www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauContentbureau
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

OutSystems leider in Gartner’s Magic Quadrant voor Enterprise Low-Code Application Platforms

Gartner schat dat tegen 2024 low-code applicatieontwikkeling verantwoordelijk is voor meer dan 65% van de totale applicatieontwikkeling

Utrecht, 13 augustus 2019OutSystems, leverancier van hét Low-Code-platform voor applicatieontwikkeling, is benoemd tot leider in de nieuwe 2019 Gartner Magic Quadrant for Enterprise Low-Code Application Platforms. Dit Magic Quadrant heette vorig jaar het Magic Quadrant for Enterprise High-Productivity Application Platform as a Service. Dit is het tweede Gartner quadrant in 2019 waarin OutSystems tot leider is benoemd. Eerder werd OutSystems ook benoemd tot leider in het quadrant voor Multiexperience Development Platforms.

Low-code is de toekomst
Low-code is de toekomst van applicatieontwikkeling. De technologie haalt traditioneel coderen in als het gaat om de beste keuze voor applicatieontwikkelplatformen in de komende jaren. Gartner verwacht dat in 2024 meer dan 65 procent van de applicaties ontwikkeld wordt met low-code applicatieontwikkeling. Paulo Rosado, CEO bij OutSystems: “Onze klanten behalen geweldige resultaten op ons platform. Deze erkenning van Gartner onderstreept wat wij al jaren horen: OutSystems maakt het voor organisaties mogelijk om nieuwe markten aan te boren, nieuwe diensten te ontwikkelen en klanten te binden op nieuwe manieren. We zijn pioniers op dit vlak en blijven de markt leiden.”

Low-code heeft klanten van OutSystems in staat gesteld de volgende resultaten te boeken:
  • Schneider Electric lanceerde 60 apps in 20 maanden.
  • Ricoh verving legacy-systemen en boekte een ROI van 253 procent waarmee het in zeven maanden de investering terugverdiende.
  • Thinkmoney ontwikkelde een modern mobile digital banking ervaring in slechts 14 weken.
Het OutSystems low-code applicatieontwikkelpatform biedt organisaties een manier om de enorme vraag naar enterprise-applicaties tegemoet te komen, legacysystemen te modernizeren en het tekort aan ontwikkelaars op te lossen. OutSystems biedt een breed aanbod aan functionaliteiten voor ontwikkelaars op enterprise-niveau en lifecycle-management, waaronder business process management (BPM), integration workflows, UI’s, business logic, data models, web services en API’s. OutSystems biedt bovendien toegang tot functionaliteiten als geavanceerde web en mobile user experience, B2C support en zelfs batch processing.

Over OutSystems
Wereldwijd vertrouwen duizenden klanten op OutSystems, hét nummer één Low-Code ontwikkelplatform voor het versnellen van applicatieontwikkeling. Gedreven techneuten hebben ieder aspect van het platform met oog voor detail ontworpen, waardoor bedrijven enterprise-grade apps kunnen bouwen en daarmee hun digitale transformatie kunnen versnellen. OutSystems is de enige oplossing die de kracht van low-code applicatieontwikkeling combineert met geavanceerde mobiele functionaliteiten. Hierdoor kan het volledige applicatielandschap visueel worden gemodelleerd en geïntegreerd met bestaande systemen. Klik hier voor meer informatie, volg OutSystems op Twitter of LinkedIn

Marcommit
Gosse de Reus