www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!

IGEL realiseert omzetgroeirecord van 57% in hardware en 175% in software

Breukelen, 31 juli 2019IGEL, leverancier van de nieuwe generatie digitale werkplekoplossingen, kondigt omzetgroeirecords aan in Europa in de eerste helft van 2019 ten opzichte van dezelfde periode in afgelopen jaar. Dit is vooral te danken aan stijgende werkpleksoftware-omzet van maar liefst 175% in vergelijking met dezelfde periode in 2018. Het Duitse technologiebedrijf heeft eveneens 57% meer thin clients hardware geleverd. Wereldwijd heeft IGEL een totale omzetgroei van 47% gerealiseerd over de eerste helft van 2019 in vergelijking met dezelfde periode van 2018. In Nederland is de groei in software-omzet eveneens explosief gestegen met 286% in de eerste zes maanden van dit jaar.

Dankzij grote werkplekprojecten bij veelal gemeente-instanties, zorginstellingen, retailers en financiële dienstverleners kijkt IGEL terug op een zeer succesvolle eerste helft van 2019. Daarbij werkt de leverancier van Linux-werkplekoplossingen actief samen met technologiepartners zoals Citrix, Microsoft, Amazon en VMWare. In Nederland heeft IGEL ook het aantal gecertificeerde wederverkopende partners uitgebreid van 13 naar 19.

“We hebben nu drie jaar op een rij groeirecords verbroken. En het lijkt erop, dat we ook de tweede helft van 2019 omzetrecords gaan breken. Zo zijn organisaties volop op zoek naar een alternatief voor Windows 7 nu de ondersteuning van dit besturingssysteem half januari 2020 stopt. Dan kiezen veel bedrijven steeds vaker voor een Linux-werkplek als veilige en stabiele verbinding naar bijvoorbeeld een cloudomgeving waar Windows 10, data en applicaties vandaan komen”, vertelt Simon Townsend, Europese Marketing Directeur bij IGEL Technology.

“Een softwaregedreven werkplek wint snel terrein in de markt. IGEL levert een veilige Linux-omgeving waar elke willekeurige zakelijke (mobiele) pc of thin client op aangehaakt kan worden. Het voordeel is dat apparatuur daarmee veel langer mee kan als er weer een zoveelste update van het besturingssysteem op stapel staat. Bovendien zijn IT-beheerders daarmee in staat vanaf één plek heel eenvoudig algauw duizenden gebruikers op afstand te ondersteunen. Het IGEL OS draait op alle X86 compatible computers. Daarmee staat het besturingssysteem garant voor veilig gebruik vanaf elke willekeurige digitale werkplek”, zegt Hans Vogel, Country Manager bij IGEL Technology in Nederland.

Om de snelle groei van het bedrijf te ondersteunen heeft IGEL het personeelsbestand afgelopen zes maanden flink uitgebreid met 21% meer nieuwe medewerkers. Onder andere op directieniveau met Bernd Sengpiehl als nieuwe CIO, Irfan Khurshid verantwoordelijk voor customer services en Casey Cheyne die cloud partnerships gaat versterken. In de Benelux heeft het Duitse technologiebedrijf Desiree Bats aangenomen als nieuwe Field Marketing Manager.
Laatste van IGEL Technology
IGEL breidt samenwerking met Login VSI uit met de integratie van Login Enterprise en IGEL OS

IGEL realiseert omzetgroeirecord van 57% in hardware en 175% in software

Desiree Bats is nieuwe marketing manager Benelux van IGEL
IGEL Technolog.. contact

Logo IGEL Technology

info@igel.com
  www.igel.com
IGEL Technolog.. sociaal

IGEL Technolog.. tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Thales

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl