www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: Krakeling Communicatie

Internationaal Customer Experience Event van Genesys in Amsterdam

Naarden, 7 augustus 2019 Genesys, wereldwijd leider in omnichannel experiences en contact centeroplossingen, organiseert op 10-12 september in Amsterdam G-Summit Europe. De Beurs van Berlage is de plek waar het sterke ecosysteem van klanten, partners en technologische oplossingen samenkomt voor het delen van inzichten en het onderzoeken van de mogelijkheden om simpele interacties om te zetten in zeer gepersonaliseerde klantervaringen. Registeren voor G-Summit kan hier.

De meeste organisaties willen weten hoe klanten meer van hen gaan houden. Niemand kan dit beter vertellen dan Huib van Bockel, voormalig marketing directeur van Red Bull Europe en auteur van The Social Brand. In zijn inspirerende keynote neemt Van Bockel het publiek meer op onderzoek naar hoe organisaties de belangrijkste mensen, namelijk de klanten, meer kunnen verbinden en loyaal houden aan hun merk.

Tien jaar na zijn virale video United Breaks Guitars over de onbedwingbare macht van een slechte klantervaring staat Dave Carrol, Canadees songwriter, auteur en social media pionier, op het podium. Carrol vertelt waarom het zo belangrijk is de digitale wereld dan mensen het verschil mogen en kunnen maken door momenten van verbinding.

Ook verschillende Genesys-klanten, waaronder Heineken, Kiwi.com en de Lowell Group, komen vertellen over hun toepassing van innovatieve technologie zoals cloud, artificial intelligence (AI), digitale kanalen en meer. G-Summit Europe zet ook de agenten van Swisscard, Harambee en Ving in het zonnetje als Genesys CX Heroes die de extra stappen zetten voor een buitengewone klantenservice.

Met meer dan 30 educatieve tracks, breakouts en activiteiten hebben de deelnemers vanuit verschillende rollen, zoals customer experience managers, sales en marketing professionals, contact center managers en ontwikkelaars, een groot aantal mogelijkheden om hun agenda te vullen. Onderwerpen zijn onder meer machine learning, voice- en chatbots, klant- en medewerkerservaringen en cloud. Veel aandacht zal ook worden besteed aan het belang van het combineren (‘blenden) van de menselijke maat met artificial intelligence en digitale technologie voor het leveren van een optimale service.

“Met G-Summit Europe willen we de deelnemers laten zien dat service voor iedere klant altijd gericht is op een intense ervaring,” zegt Merijn te Booij, chief marketing officer bij Genesys. “We delen inzichten van experts en organisaties die succesvol innovatieve technologie gebruiken om te zorgen dat hun medewerkers de conversaties met klanten kunnen omzetten in de beste momenten van verbondenheid in marketing, sales en service.”

Als onderdeel van het event is er het middagseminar op 10 september voor organisaties in financiële dienstverlening en verzekeringen met als titel: ‘Be a Disruptor and deliver the best CX experience’. Spreker is onder andere ABN AMRO over de toepassing van AI bij de bank, nu en in de toekomst, onder andere in de vorm van een chatbot. Aanmelden hiervoor kan op http://bit.ly/2yuBZbS

Over Genesys
Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 11.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen iedere dag op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek genesys.com op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog.

Janne Virtanen
Genesys, Senior Public Relations Manager - EMEA
janne.virtanen@genesys.com

Ingrid Wong, Krakeling Communicatie
Ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl
Laatste van Genesys
Genesys en Zoom werken samen voor betere interne samenwerking en customer experience

Genesys helpt organisaties tijdens COVID-19 pandemie

Genesys Cloud nu beschikbaar op AWS Marketplace
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Krakeling Communicatie
Genesys contact

Logo Genesys

reception.NL@genesys.com
  www.genesys.com
Genesys sociaal

Genesys tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage