www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!

Portiva en Mavention gaan samen verder.

Nieuwegein, 30-7-2019 – Portiva en Mavention bundelen hun krachten en gaan samen verder onder de naam Portiva. Onze samenwerking sluit naadloos aan bij onze gedeelde groeiambitie. Met meer dan 100 Microsoft-professionals bieden wij onze klanten nu bewezen oplossingen op het gebied van digitaal samenwerken, security en data & cloud apps.

Completer pakket aan clouddiensten

We werkten beiden al met bewezen Microsoft-technologie als Azure en Office 365. Door het samengaan kunnen wij nu met onze clouddiensten beter voldoen aan de security vraagstukken in de markt. Portiva ziet een enorme positieve ontwikkeling op het gebied van Managed Services en voegt eigen ontwikkelde producten toe aan het portfolio, zoals Mavention ‘Make’ en ‘Workspace’. Onze klanten profiteren van een completer pakket aan diensten. Door de bundeling van expertise kunnen wij nog stabielere en veiligere oplossingen bieden. Onze kennis en expertise op het gebied van Microsoft-technologie komt nu samen en daar halen onze klanten voordeel uit.

Meer projecten met interessante groeipaden

We willen fuseren op een zo’n natuurlijk mogelijke manier. Wij willen het echt samen doen, synergie zoeken en naar elkaar toegroeien. De culturefit en identieke waarden zijn belangrijke factoren voor deze stap. Samen kijken we naar ‘the best of both worlds’ voor de integratie van diensten, systemen, producten en natuurlijk onze mensen. De fusie biedt meer mogelijkheden voor unieke projecten, met meer interessante groeipaden voor onze medewerkers. De persoonlijke aanpak in onze projecten blijft nog steeds het uitgangspunt.

Samen voor de beste oplossing

Jeroen Mutsaers, managing partner bij Portiva: “We zijn blij het team van Mavention als collega’s te mogen verwelkomen. We zien er naar uit om samen, met veel plezier, mooie oplossingen te implementeren voor onze klanten.”

Joris Engels, oprichter en Managing Director van Mavention: “Mavention is heel sterk in het uitvoeren van complexe projecten. Onze relatief kleine omvang maakte ons soms ook kwetsbaar. Hierdoor ontstond de behoefte om als bedrijf sterk te groeien. Het samengaan met onze partner Portiva voelde, door de gelijkenissen, als een logische stap.”

We gaan er samen voor. Samen voor de beste oplossing.

Over Portiva, ons verhaal

Onze persoonlijke aanpak maakt het verschil. Wij zijn ervan overtuigd dat oplossingen voor digitaal samenwerken, security en data & cloud apps bewezen moeten zijn. Veiliger. Stabieler. Dat doen wij samen met onze klanten, trusted partners en Microsoft. Door plezier te maken en continue nieuwsgierig te blijven naar jou. Dat bepaalt ons succes én jouw succes. Samen voor de beste oplossing.

Noot voor de redactie (niet bestemd voor publicatie)
Voor nadere informatie kun je contact opnemen met:

Portiva
Marloes Vonk