www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2491 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

NetApp introduceert snellere, efficiëntere oplossing voor analytics en HPC-applicaties

Uitbreiding EF-serie helpt klanten bij snellere besluitvorming op basis van data

Schiphol-Rijk, 21 augustus 2019 – NetApp (Nasdaq: NTAP), de data-autoriteit op het gebied van de hybrid cloud, introduceert de NetApp EF600-storage-array. De EF600 is een end-to-end middelgrote NVMe-array, die sneller toegang tot data biedt en bedrijven in staat stelt snel tot nieuwe inzichten te komen als het gaat om prestatiegevoelige workloads.

Organisaties willen de snelheid en het reactievermogen verbeteren van applicaties die ze gebruiken voor hun belangrijkste bedrijfsprocessen. Omdat de performance van applicaties aan de basis ligt van time-to-market, omzet en klanttevredenheid, is het essentieel dat bedrijven op de hoogste niveaus opereren met maximale efficiëntie. De end-to-end NVMe EF600-array verdubbelt de prestaties van de all-flash-arrays die op dit moment verkrijgbaar zijn en gebruikmaken van het SAS-protocol (serial-attached SCSI). NetApp is toonaangevend in dit aanbod. Deze nieuwe technologie stelt bedrijven – die steeds vaker overstappen op flash – in staat om write-IOPS en read/write-doorvoer te versnellen met een end-to-end NVMe-storagesysteem dat speciaal ontwikkeld is voor high-performance computing-workloads (HPC).

“De storagemarkt stapt momenteel over van het SAS- naar het NVMe-protocol, wat de toegang tot data enorm versnelt”, zegt Tim Stammers, senior analist bij 451 Research. “Traditionele storagesystemen benutten echter niet ten volste de performance van NVMe vanwege latency’s van hun belangrijkste controllers. De E-seriesystemen van NetApp zijn ontwikkeld als oplossing voor dit architectuurprobleem en worden al breed ingezet voor prestatiegevoelige applicaties. De EF600 bepaalt een nieuw niveau van performance voor de E-serie doordat hij end-to-end support voor NVMe biedt. IT-organisaties zouden deze storage-array moeten overwegen als ze supersnelle storage willen voor analytics en andere data-intensieve applicaties.”

“NetApp is altijd al toonaangevend geweest in de ondersteuning van Mellanox NVMe-oF-netwerkcontrollers op hun arrays in de EF- en E-serie, waaronder zowel NVMe/IB en NVMe/RoCE wat nu beschikbaar is op het nieuwste EF600-platform”, zegt Rob Davis, vicepresident storagetechnologie van Mellanox. “We kijken uit naar verdere voortzetting van ons partnership met NetApp op het gebied van innovatie, zodat we de overstap naar NVMe-oF in de branche kunnen versnellen.”

“Waarde en inzichten snel en betrouwbaar verkrijgen uit een verscheidenheid aan verschillende workloadomgevingen kan organisaties helpen zich te onderscheiden van hun concurrenten en hun time-to-market versnellen”, zegt Robin Huber, vicepresident en general manager van de E-serie bij NetApp. “De EF600 helpt klanten waarde uit hun data te halen en snel inzichten te verkrijgen die voorheen onrealistisch waren voor prestatiegevoelige workloads als Oracle-databases, realtime analytics en high-performance computing-applicaties boven op een parallel BeeGFS-bestandssysteem.”

De EF600-all-flash-array levert twee miljoen aanhoudende IOPS, responstijden van minder dan 100 microseconden en 44 GBps aan doorvoer, en biedt een in de markt leidende prijs-prestatieverhouding voor enterprise-workloads. Met de vertrouwde eenvoud van de array, het modulaire ontwerp en eenvoudige beheertools is het eenvoudig om de EF600 op te schalen zonder het beheer complexer te maken.

Extrainformatie:
Over NetApp
NetApp is toonaangevend op het gebied van de hybrid cloud. We bieden een volledig scala van dataservices voor de hybrid cloud; deze vereenvoudigen het beheer van applicaties en data, zowel in de cloud als in lokale omgevingen, om uw digitale transformatie te versnellen. Samen met onze partners stellen we wereldwijd opererende organisaties in staat om het volledige potentieel van hun data te benutten, zodat contactmomenten voor klanten kunnen worden uitgebreid, meer innovatie mogelijk is en hun operationele activiteiten worden geoptimaliseerd. Kijk voor meer informatie op www.netapp.com/nl. #DataDriven
Laatste van NetApp
NetApp neemt Talon Storage over

NetApp Reports Third Quarter of Fiscal Year 2020 Results

NetApp ondersteunt het data-driven Ducati-team tijdens het MotoGP-wereldkampioenschap 2020

Logo LVTPR

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Extreme Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau