www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

Wireshark University en SharkFest Europe 2019

Optimizing Wireshark 3.0 for Effective TCP/IP Analysis & Troubleshooting

Als de Certified Wireshark University EMEA Partner organiseert SCOS Software bv te Amsterdam-Hoofddorp van 7 tot en met 11 October 2019 een nieuwe Wireshark Training. Wireshark is onbetwist de populairste netwerk analyse tool met meer dan 1.000.000 downloads per maand. Deze training is gebaseerd op de nieuwste Wireshark versie V3 welke in april j.l. is uitgekomen. In deze training zal worden ingegaan op het efficiënt gebruiken van Wireshark en de packet-level TCP/IP communicatie door het bestuderen van zowel het correct als verkeerd gedragen van netwerken. Een groot gedeelte van de training zal diepgaand worden ingegaan op de mogelijkheden van Wireshark. Verder zal het beoordelen van zowel normaal als abnormale communicatie patronen van de TCP/IP toepassing en de meest gangbare applicaties worden bestudeerd.

Wireshark University
In 2007 is de Wireshark University opgericht door Laura Chappell voor het opleiden van IT professionals in het gebruik van Wireshark bij netwerk analyse en het oplossen van netwerk problemen. Sinds 2008 is SCOS te Hoofddorp de Certified Training Partner namens de Wireshark University in Europa en organiseert regelmatig de officiele TCP/IP Analysis and Troubleshooting training in Hoofddorp. SCOS is officieel gecertificeerd door de Wireshark Foundation voor het verzorgen van de Wireshark Trainingen.

SharkFest Europe 2019
SharkFest ™, Wireshark Developer and User Conference gelanceerd in 2008, is een reeks jaarlijkse educatieve conferenties georganiseerd in verschillende delen van de wereld en gericht op het delen van kennis, ervaring en best practices tussen de ontwikkelaars en gebruikersgemeenschappen van Wireshark®. Sinds 2016 wordt er ook in Europa een Sharkfest gehouden voor ontwikkelaars en gebruikers, komende November is de 4e editie in Estorill/Portugal.

Deelnemers aan SharkFest ontwikkelen hun kennis in pakketanalyse door lezingen en lab-gebaseerde sessies bij te wonen welke door de meest ervaren experts in de industrie worden gegeven. Ontwikkelaars van de core-code van Wireshark verzamelen zich ook tijdens deze conferentiedagen om nieuwe features te bespreken. Volgens Gerald Combs, oprichter van project Wireshark ... "Wireshark is een hulpmiddel en een gemeenschap. Het is mijn taak om beide te ondersteunen. "

SCOS-trainers zijn Wireshark University Certified Instructors, lid van FBI InfraGard, het Computer Security Institute, het IEEE en het Cyber Warfare Forum Initiative. Ze spreken regelmatig op regionale, nationale en internationale evenementen op het gebied van netwerken en beveiliging.

Voor meer inlichtingen:
SCOS Software bv