www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (2 jaar en 63 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Spryker en e-Spirit bundelen krachten

Amsterdam, 21 augustus 2019 - e-Spirit, leverancier van het FirstSpirit Digital Experience Platform (DXP), is een strategische samenwerking aangegaan met e-commerceleverancier Spryker. De partijen gaan samen optrekken in salestrajecten en beide platformen verder integreren.

De technologieën van e-Spirit en Spryker vullen elkaar goed aan. E-Spirit is leverancier van FirstSpirit, een (Headless+) hybrid content management system (CMS). Het CMS heeft de flexibiliteit van een headless CMS en interoperabiliteit en native integratiemogelijkheden van een ‘klassiek’ CMS. De technologie van e-Spirit is onder andere bijzonder goed geschikt om content te personaliseren en beschikbaar te maken op alle mogelijke devices en platformen. Spryker is op zijn beurt een leverancier van een ontwikkelframework voor het bouwen van een e-commerceplatform, het Spryker Commerce OS. Spryker is bijzonder flexibel en zorgt ervoor dat klanten snel aanpassingen kunnen maken aan hun site.

Door de samenwerking kunnen beide technologiepartijen makkelijker met elkaar integreren. De gecombineerde voordelen van deze samenwerking zijn onder andere:
  • Een eenvoudige en intuïtieve interface om digitale content te creëren en te beheren, zonder dat je daarbij programmeerkennis nodig hebt.
  • De mogelijkheid om op ieder touchpoint een spraakmakende en persoonlijke digitale ervaring te brengen.
  • Consistente vormgeving en beleving van een mondiaal merk in meerdere lokale markten. Merken die in meerdere landen opereren kunnen werken met gelokaliseerde content en toch de eigen, bekende internationale merkidentiteit uitdragen.
  • Wegnemen van de complexiteit van multi-channel en multi-brand contentdistributie
  • Ervoor zorgen dat gepersonaliseerde content realtime op het juiste moment via het juist kanaal bij de juiste persoon terecht komt. Met behulp van A/B testing wordt de effectiviteit van de ingezette content bovendien verbeterd.
  • Inzicht in het gedrag van klanten met behulp van realtime analyses. Marketeers kunnen zo betere beslissingen nemen.
  • Opslag van content op een centrale plek. Vanuit de gecentraliseerde opslagplaats kan content worden gelokaliseerd, hergebruikt en gedistribueerd via verschillende kanalen.
  • Gebruik Spryker Commerce OS voor de schermweergave en FirstSpirit voor het beheer van gestructureerde content. Bedrijven krijgen zo echt de voordelen van een headless architectuur.
DMEXCO
Beide bedrijven gaan bij gelegenheid samen optrekken. Tijdens de DMEXCO kunnen bezoekers een demo van de integratie van het Spryker e-commerceplatform met het FirstSpirit hybrid CMS bekijken op de stand van Spryker (Hal 7, Stand C-021). e-Spirit heeft een stand in Hal 6, stand B-21. De eerste gezamenlijke klant van de twee marketingtechnologieleveranciers is de Duitse schoenengigant LaShoe.

"B2B en B2C klanten kunnen gebruik maken van de gecombineerde kracht van e-Spirit’s hybrid CMS en Spryker Commerce OS om boeiende en meeslepende digitale shoppingervaringen te creëren", zegt Matthias Meijer, manager Benelux bij e-Spirit. "Ons hybrid CMS stelt gebruikers in staat om klanten een persoonlijke klantreis te bieden die leidt tot een hogere klanttevredenheid.”

##

Over e-Spirit
E-spirit is een aanbieder van een digital experience platform en richt zich speciaal op het optimaliseren van buyer journeys. e-Spirit is opgericht in 1999 en is onderdeel van de Adesso Group. Het bedrijf heeft kantoren op zestien locaties in Duitsland, de Verenigde Staten, Groot Brittannië, Benelux, Oostenrijk en Zwitserland. Klanten zijn onder andere BASF, s. Olivier, Hugo Boss, Commerzbank, L’Oreal Luxe, MAN, Media Saturn en Rijksportaal.

Kijk voor meer informatie op www.e-spirit.com

Voor meer informatie:

Lubbers De Jong
Bram Semeijn
Communicatieadviseur
020 2050 448
bram@lubbersdejong.nl
Laatste van e-Spirit
e-Spirit voegt vertaalfunctionaliteit toe aan eigen AI-portfolio

Spryker en e-Spirit bundelen krachten

Logo E-mergo
Logo Schneider Electric