www.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Red Hat’s infrastructuur-automatiseringsplatform krijgt ‘Leader’-status

Red Hat Ansible Automation scoort hoog op strategie, marktaanwezigheid en huidig aanbod

Amsterdam, 7 augustus 2019 – Red Hat, Inc., leverancier van opensourceoplossingen, maakt bekend dat Red Hat Ansible Automation door Forrester Research is aangemerkt als ‘leader’ in de Forrester Wave: Infrastructure Automation Platforms, Q3 2019.

Red Hat werd geëvalueerd op basis van 31 criteria, gegroepeerd in drie categorieën: huidig aanbod, strategie en aanwezigheid op de markt. Red Hat ontving de hoogst mogelijke score op het gebied van geplande verbeteringen, visie, advies, training en ondersteuning, community-ondersteuning en marktbenadering.

Volgens de evaluatie van Forrester blinkt Red Hat Ansible Automation uit in orkestratie en integratie met andere soorten automatisering. Uit het rapport is tevens op te maken dat “referentieklanten melden dat ze andere tools, die in deze Forrester Wave genoemd werden, vervangen met Ansible en de mogelijkheden van de oplossing prijzen om een brug te vormen tussen operations en development.”

Red Hat Ansible Automation is een automatiseringsplatform dat een vertrouwde basis biedt voor het op schaal bouwen en gebruiken van automatiseringsdiensten. Zodra bedrijven starten met automatiseren, willen ze dat vaak in de gehele organisatie doorvoeren. Dit vereist vaak om een gefragmenteerde aanpak, waardoor de effectiviteit wordt beperkt en silo’s gecreëerd worden. Red Hat Ansible Automation biedt een compleet automatiseringsplatform waarmee bedrijven hun IT-activiteiten eenvoudig kunnen schalen, inclusief infrastructuur, netwerken, cloud, security en meer.

Het platform integreert verder ook met andere producten in het Red Hat managementportfolio, inclusief Red Hat Insights, Red Hat’s EaaS-oplossingen (Expertise-as-a-Service). Red Hat Ansible Automation bouwt voort op aanbevelingen en suggesties van Red Hat Insights om potentiële problemen te automatiseren voordat ze van invloed zijn op de bedrijfsprocessen.

Quote
Joe Fitzgerald, vice president, Management, Red Hat
“We zijn trots op de erkenning van Forrester. De automatiseringsmogelijkheden van Red Hat Ansible zijn de afgelopen jaren sterk uitgebreid. En terwijl de Ansible-community de automatisering van netwerken, beveiliging en opslag naar andere domeinen uitbreidde, hebben wij hard gewerkt om aan de zakelijke vereisten te voldoen voor het gebruik van Ansible Automation, inclusief certificering, ondersteuning, governance, composability en schaalbaarheid. Naast de sterke adoptie door IT-organisaties, zien we ook dat Ansible Automation de voorkeur heeft van ontwikkelaars en gebruikt wordt in DevOps toolchains. Onze integratie van Ansible in een groot deel van het Red Hat-portfolio helpt bij het verbeteren van de mate van automatisering en het verlagen van de kosten en complexiteit voor onze klanten.”

Extra informatie
Volg Red Hat
Over Red Hat, Inc.
Red Hat is 's werelds toonaangevende leverancier van opensourcesoftwareoplossingen voor bedrijven. Het gebruikt een communitygedreven benadering om betrouwbare en hoogwaardige Linux-, hybride cloud-, container- en Kubernetes-technologieën te leveren. Red Hat helpt klanten nieuwe en bestaande IT-toepassingen te integreren, cloud-native applicaties te ontwikkelen, te standaardiseren op hun toonaangevende besturingssysteem en complexe omgevingen te automatiseren, beveiligen en beheren. De bekroonde support-, training- en consultingdiensten maken van Red Hat een vertrouwde adviseur van de Fortune 500. Als een strategische partner voor cloudleveranciers, systeemintegrators, applicatie-leveranciers, klanten en opensourcecommunity's, helpt Red Hat organisaties zich voor te bereiden op de digitale toekomst.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong
Anke van Heerebeek
anke@lubbersdejong.nl

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; risks related to errors or defects in our offerings and third-party products upon which our offerings depend; risks related to the security of our offerings and other data security vulnerabilities; fluctuations in exchange rates; changes in and a dependence on key personnel; the effects of industry consolidation; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; the ability to meet financial and operational challenges encountered in our international operations; and ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations, as well as other factors. In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat, the Red Hat logo, and Ansible are trademarks or registered trademarks of Red Hat, Inc. or its subsidiaries in the U.S. and other countries.
Laatste van Red Hat, Inc.

Logo Lubbers De Jong
Red Hat, Inc. contact

Logo Red Hat, Inc.

benelux@redhat.com
  www.redhat.com
Red Hat, Inc. sociaal

Red Hat, Inc. tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl