www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2500 volgers blijven op de hoogte!
PR: Progress Communications

Box zet nieuwe standaard voor intelligente contentbeveiliging met Box Shield

Nieuwe, intelligente detectie en preventie van bedreigingen geïntegreerd in Box

Amsterdam, 21 augustus 2019Box, Inc. (NYSE: Box), een toonaangevend bedrijf in cloud content management, introduceert Box Shield, een reeks nieuwe functies voor contentbeveiliging en intelligente mogelijkheden voor het detecteren van bedreigingen. Zo kunnen bedrijven veilige samenwerking en workflows opzetten voor hun meest waardevolle content in de cloud. Box Shield is geïntegreerd in Box en helpt onbedoelde datalekken te voorkomen, misbruik van toegang te detecteren en relevante bedreigingen proactief te identificeren.

Datalekken voorkomen
Box Shield helpt bedrijven om datalekken te voorkomen via een systeem van handmatige of geautomatiseerde securityclassificaties voor bestanden en mappen, en een op classificaties gebaseerd toegangsbeleid. Accountbeheerders kunnen aangepaste classificatielabels en beleidsregels definiëren, waarin meerdere beveiligingscontroles worden gecombineerd, zoals:
  • beperking van gedeelde koppelingen: stel in wie toegang heeft tot gedeelde koppelingen. Als een bestand bijvoorbeeld het label [Intern] heeft, kan het delen ervan worden beperkt tot de eigen medewerkers en andere ingestelde gebruikers;
  • beperking van externe gebruikers: beperk externe samenwerking tot goedgekeurde domeinen of blokkeer deze volledig op basis van de gevoeligheid van de content. Als een bestand bijvoorbeeld als [Restricted PII] is gelabeld, kan externe samenwerking alleen worden toegestaan aan zakenpartners die goedgekeurde dataverwerkers zijn;
  • downloadbeperking: beperk het downloaden van bestanden of mappen in specifieke applicaties. Stel bijvoorbeeld in dat downloads worden beperkt wanneer gebruikers de Box-webapp, Box voor mobiele apparaten of Box Drive gebruiken;
  • applicatiebeperking: stel in welke externe applicaties en aangepaste apps gevoelige content van Box kunnen downloaden;
  • FTP-beperking: beperk FTP-overdracht en -uploads van bestanden en mappen.
Bedreigingen detecteren met behulp van machine learning
Box Shield voorkomt niet alleen datalekken met een op classificaties gebaseerd beveiligingsbeleid, maar stelt klanten ook in staat afwijkend en potentieel schadelijk gedrag van interne en externe bedreigingen te detecteren. Box Shield maakt daarbij gebruik van machine learning en identificeert en waarschuwt beheerders voor mogelijke bedreigingen, zoals:
  • afwijkende downloads: ontvang realtime contextuele alerts wanneer ongewoon gebruikersgedrag wordt gedetecteerd, dat wijst op pogingen tot datadiefstal, zoals opmerkelijke veranderingen in downloadgedrag;
  • verdachte sessies: detecteer een mogelijk gecompromitteerd account op basis van een snelle verandering in de locatie van een medewerker en extra context over de browsers, apparaten en Box-applicaties die ze normaliter gebruiken. Als iemand bijvoorbeeld een bestand downloadt in Londen en vervolgens vijf minuten later een ander bestand vanuit Singapore deelt, is diens account mogelijk gehackt;
  • toegang vanaf verdachte locaties: detecteer toegang of downloads die plaatsvinden op niet-vertrouwde locaties of in landen met een hoog risico, die door een beveiligingsteam zijn vastgelegd in met beleidsregels gedefinieerde whitelists of blacklists met locaties en IP-ranges.
Diepe integraties met toonaangevende zakelijke beveiligingsoplossingen
Box Shield vormt een aanvulling op, en kan worden geïntegreerd met een breed scala van bestaande, toonaangevende beveiligingsoplossingen. Contextuele waarschuwingen van Box Shield – met meer bruikbare inzichten dan ooit – kunnen worden geïntegreerd met SIEM-oplossingen van partners als Splunk, Sumo Logic, AT&T Cybersecurity en IBM, en met CASB-oplossingen van Symantec, McAfee, Palo Alto Networks en Netskope.

“Organisaties van elke omvang zijn zich steeds meer bewust van de noodzaak om belangrijke informatie te beveiligen en te beschermen tegen bedreigingen, zonder dat dit ten koste gaat van de gebruikerservaring”, aldus Garrett Bekker, Principal Analyst for Information Security bij 451 Research. “Investeringen in systeemeigen beveiligingscontroles door leveranciers van cloudplatforms kunnen nuttige en tijdige inzichten bieden en een waardevolle aanvulling zijn op het totale beveiligingsportfolio van een organisatie.”

Jeetu Patel, Chief Product Officer van Box: “Het tempo waarin bedrijven vandaag de dag werken, vereist dat elke onderneming haar content naar de cloud verplaatst. Op die manier kan samenwerking mogelijk gemaakt worden en zijn bedrijfsprocessen binnen en buiten de organisatie te verbeteren. Box Shield is een enorme vooruitgang die het eenvoudiger dan ooit maakt om waardevolle content te beveiligen en datalekken te voorkomen, zonder dat dit ten koste gaat van de snelheid en zonder dat het voor mensen moeilijk wordt om hun werk te doen. Met Box Shield ontvangen bedrijven intelligente alerts en krijgen ze inzicht in hun contentbeveiliging dankzij de nieuwe, geïntegreerde functies van Box. Bedrijven kunnen zo binnen enkele minuten eenvoudige, effectieve controles implementeren en op potentiële problemen reageren.”

“In de huidige, concurrerende wereld is een betere afstemming nodig tussen beveiliging en zakelijke activiteiten. Bedrijven hebben behoefte aan een securityaanpak die is geïntegreerd in de structuur van hun bedrijfsprocessen”, aldus Lakshmi Hanspal, Global Chief Information Security Officer van Box. “Box Shield voorziet workflows in Box van instelbare beveiligingscontroles en bedreigingsdetectie met gebruiksvriendelijke, ingebouwde controlemechanismen die risico's helpen verminderen en het bedrijf in staat stellen om wereldwijd beter samen te werken.”

Beschikbaarheid
Box Shield is nu beschikbaar als ‘private bèta’-versie en zal in het najaar van 2019 algemeen beschikbaar zijn. Ga voor meer informatie over Box Shield naar www.box.com/shield of neem deel aan een speciale introductiewebinar op 29 augustus 2019.

Over Box
Box (NYSE: BOX) is een toonaangevend platform voor cloud content management waarmee organisaties bedrijfsprocessen kunnen versnellen, samenwerking op de werkvloer kunnen stimuleren en hun meest waardevolle informatie kunnen beschermen, en dat samenwerkt met een toonaangevende enterprise IT-stack. Box is opgericht in 2005 en vereenvoudigt het werken voor zeventig procent van de Fortune 500-bedrijven, zoals AstraZeneca, General Electric, JLL en Nationwide. Box heeft zijn hoofdkantoor in Redwood City, Californië , en vestigingen in de Verenigde Staten, Europa en Azië. Ga voor meer informatie over Box naar www.box.com.
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Box Netherlands
Nederlandse bedrijven laten kantoormedewerkers massaal thuiswerken, maar nog niet de helft heeft hiervoor een protocol

Box kondigt updates en nieuwe samenwerkingen aan tijdens BoxWorks 2019

Box zet nieuwe standaard voor intelligente contentbeveiliging met Box Shield
Talking Bikes: Siemens Mobility maakt fietsers digitaal zichtbaar

Nieuwe softwareomgeving voor financiële dienstverlener SKG

Johnny Pronk aangesteld als key accountmanager bij Renewd

Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Greenhouse verdubbelt capaciteit datacenter Naaldwijk en benoemt Chief Commercial Officer

Uptime datacenter BIT cruciaal voor kwaliteit van diensten Missing Piece

Sharp introduceert stijlvol zwart PV-zonnepaneel met half-cut-cellen

commercetools erkend om B2B-commerce

Toshiba Tec Retail gaat verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Razer Gigantus V2 – go big or go home

F5 maakt Tom Fountain topman voor wereldwijde services en strategie

Nakko becomes Notificare partner

Scale-up Gymeyes lanceert bestelkiosk voor horeca

Vanaf 1 juni reserveren bij cafés en terrassen met nieuwe app

Cybereason sluit samenwerking met Pinewood om slagkracht in Nederland te vergroten

GitLab breidt functionaliteiten van DevSecOps-platform uit met release 13.0

VMware introduceert tweede generatie van VMware Cloud on Dell EMC

CM.com takes Conversational Commerce to the next level through the acquisition of leading Conversational AI provider CX Company

Verdwijnen DWDD doet literatuurwereld veel pijn
Workiva en Trintech kondigen strategische samenwerking aan die financiële afsluitprocessen en wettelijke rapportageprocessen transformeert

Snel groeiende vraag naar managed securitydiensten creëert nieuwe kansen voor MSP’s

Sales, marketing en corona: licht aan het einde van de tunnel?

MeetingpointAdvies biedt kosteloos videobellen aan financieel adviseurs

Nieuwe Zyxel Multi-Gigabit switch helpt bedrijven eenvoudig aan de WiFi 6-standaard

Nutanix breidt integratie met ServiceNow uit en stroomlijnt IT-operations en -kosten

Secureworks introduceert nieuw wereldwijd partnerprogramma

Drie nieuwe Fiber Aggregation Switches met optioneel cloud-beheer

Amsterdam eindigt als tweede op wereldwijde ranglijst artificiële intelligentie

Women in Tech komt met een 24 hour virtual conference

Logo Progress Communications
Box Netherland.. contact

Logo Box Netherlands

www.box.com/nl-nl
Box Netherland.. sociaal

Box Netherland.. tweets

Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl