www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 88 dagen geleden)

De C800-serie van OKI Europe wint de Editor's Choice Award van Print IT Reseller

De kleinste digitale A3-kleurenprinter op de markt krijgt de eerste prijs van het tijdschrift

Vilvoorde, 8 augustus 2019 - OKI Europe's A3-kleurenprinters van de C800 Series zijn bekroond met de Editor’s Choice Award from Print IT Reseller. De C800-serie biedt bedrijven die afdruktaken doorgaans uitbesteden waar voor hun geld – ze kunnen hiermee intern snel en voordelig professionele resultaten produceren.

"Na enige tijd lanceert OKI weer een apparaat voor de werkvloer. Zoals we van hen gewend zijn, is de C800-serie een prima aanbod. Het is de kleinste zakelijke A3-kleurenprinter op de markt", aldus James Goulding, Editorial Director, Kingswood Media Ltd. "Met hun reputatie qua betrouwbaarheid en energiebesparing is dit een geweldige aanvulling op het OKI-portfolio.”

De C800-serie voert elke grote of kleine afdruktaak snel en voordelig uit op een ongeëvenaard scala aan media. Van alledaagse zakelijke documenten tot afdrukken op voorgesneden media en banners tot 1,3 m lang. Het apparaat heeft daarnaast de kleinste afmetingen in zijn categorie. De C800-serie bestaat uit drie modellen, elk met OKI's baanbrekende digitale LED-technologie voor allerlei media in levendige HD-kleuren.

Diverse bedrijven kunnen hiermee intern afdrukken zonder kwaliteitsconcessies, wat met name retailers een schat aan nieuwe mogelijkheden biedt. Met de C800-serie kunt u indrukwekkende visuele klantencommunicatie afdrukken, zoals hangende banners, schapetiketten en vloerstickers – voor autoshowrooms, paskamers, gangpaden in de supermarkt en meer. U kunt zelfs etiketten, prijskaartjes, flessenkragen of deurhangers afdrukken op voorgesneden media. Voor prijswijzigingen of speciale promoties kunt u on-demand hoogwaardige visuals afdrukken met de C800-serie van OKI om de aandacht van de klant te trekken in de winkel, de klantervaring te verbeteren en de omzet te stimuleren.

De C800-serie heeft een Blue Angel-certificaat*, een helder, gebruiksvriendelijk scherm en productiviteitsverhogende tap-and-print functionaliteit van NFC. Dankzij de nieuwe energiezuinige fixeertechnologie van OKI kunt u de printers uit de C800-serie snel activeren, opwarmen en stilzetten. Zo bespaart u tijd en energie.

"We zijn blij met de Editor's Choice Award van Print IT Reseller," aldus Lee Webster, General Manager Products & Propositions, OKI Europe LTD. "Dit is een erkenning voor onze inspanning om een unieke serie printers te maken die flexibiliteit en waarde bieden aan bedrijven die één klein apparaat nodig hebben dat alles doet en dezelfde professionele kwaliteit levert die ze van een externe drukwerkleverancier mogen verwachten. De C800-serie is ideaal voor de detailhandel. Elk type bedrijf kan profiteren van het compacte formaat, de hoge afdruksnelheid, de mediaverwerking en de hoogwaardige resultaten. Dit past in OKI's streven om kleurenafdrukken toegankelijk te maken voor iedereen."

De C800-serie wordt geleverd met een verlengde garantie van drie jaar** en ondersteunt duurzaamheidsdoelstellingen met dubbelzijdig printen als standaardinstelling om het papierverbruik te terug te dringen. Klanten kunnen ook zonder extra kosten profiteren van OKI's recyclingprogramma voor verbruiksartikelen.

Lees meer op www.oki.com/eu.
Laatste van OKI Systems
OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

OKI Europe stelt nieuwe Managing Director aan

OKI Europe lanceert innovatie op het gebied van transferdruk met een all-in-one digitale printer voor kleding en harde oppervlakken
Verstreken tijd: 2 jaar en 88 dagen
OKI Systems contact

Logo OKI Systems

info@oki.nl
  www.oki.nl
OKI Systems sociaal

OKI Systems tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Visma | Onguard
Logo ManpowerGroup
Logo Auth0