Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2480 volgers blijven op de hoogte!
PR: ItsaRep

Western Digital introduceert nieuwe line-up snelle opslagproducten voor consumenten

Vernieuwde WD My Passport 5 TB draagbare harde schijf en snelste SanDisk-geheugenkaarten ooit

Op IFA 2019 presenteert Western Digital vandaag het nieuwste aanbod van zijn merken WD_BLACK, WD en SanDisk. Eén van de introducties is de nieuwe versie van de populaire WD My Passport. Western Digital biedt het breedste portfolio van opslagproducten en -oplossingen in de branche.

De nieuwe producten zijn ontworpen om betrouwbaarheid en prestaties van wereldklasse te bieden, inspelend op de verschillende behoeften van de consument op het gebied van gegevensopslag. Of het nu gaat om een hardcore gamer die zijn spel wil verbeteren, een gezin dat waardevolle herinneringen wil bewaren of een fotograaf die zijn perfecte shot wil editen.

WD: My Passport en My Passport voor Mac
  • De bekroonde WD My Passport-lijn van draagbare schijven is compleet vernieuwd om beter te voldoen aan de behoeften van de hedendaagse consument. WD biedt nu de dunste draagbare harde schijf van 5 TB in het WD-merkportfolio met een dikte van slechts 0,75 inch (19,15 mm). Handzaam, maar genoeg capaciteit om enorm veel foto's, video's, muziek en documenten op te slaan, te ordenen en te delen.
  • De stijlvolle nieuwe schijven zijn beschikbaar in een opslagcapaciteit tot 5 TB. De My Passport drive is er in coole nieuwe kleuren, waaronder zwart, blauw en rood, is geformatteerd voor Windows 10 en beschikt over een USB 3.0-connector die compatibel is met USB 2.0. De My Passport voor Mac-schijf is midnight blue, geformatteerd voor macOS Mojave en heeft een USB-C -aansluiting om plug-and-play-opslag uit de doos te leveren.
  • Om consumenten te helpen hun bestanden te beschermen en makkelijker te beheren, zijn de drives voorzien van WD Discovery-software met onder andere WD Security (wachtwoordbeveiliging en 256-bit AES Hardware Encryption), import van sociale media en cloudopslag (zoals Facebook, Dropbox en Google Drive) en WD Drive Utilities.
SanDisk: extreme geheugenkaarten en iXpand draadloze oplader
  • Gebruikmakend van de nieuwste NVMe-technologie onthult het bedrijf zijn snelste geheugenkaart ooit, de SanDisk Extreme PRO CFexpress Type B. Deze nieuwe kaart is ontworpen voor fotografen en videografen die de meest geavanceerde technologie nodig hebben om inhoud van hoge kwaliteit te kunnen opslaan en bewerken. Met meer dan driemaal de snelheid van de huidige geheugenkaarten, maakt de CFexpress-kaart consistente opname van RAW 6K video en verbeterde workflow-efficiëntie mogelijk. De SanDisk Extreme PRO CFexpress Type B is later dit jaar verkrijgbaar.
  • Daarnaast lanceert het bedrijf de 1 TB SanDisk Extreme PRO SD UHS-I-geheugenkaart - 's werelds snelste 1 TB UHS-I SD-kaart. Deze SD-kaart met extreem hoge capaciteit is dit najaar verkrijgbaar en is perfect voor het maken van 4K UHD-video en sequentiële burst mode fotografie.
  • Een ander baanbrekend product van SanDisk is 's werelds eerste twee-in-één draadloze oplader met automatische lokale back-up, de iXpand Wireless Charger. Het nieuwe apparaat biedt consumenten lokale back-up voor Qi-geschikte iPhone- en Android-apparaten tijdens het opladen. Het is een gemakkelijke manier om herinneringen veilig te houden zonder dat men de gebruikelijke manier van opladen hoeft aan te passen. Voor consumenten die snel extra opslag aan hun iPhone willen toevoegen en ruimte willen vrijmaken voor meer foto's en video's, rolt SanDisk ook de nieuwe iXpand Flash Drive Go uit. Beide producten zijn vanaf vandaag beschikbaar in geselecteerde regio's.
WD_Black
  • Op IFA zijn tevens de op Gamescom geïntroduceerde WD_Black-gameproducten te bewonderen. Deze zijn speciaal gebouwd voor gamers die voor de gevreesde uitdaging staan om te kiezen welke van hun favoriete games ze willen opofferen wanneer ze de opslaglimiet van hun gaming station bereiken.
  • Eén van de vijf getoonde nieuwe gaming-oplossingen is de opmerkelijke WD_Black P50 Game Drive SSD, de eerste gamedrive in de branche met een SuperSpeed USB (20 Gb / s) -interface. Bovendien bevat het portfolio twee Xbox-gelicentieerde schijven, de WD_Black P10 Game Drive voor Xbox One (reeds verkrijgbaar) en WD_Black D10 Game Drive voor Xbox One (naar verwachting later deze maand beschikbaar). Deze twee schijven worden geleverd met een Xbox Game Pass Ultimate-proeflidmaatschap. De WD_Black-portfolio biedt de prestaties, capaciteit en betrouwbaarheid waarmee pc- en consolegamers hun spel onbeperkt kunnen (blijven) spelen.
“Mensen over de hele wereld vertrouwen op onze oplossingen voor hun waardevolle inhoud, van de nieuwste videogame tot collecties van familiefoto's of professionele portfolio's. Producten van Western Digital zijn allemaal ontworpen met de consumentenervaring als onze topprioriteit. Naast behoud van hun bestanden, streven we er ook naar om de best mogelijke prestaties en ervaring te bieden. Onze uitgebreide portfolio en innovaties zijn een goed voorbeeld van die toewijding”, zei Emiel Witteveen, Senior product marketing manager EMEA bij Western Digital.

IFA-bezoekers kunnen Western Digital nog tot en met 11 september 2019 vinden in hal 17, stand 201, om de nieuwe, krachtige opslagoplossingen uit de eerste hand te ervaren.

Voor meer informatie, bezoek de websites: WD Black, WD en SanDisk.

Zie de sociale kanalen van de verschillende merken voor het laatste nieuws:

WD
Instagram: @wdcreators
Twitter: @WDCreators
Facebook: WD

SanDisk
Instagram: @sandisk
Twitter: @SanDisk
Facebook: SanDisk

WD_Black
#WDBlack, #DriveYourGame
Instagram: @wd_black
Twitter: @wd_black
Facebook: WD Black

imageimage

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kan aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leeft, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.
De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.
Eerder van Western Digital Netherlands B.V.
7 jan 2020 Western Digital toont op CES 2020 allereerste 8TB SuperSpeed USB 20Gbps draagbare SSD

10 dec 2019 Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

28 okt 2019 Western Digital kondigt 14TB WD Purple HDD en microSD kaart geoptimaliseerd voor AI-videobewaking aan
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com