www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2480 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

3Dconnexion introduceert CadMouse Pro Wireless en CadMouse Pro Wireless Left

Ergonomische full-size CAD-muis met batterij die extra lang meegaat verkrijgbaar in rechts- en linkshandige versie voor tweehandig werken

9 juli 2019 - 3Dconnexion, marktleider in geavanceerde 3D-navigatiedevices, breidt zijn CadMouse-productlijn uit met de CadMouse Pro Wireless en CadMouse Pro Wireless Left voor linkshandig gebruik. Deze full-size computermuis is een innovatief nieuw product, speciaal ontwikkeld voor dagelijks gebruik door CAD-professionals. De batterij gaat wel drie maanden mee tussen oplaadbeurten. Het ergonomische ontwerp en de eenvoudige lay-out van de knoppen maken de muis zeer geschikt voor langdurige CAD-werkzaamheden. De CadMouse Pro Wireless is de perfecte aanvulling op de 3Dconnexion SpaceMouse-serie van 3D-muizen, een combinatie die een tweehandige werkwijze mogelijk maakt.

De afgeschuinde vorm van de CadMouse Pro Wireless zorgt voor een natuurlijke plaatsing van de hand, wat zorgt voor meer comfort en de kans op het verkrijgen van RSI verkleint. Verder maken middelste muisknop (veelal voor CAD-specifiek toepassingen), het scrollwiel, de optische sensor met hoge resolutie, de QuickZoom-functie, eenvoudige toegang tot het programmeerbare radiaalmenu in de driver en knoppen die meer dan 50 miljoen klikken aankunnen, de CadMouse Pro Wireless een onmisbaar onderdeel van elke moderne CAD-opstelling.

image image

De CadMouse Pro Wireless Left is de ergonomisch geoptimaliseerde, full-size CadMouse voor professionals die een linkshandige muis prefereren of nodig hebben, of een tweehandige werkwijze hanteren. Antonio Pascucci, CEO van 3Dconnexion: “De CadMouse Pro Wireless Left is niet alleen de oplossing voor linkshandige CAD-professionals, maar maakt het ook mogelijk om rechts en links muizen af te wisselen – zonder in te leveren op productiviteit. Dit vermindert de kans op RSI-klachten en ontlast gebruikers die hier al last van ondervinden. De combinatie van de CadMouse Pro Wireless Left en onze SpaceMouse 3D-muis, die erg weinig hand- en polsbeweging vereist om te kunnen werken – want hoe minder repetitieve bewegingen, hoe kleiner de kans op RSI- zal er toe leiden dat de professional meer comfort en betere ergonomie ervaart tijdens zijn werkzaamheden. We noemen dit ook wel de Left-Side Solution.”

Zowel de rechtshandige versie (CadMouse Pro Wireless) als de linkshandige versie (CadMousePro Wireless Left) beschikken over een oplaadbare lithium-polymeerbatterij, drievoudige connectiviteit (Bluetooth® Low Energy, de meegeleverde 3Dconnexion Universal Receiver of USB-kabel), het Smart Mouse Wheel 2 voor nauwkeurig click-to-click-zoomen in CAD-applicaties en gecontroleerde scroll-snelheid in lees modus binnen vele andere applicaties. Net als de draadloze SpaceMouse-oplossingen, worden de muizen geleverd met een harde carry case om de muis veilig en beschermd te vervoeren.

De CadMouse Pro Wireless en CadMouse Pro Wireless Left zijn vanaf 9 juli 2019 voor 119 euro verkrijgbaar via de 3Dconnexion- webshop, de 3Dconnexion-partners of via uwgebruikelijke IT-partners.

06_Marketing_Image_Keyvisual.jpg
2.29 MB

09_Marketing_Image.jpg
3.37 MB

Over 3Dconnexion
3Dconnexion® is de toonaangevende leverancier van bekroonde devices voor professionals in de 3D-ontwerp- en -visualisatiebranche. De oplossingen van 3Dconnexion bieden een meer intuïtieve en natuurlijke manier om te communiceren met computer-gegenereerde 3D-content en ondersteunen de meest gebruikte en krachtigste CAD-applicaties in mechanische engineering, media en entertainment, en bouw en architectuur. 3Dconnexion heeft continentale vestigingen in Noord-Amerika (Norwalk, CT) en Duitsland (München) met het mondiale hoofdkantoor in Monaco.
Laatste van 3Dconnexion
12 aug 2019 3Dconnexion introduceert CadMouse Pro Wireless en CadMouse Pro Wireless Left

3 okt 2008 3Dconnexion sluit overeenkomst met distributeur Tech Data

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl