www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 141 dagen geleden)
PR: Marcommit

Atlassian organiseert Atlassian Open om teamwerk beter te organiseren

Amsterdam, 2 september 2019 – Op 9 en 10 september organiseert Atlassian, ontwikkelaar van samenwerkingstools, voor het eerst Atlassian Open. In anderhalve dag worden bezoekers in Wenen meegenomen in de toekomst van teamwerk. Nieuwe manieren om het werken in teams productiever en menselijker te maken staan centraal. Atlassian Open wordt later ook in Sydney en Boston georganiseerd.

Teams van de toekomst
Verschillende sprekers van onder andere Atlassian, maar ook van CYNORA, Volkswagen en Swiss Post, nemen het publiek mee in hoe je teams effectiever, succesvoller en gelukkiger kunt maken. Nieuw HR-onderzoek wordt getoond, net als nieuwe manieren om met jouw team verandering te kunnen bewerkstelligen. Er worden niet alleen tips gegeven tijdens verschillende inspiratiesessies, maar deelnemers kunnen ook workshops van trainers van Atlassian volgen.

Jay Simons, president van Atlassian, geeft op maandag 9 september het startschot voor Atlassian Open met een plenaire sessie. Op dinsdag 10 september is er een vol programma met verschillende sessies, die wederom wordt afgetrapt met een plenaire sessie door Simons. De rest van de dag kunnen er keynotes gevolgd worden over hoe je een team zo succesvol mogelijk maakt. Bezoekers leren hoe ze zoveel mogelijk vertrouwen en empathie in een team op kunnen bouwen en krijgen praktische tips over welke tools daarbij kunnen helpen. Daarnaast komt het werken met teams op afstand aan bod en is productiviteit een veelbesproken onderwerp.

Praktische informatie
Atlassian Open vindt op 9 en 10 september plaats in het Messe Wien Exhibition Congress Center te Wenen, Oostenrijk. Voor 500 euro kan een kaartje aangeschaft worden, waarbij de maaltijden tijdens het evenement verzorgd worden. Ook kan er een combinatieticket met Atlas Camp op 11 en 12 oktober gekocht worden. De verschillende opties zijn hier te vinden: https://atlassian.swoogo.com/open19vienna/begin.

Over Atlassian
Achter elke grote prestatie, zit een team. Van medicijnen tot ruimtevaart tot rampenbestrijding en pizzabezorging: Atlassians producten helpen teams waar ook ter wereld om de mensheid vooruit te helpen met behulp van software. De missie is dan ook om het potentieel van elk team te ontketenen door open met elkaar te werken. Wereldwijd gebruiken meer dan 125.000 grote en kleine organisaties de software van Atlassian om hun teams beter samen te laten werken, waaronder NASA, BMW, TomTom en Visa. Atlassian werd in 2002 door twee studievrienden, Scott Farquhar en Mike Cannon-Brookes, opgericht. Gewapend met een droom en een creditcard van 10.000 Australische dollar, begonnen zij aan hun avontuur. In 2015 vond de beursgang plaats en anno 2019 is het team van Atlassian uitgegroeid tot 3000 Atlassians.

Marcommit
Annelies Heuvelmans
annelies.heuvelmans@marcommit.nl
Laatste van Atlassian
Atlassian organiseert Atlassian Open om teamwerk beter te organiseren

Atlassian voor de derde keer uitgeroepen tot nummer 1 Great Place to Work
Verstreken tijd: 2 jaar en 141 dagen

Logo Marcommit
Atlassian contact

Logo Atlassian

www.atlassian.com
Atlassian sociaal

Atlassian tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Citrix
Logo SurveyMonkey
Logo Ivanti