4 september 2019 – Op 23 oktober 2019 organiseert Lightspeed, leverancier van kassa- en webwinkelsoftware, voor de vijfde keer het grootste retail omnichannel evenement van de Benelux: Lightspeed Connect. Tijdens Connect19 delen experts uit de retailbranche hun kennis met zelfstandige retailers vanuit heel Europa middels keynotes en één-op-één demo sessies. Onder andere PayPal, PostNL en The Phone Lab zullen hun inzichten delen.

Grote namen geven dé tips en tricks
Op het event vinden presentaties plaats gericht op vier pijlers: marketing, technology, omnichannel en experience. Jip de Lange, Senior Manager Channel Partners bij PayPal, hoofdsponsor van Connect19, deelt hoe PayPal de verandering doormaakt tot een platform voor alle betaalbehoeftes. Gerben Schoneveld, Consultant E-commerce bij PostNL, leert ondernemers hoe zij de logistieke ervaring voor de klant kunnen verbeteren. En Danny ten Nijenhuis, founder van The Phone Lab, vertelt hoe het hem samen met zijn team gelukt is binnen vier jaar een omzet van meer dan twee miljoen te realiseren. Ook betreden Laurent Peeters van Petit Bateau by L&L, Jeroen Janssen van The Customer Experience Agency en Maarten Kesteloot van Influo het sprekerspodium in de Jaarbeurs.

De overige sprekers worden de komende weken aangekondigd. Met deze diversiteit aan keynotes kunnen ondernemers alle tips en tricks in huis halen die nodig zijn om hun business naar een hoger niveau te tillen.

Alles voor het optimaliseren van kassa- en webwinkelsoftware
Daarnaast zijn partners PayPal, PostNL, Reloadify, Epson, Notive, JMango en Channable aanwezig met een integratie booth. Zij bieden apps en tools die geïntegreerd kunnen worden in de software van Lightspeed en zo de efficiëntie verhogen. Ook is er voor Lightspeed-gebruikers een Support Zone voor advies over de software. In de Lightspeed Training Room gaan experts dieper in op de functionaliteiten van de software. Hierdoor kunnen retailers hun kassa- en webwinkelsoftware optimaliseren. De bezoekers die nog geen gebruik maken van Lightspeed-software kunnen advies over de software inwinnen in de Demo Zone. Het programma wordt afgesloten met een netwerkborrel.

Praktische informatie:
  • Waar: Jaarbeurs, Jaarbeursplein 1, 3521 AL Utrecht.
  • Wanneer: woensdag 23 oktober 2018 van 9:30 uur tot 20:00 uur.
  • Tickets: de tickets zijn vanaf nu verkrijgbaar via de website en kosten €49,95.
  • Voertaal: de presentaties zijn in het Nederlands, met enkele uitzonderingen in het Engels.

Informatie voor de pers:
Lightspeed Connect is gratis toegankelijk voor de pers. Stuur een mail naar lightspeed@marcommit.nl als je aanwezig wil zijn, de mediakit wil ontvangen, of interesse hebt in een interview.

Over Lightspeed Connect
Lightspeed Connect is het grootste jaarlijkse retail omnichannel evenement van Europa. Op het evenement ontmoeten retailondernemers elkaar om op de hoogte te worden gebracht van de laatste trends in retail. Ook geeft het een vooruitblik van waar de branche zich naartoe beweegt. Sinds de eerste editie hebben meer dan 2500 aanwezigen deelgenomen aan workshops en netwerkmogelijkheden. Ruim vijftig experts uit de branche hebben al op het Connect-podium gestaan. Op deze vijfde editie komen weer ruim 800 ondernemers samen om geïnspireerd te worden, inzichten te delen en te leren hoe zij alles uit hun zaak kunnen halen.

Voor meer informatie, bezoek: https://www.lightspeedconnect.eu/

Over Lightspeed:
Lightspeed (TSX: LSPD) is een cloud-gebaseerd commercieplatform dat kleine en middelgrote bedrijven in ongeveer honderd landen ondersteunt. Met slimme, schaalbare en betrouwbare point-of-sales systemen is het een alles-in-één oplossing die restaurants en retailers helpt om via verschillende kanalen te verkopen, dagelijkse activiteiten te managen, verbinding aan te gaan met consumenten, betalingen te accepteren en hierdoor te groeien. Het hoofdkantoor is gevestigd in Montréal, Canada, en Lightspeed wordt vertrouwd door de populaire lokale ondernemers binnen de retail en horeca. Lightspeed is inmiddels uitgegroeid tot ruim 800 medewerkers, met kantoren in Canada, de VS, Europa en Australië. Het hoofdkantoor in Nederland is gevestigd in Amsterdam.

Voor meer informatie, bezoek: https://www.lightspeedhq.nl
Facebook: Facebook.com/LightspeedHQ, Twitter: @LightspeedHQ en Instagram: @LightspeedHQ.

Marcommit
Kyra Pluimakers