www.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Citrix stimuleert applicatieontwikkeling en -levering

Het bedrijf breidt open source-integraties uit, waardoor klanten snel, flexibel en consistent applicaties kunnen ontwikkelen, testen en leveren op cloud-native platforms

AMSTERDAM – 26 Augustus 2019 – Digitale transformatie ontstaat niet zomaar. Het wordt gevoed door de snelle en efficiënte levering van nieuwe applicaties die onze manier van denken en werken verbeteren. Citrix Systems, Inc. (NASDAQ:CTXS) breidt daarom zijn open source-integraties verder uit. Hierdoor kunnen bedrijven moderne, innovatie cloudomgevingen van verschillende toonaangevende aanbieders gebruiken om hun overstap naar de cloud te versnellen en eerder resultaten te behalen. Het bedrijf kondigde vandaag aan dat Citrix® ADC het Red Hat OpenShift Operator certificaat heeft behaald, waarmee het IT-organisaties een nieuwe snelle, flexibele en consistente mogelijkheid biedt om applicaties op grote schaal te ontwikkelen, testen en leveren in Kubernetes-omgevingen. Citrix ADC’s zijn compatibel binnen de Red Hat platforms, inclusief Red Hat OpenShift, en de volledige stack wordt commercieel ondersteund door Red Hat en partners.

“We leven in een wereld gedreven door applicaties. IT-organisaties moeten modern omgevingen creëren waarin ze op een flexibele en ‘agile’ wijze apps kunnen leveren, met behoud van schaalbaarheid, beveiliging en betrouwbaarheid van hun systemen,” zegt Mihir Maniar, Vice President of Product Management, Networking bij Citrix. “Met ons Red Hat OpenShift Operator certificaat, breiden we de mogelijkheden die onze klanten daarbij hebben uit.”

Een moderne aanpak
Citrix® ADC is een softwaregerichte oplossing voor applicatielevering en load balancing, ontwikkeld om een hoogwaardige digital enterprise experience te bieden voor web-, traditionele en cloud-native applicaties, ongeacht waar deze worden gehost. De oplossing kan on-premises worden geïmplementeerd, maar ook op alle types cloud en cloud-native platforms, waaronder: Amazon Web Services (EKS), Google Cloud Platform (GKE) en Microsoft Azure (AKS). Het Red Hat OpenShift Operator certificaat bouwt voort op Citrix’ Red Hat Container certificaat en onderstreept Citrix’ toewijding aan de opkomende technologieën van Red Hat.

“Red Hat OpenShift is het meest uitgebreide enterprise Kubernetes-platform in de branche,” zegt Julio Tapia, Executive Director, Red Hat Partner Ecosystem. “Kubernetes operators zijn aantrekkelijk omdat ze helpen bij het coderen van de menselijke operationale logica die normaal vereist is voor het beheren van diensten die worden uitgevoerd als Kubernetes-native applicatie en die het dagelijkse werk eenvoudiger moeten maken. De Citrix ADC Operator stelt ontwikkelaars en IT-afdelingen in staat om applicaties te leveren met de snelheid, veiligheid en betrouwbaarheid die moderne cloudomgevingen vereisen.”

Naast Red Hat Openshift, kan Citrix ADC worden geïntegreerd met een uitgebreide set open source- en CNCF ecosysteemtools, waaronder Prometheus, Grafana, Spinnaker, FluentD, Kibana, Open Tracing en Zipkin. Klik hier voor meer informatie over Citrix ADC en de toegevoegde waarde die het op dit vlak kan bieden.

##

Over Citrix
Citrix (NASDAQ:CTXS) streeft naar een wereld waarin mensen, organisaties en dingen veilig verbonden en beschikbaar zijn, zodat het buitengewone mogelijk wordt. Citrix helpt klanten de toekomst van werk opnieuw uit te vinden door de meest uitgebreide beveiligde digitale werkplek te bieden, waarin alle apps, data en diensten die mensen nodig hebben om productief te zijn verbonden worden en waar IT eenvoudig complexe cloudomgevingen kan opzetten en beheren. Citrix oplossingen worden gebruikt in meer dan 400.000 organisaties, waaronder 99 procent van de Fortune 100 en 98 procent van de Fortune 500. Meer informatie vindt u op https://www.citrix.nl/ of volg Citrix Benelux op Twitter via @citrixbenelux.

Voor Citrix Investeerders
Dit persbericht bevat toekomstgerichte verklaringen die worden gedaan in overeenstemming met de safe harbor-bepalingen van Sectie 27A van de Securities Act van 1933 en Sectie 21E van de Securities Exchange Act van 1934. De toekomstgerichte bepalingen in dit bericht vormen geen garanties voor toekomstige prestaties. Deze verklaringen betreffen een aantal factoren die kunnen leiden tot feitelijke resultaten, met inbegrip van risico’s verbonden aan de impact van de wereldeconomie en onzekerheid in de IT-uitgavenomgeving, omzetgroei en erkenning van inkomsten, producten en diensten, hun ontwikkeling en distributie, productbehoefte en productportefeuille, economische en concurrentiefactoren, de belangrijkste strategische relaties van de Vennootschap, acquisities en daarmee verband houdende integratierisico’s, alsmede andere risico’s die gedetailleerd zijn in de filialen van de Vennootschap bij de Securities en Exchange Commissie. Citrix aanvaardt geen verplichting om toekomstige informatie in dit persbericht of in verband met de hierin beschreven aankondigen bij te werken. De ontwikkeling, publicatie en timing van alle functies of functionaliteiten die voor onze producten beschreven zijn, blijven naar eigen goeddunken en kunnen zonder voorafgaande kennisgeving of overleg gewijzigd worden. De verstrekte informatie is uitsluitend bedoeld voor informatieve doeleinden en is geen verbintenis, belofte of wettelijke verplichting om materiaal, codes of functionaliteiten te leveren en mag niet worden gebruikt bij het nemen van aankoopbeslissingen of worden opgenomen in een contract.

© 2019 Citrix Systems, Inc. Citrix, the Citrix logo, and other marks appearing herein are the property of Citrix Systems, Inc. and may be registered with the U.S. Patent and Trademark Office and in other countries. All other marks are the property of their respective owners.

Citrix Persdesk
Naomi van Duin