www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: ItsaRep

CyberArk sluit zich aan bij Microsoft Intelligent Security Association

Versterkte relatie met Microsoft helpt klanten zich te beschermen tegen privileged access-gerelateerde aanvallen

CyberArk (NASDAQ: CYBR), wereldleider in privileged access security, is lid geworden van de Microsoft Intelligent Security Association. Daarmee helpt het klanten nog beter hun infrastructuur te beveiligen tegen privileged access-gerelateerde aanvallen. De toetreding van CyberArk tot de association is een nieuwe mijlpaal in de strategische relatie tussen CyberArk en Microsoft.

CyberArk is de eerste leverancier van privileged access security-oplossingen die deel uitmaakt van de Microsoft Intelligent Security Association. Het security-bedrijf gaat samenwerken met Microsoft om gezamenlijke klanten meer flexibiliteit en efficiëntie te bieden voor het beveiligen van risicovolle accounts in de cloud en het verminderen van privileged access-gerelateerd risico’s.

CyberArk-klanten kunnen eenvoudig de Privileged Access Security Solution met Azure implementeren en consequent beveiliging en compliance afdwingen in hybride omgevingen.

"Wij geloven dat samenwerking essentieel is om organisaties te helpen zich beter te verdedigen tegen bedreigingen die snel opkomen. We zijn dan ook erg blij dat CyberArk zich bij de Microsoft Intelligent Security Association en onze missie aansluit", aldus Rani Lofstrom, senior product marketing manager bij Microsoft. "Privileged access security blijft een topprioriteit voor onze klanten. De integratie van CyberArk stelt hen in staat om gemakkelijker privileged gegevens te beveiligen en risico's in de cloud te verminderen."

De integraties van CyberArk zijn:
  • Microsoft Azure Sentinel is een cloud-native SIEM-service met geïntegreerde AI voor analyse. Deze integratie geeft gebruikers de mogelijkheid om gegevens over privileged bedreigingen van CyberArk samen te voegen met data van aanvullende applicaties en systemen. Gebruikers profiteren van Sentinels geïntegreerde AI voor analyse om dashboards te maken. Ook hebben zij een centraal en uitgebreid overzicht over Azure en kunnen zij verschillende gegevens samenbrengen om snel beveiligingsrisico's te identificeren en erop te reageren.
  • Azure Active Directory is een cloud-gebaseerde identity service voor cloud-, hybride en on-premise omgevingen. Door de integratie met CyberArk met Azure’s active directory kunnen klanten de beveiliging verbeteren, toegang vereenvoudigen en afstemmen op het beleid van Microsoft Azure. Azure-gebruikers hebben snel en veilig toegang tot de CyberArk Privileged Access Security Solution met behulp van multi-factor authenticatie en SSO-mogelijkheden van Azure Active Directory, waardoor het gebruik van CyberArk eenvoudig kan worden geïntegreerd in hun bestaande Azure-implementaties.
"Investeringen in moderne infrastructuur en toepassingen nemen toe. CyberArk neemt het initiatief om krachtige partnerschappen en integraties te stimuleren die een concrete bijdrage leveren aan het verbeteren van de beveiliging en het verminderen van risico's in deze omgevingen," zegt Adam Bosnian, executive vice president, global business development bij CyberArk. "We zijn trots op onze samenwerking met Microsoft en zullen nieuwe kansen voor onze gezamenlijke klanten blijven identificeren, zodat zij de cloud dankzij privileged access security met vertrouwen kunnen omarmen."

Over CyberArk
CyberArk loopt voorop in privileged access security, een cruciale laag in IT-beveiliging om data, infrastructuren en middelen te beschermen in het bedrijf, de cloud en DevOps-pipelines. CyberArk levert de meeste geavanceerde oplossing om risico’s te verkleinen die worden veroorzaakt door privileged credentials en secrets. Het bedrijf mag meer dan de helft van de Fortune 500 als klant beschermen tegen externe hackers en interne gevaren. Het hoofdkantoor staat in in Petach Tikvah, Israël en er zijn andere kantoren in de VS, EMEA, Azië en Japan.

Voor meer informatie, bekijk de site www.cyberark.com en volg ons op Twitter @CyberArk en op Facebook https://www.facebook.com/CyberArk.
Laatste van CyberArk
Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

Onderzoek: Thuiswerken levert meer risico’s op voor het bedrijfsnetwerk

CyberArk neemt Idaptive over
CyberArk contact

Logo CyberArk

+31 20 767 1925
  www.cyberark.com
CyberArk sociaal

CyberArk tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo CRM Partners
Logo Zyxel
Logo Conclusion
Logo Intel