www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

Flanderijn stelt Dick de Graaf aan als Hoofd IT

Rotterdam, 28 augustus 2019 – Dick de Graaf (60) is per 15 juli aangesteld als Hoofd IT bij incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisatie Flanderijn. Met De Graaf haalt Flanderijn een ervaren IT’er in huis om de IT-oplossingen binnen de organisatie naar een hoger niveau te tillen. De Graaf is in zijn functie onderdeel van het managementteam en stuurt een team van zo’n 25 medewerkers aan waaronder softwareontwikkelaars, applicatiebeheerders en technisch beheerders.

Voordat De Graaf naar Flanderijn kwam, heeft hij ruim twintig jaar gewerkt bij International Card Services. Hier heeft hij diverse managementrollen vervuld, waarin hij onder andere verantwoordelijk was voor het uitbesteden van IT-services, optimaliseren van IT-kosten en het begeleiden van migraties. De Graaf neemt dus een schat aan ervaring mee naar Flanderijn. Niet alleen op het gebied van IT, maar ook als het gaat om het aansturen en coachen van medewerkers.

Teunis Nieuwpoort, directievoorzitter van Flanderijn, over de aanstelling van De Graaf: “We zijn ontzettend blij met de komst van Dick. Met zijn ervaring kan hij Flanderijn goed helpen om IT-oplossingen optimaal in te zetten als ondersteuning van onze dienstverlening. Wij maken zelf onze software en de ontwikkelingen op dit gebied gaan snel. Dick weet als geen ander hoe je hier als organisatie in meegaat. Hierdoor kunnen we opdrachtgevers en klanten nog beter helpen om in een vroegtijdig stadium oplossingen te vinden voor betalingsachterstanden.”

De Graaf over zijn nieuwe functie: “Ik kijk ernaar uit om Flanderijn met mijn expertise verder te helpen op het gebied van IT. Net als bij veel andere organisaties, is er vooral nog veel te winnen als het gaat om de aansluiting van IT-oplossingen op gebruikers. Wat mij verder erg aanspreekt in de functie is de vrijheid om hem zelf in te vullen en de ruimte voor ondernemerschap. Dat zit echt in het DNA van Flanderijn en dat past heel goed bij mij.”

Over Flanderijn
Flanderijn is van oorsprong een incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisatie en bestaat sinds 1948. In de afgelopen jaren heeft Flanderijn zich ontwikkeld tot een full-service organisatie op het gebied van creditmanagement, betalingsbeheer en administratieve ondersteuning. De organisatie maakt op het speelveld van gerechtsdeurwaarders en incassobureaus op ieder niveau het verschil. Niet voor niets behoort Flanderijn dan ook tot de top van de incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisaties in Nederland. Daarnaast staat klantgerichtheid hoog op de agenda binnen Flanderijn.

De gedegen kennis van de regio’s waarin Flanderijn actief is, is voor opdrachtgevers een belangrijke reden om te kiezen voor de expertise van deze gerechtsdeurwaardersorganisatie. De organisatie telt ruim 600 medewerkers, verdeeld over alle vestigingen. Zij beschikken over up-to-date kennis en vaardigheden om de meer dan 10.000 opdrachtgevers altijd optimaal van dienst te kunnen zijn. Flanderijn heeft zich in bijna 70 jaar ontwikkeld van een eenmanszaak in Rotterdam tot een toonaangevende organisatie met 12 vestigingen, waarvan 11 in Nederland en 1 in België. Meer informatie op www.flanderijn.nl en op LinkedIn of Twitter.

Meer informatie:
Marcommit
Emily Stolker
flanderijn@marcommit.nl
Laatste van Flanderijn
Creditmanagers pleiten voor andere incasso-aanpak

Grote verschillen tussen incasso-aanpak overheid en bedrijfsleven

Gros Nederlanders vindt kwijtschelden schulden niet kunnen

Logo Marcommit
Flanderijn contact

Logo Flanderijn

088 - 209 2444
  www.flanderijn.nl
Flanderijn sociaal

Flanderijn tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope