www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 135 dagen geleden)
PR: LVTPR

commercetools voor het tweede achtereenvolgende jaar genoemd als ‘Visionair’ in het Gartner Magic Quadrant for Digital Commerce

commercetools verheugd dat hun API-gebaseerde cloud-first commerce platform wederom hoog scoort in prestigieuze ranking

Amsterdam, 27 augustus 2019 – commercetools, toonaangevend leverancier van innovatievecommercesoftware, is in het Gartner Magic Quadrant for Digital Commerce van 2019 opnieuw genoemd als ‘Visionairy’. Het bedrijf staat voor het tweede achtereenvolgende jaar op deze prestigieuze lijst (1).

Dirk Hoerig, CEO van commercetools: “We hebben met commercetools een uitstekend jaar achter de rug dankzij sterke uitbreiding van ons klantenbestand in alle sectoren, de opening van kantoren in het Verenigd Koninkrijk, Singapore en Vietnam, en de realisatie van 99,9 procent uptime wereldwijd sinds augustus 2018. Het is zeer bevredigend dat de vooruitgang die we hebben geboekt, wordt erkend door Gartner, in het bijzonder waar het gaat om de vooruitgang in vergelijking met vorig jaar op de criteria ‘volledigheid van visie’ en ‘executiekracht’. Maar het meest trots ben ik op het feit dat onze klanten keer op keer aangeven hoe effectief en waardevol het was voor hen om met onze teams te werken.”

Met het oog op de behoefte van bedrijven aan een flexibeler commerceoplossing bouwde commercetools zijn platform vanaf de grond op als een cloud-native applicatie die bedrijven toegang biedt tot dezelfde techniek als grote e-commercespelers. Sinds de lancering zes jaar geleden hebben honderden internationale merken het platform ingezet. Met het platform kunnen retailers en merken snel commerceactiviteiten toevoegen aan kanalen en apparaten, die veel verder gaan dan de traditionele webshops. Hieronder vallen mobiele apps, onlinegames, artificial en virtual reality (AR en VR) en socialmediakanalen, en aan het internet verbonden apparaten zoals kiosken, wearables en auto’s.

Een gratis exemplaar van het Gartner 2019 Magic Quadrant for Digital Commerce-rapport is te downloaden op de website van het bedrijf.

(1) Gartner, “Magic Quadrant for Digital Commerce,” Penny Gillespie, Jason Daigler, et al., August 2019

Gartner geeft in zijn onderzoeksrapporten geen adviezen voor leveranciers, producten en diensten en adviseert technologiegebruikers om niet alleen die leveranciers met de hoogste beoordelingen te selecteren. De onderzoeksrapporten van Gartner geven de mening weer van de onderzoeksorganisatie Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner verwerpt alle aanspraken, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, inclusief aanspraken vanwege aankoop of gebruik voor een bepaald doel.

Over commercetools
commercetools is een vooruitstrevend bedrijf op het gebied van softwaretechnologie. Het biedt een platform voor cloudcommerce, dat de bouwstenen levert voor het nieuwe, digitale-commercetijdperk. De toonaangevende API-aanpak helpt retailers bij het creëren van merkwaarde door verkoopteams in staat te stellen unieke en interessante digitale-commerce-ervaringen te ontwerpen – vandaag en in de toekomst. De flexibele, op componenten gebaseerde architectuur verbetert de winstgevendheid door de ontwikkeltijd en middelen die nodig zijn om te migreren naar moderne commercetechnologie, aanzienlijk te verminderen en aan nieuwe klanteneisen te voldoen. Het is het perfecte startpunt voor op maat gemaakte microservices.Ga voor meer informatie naar www.commercetools.com.
Laatste van commercetools
commercetools is Leader in 2020 Gartner Magic Quadrant for Digital Commerce

Eerste open food-marktplaats Foodl biedt ubiquitous commerce met technologie van commercetools

commercetools en roboticaontwikkelaar Franka Emika verlengen partnerschap
Verstreken tijd: 2 jaar en 135 dagen

Logo LVTPR
commercetools contact

Logo commercetools

commercetools@lvtpr.nl
  commercetools.com
commercetools sociaal

commercetools tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Businesspark Nieuw-Vennep Zuid
Logo Citrix
Logo SurveyMonkey