www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 10 dagen geleden)
PR: Influx PR & Communicatie

SER genoemd als ‘strong performer’ in ECM-contentplatformmarkt

Onafhankelijke marktanalist evalueert SER Group

Amsterdam/Bonn, 29 juli 2019 - - De SER Group, een toonaangevende leverancier van ECM- en content services platforms, wordt door analistenbureau Forrester Research genoemd als ‘Strong Performer’ in The Forrester Wave™: ECM Content Platforms, Q3 2019.*

Het rapport evalueert de 14 belangrijkste leveranciers op de ECM-contentplatformmarkt, een markt die volgens Forrester in 2020 zal groeien tot $11 miljard. Forrester definieert de volgende criteria voor ECM-contentplatforms: ze verhogen de productiviteit van kenniswerkers door middel van collaboratieve contentservices, zorgen voor automatisering van grote volumes, bieden archief-, integratie- en federation services, verkrijgen belangrijke inzichten uit documenten en categoriseren deze automatisch met behulp van intelligente contentservices.

Volgens Forrester Research besteden kenniswerkers meer dan 27% van hun werkdag aan het maken, zoeken of lezen van documenten. Morad Rhlid, Managing Director van SER Solutions International, legt uit hoe bedrijven Doxis4 gebruiken om hun ‘Return on Information’ te realiseren: "De gebruikers van vandaag worden geconfronteerd met een stroom aan informatie. Wij transformeren deze informatie-chaos in waardevolle gegevens door proactief informatie te verstrekken aan de gebruiker, binnen de juiste zakelijke context. Doxis4 verhoogt de efficiëntie en verbetert de klantervaring, waardoor bedrijven meer winst kunnen genereren.”

De belangrijkste innovatiefactoren in deze markt zijn volgens Forrester intelligente contentdiensten, zoals kunstmatige intelligentie (AI), machine learning (ML) en geavanceerde analytics. CTO, Dr. Gregor Joeris, legt uit waarom SER meer investeert in deze intelligente contentdiensten: “Wij ontwikkelen software voor mensen; daarom automatiseren onze cognitieve diensten routinematige activiteiten. Ze ondersteunen gebruikers bij hun dagelijkse werkzaamheden en bieden waardevolle inzichten door het analyseren van content.”

Forrester ziet een groeiende vraag binnen bedrijven naar "flexibele platforms met ontwerp- en ontwikkeltools voor app- en gebruikersinterfaces om applicaties aan te passen aan de behoeften van de gebruikers.” "We kunnen dit absoluut beamen", aldus CTO Dr. Gregor Joeris. "Doxis4 is een low-/no-coding platform waarmee onze klanten hun eigen speciale applicaties kunnen bouwen om nog sneller hun digitaliseringsdoelen te bereiken."

Met vooral grote ondernemingen als klant, scoort SER met zijn krachtige technologie goed op ‘schaalbaarheid’ en ‘performance’. Volgens SER is het behalen van de hoogst mogelijke score op het criterium ‘schaalbaarheid’ hiervan het bewijs. Het Forrester Wave-rapport vermeldt hierover: "Het platform is makkelijk te schalen, zelfs met meer dan 10 miljard documenten en tienduizenden gebruikers."

De ECM-markt verandert volgens Forrester met een groeiende vraag naar cloud- en hybride leveringsmodellen. Het meervoudig gebruik van het Doxis4-platform - in de cloud, on-premises of hybride - ziet SER als extra voordeel voor bedrijven die op zoek zijn naar maximale flexibiliteit. “Wij focussen ons op het nog succesvoller maken van onze klanten met meer dan 40 kant-en-klare oplossingen en flexibele services. Daarom kiezen zoveel bedrijven voor SER”, aldus Morad Rhlid.

SER biedt een verenigd en modulair platform dat niet alleen digitale transformatie met innovatieve content mogelijk maakt, maar ook proces- en cognitieve diensten voor beter inzicht, snellere toegang tot informatie, workflow-automatisering en compliancy met wettelijke regels.

Meer informatie en een gedetailleerde leveranciersevaluatie is te lezen in het volledige rapport , ‘The Forrester Wave ™: ECM Content Platforms, Q3 2019’ via: www.ser-solutions.com/forrester-wave

*The Forrester Wave™: ECM Content Platforms, Q3 2019. The 14 Providers That Matter Most And How They Stack Up by Cheryl McKinnon with Daniel Hong and Caleb Ewald, July 24, 2019

Over SER Group
SER is een toonaangevende leverancier in de enterprise content management markt. Met meer dan 2.000 projecten werken dagelijks meer dan een miljoen gebruikers met enterprise content management-oplossingen van SER. Al bijna 35 jaar ondersteunt SER middelgrote bedrijven, de publieke sector en organisaties uit tal van industrieën met zijn krachtige ECM-software en in-house professional services. Met een team van ongeveer 550 medewerkers is de SER Group actief op 22 locaties wereldwijd. Meer informatie: www.ser-solutions.com

Redactionele informatie
Influx PR & Communicatie – Margienke Smit, telefoon: 055 3663034 of e-mail: ser@influx-pr.com
Laatste van SER Group
SER Group stelt kosteloos pragmatische Doxis4 Universal Workspace SaaS-oplossing beschikbaar

SER Software Technology behaalt ISO 9001 certificering

SER Group voor het tweede achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Challenger in Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms
Verstreken tijd: 1 jaar en 10 dagen

Logo Influx PR & Communicatie
SER Group contact

Logo SER Group

info@ser-solutions.nl
  www.ser-solutions.nl
SER Group sociaal

SER Group tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope