www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (1 jaar en 23 dagen geleden)
PR: Yellow Communications

Yext breidt uit naar de Benelux

Jeroen Blaas gaat het regionale hoofdkantoor in Amsterdam leidenals Vice President Benelux en Nordics

Amsterdam, 24 juli 2019 – Yext, het platform voor merk geverifieerde zoekresultaten, maakt vandaag de aanstelling van Jeroen Blaas (44) als Vice President Benelux en Nordics bekend. Hij werkt vanuit het nieuwe kantoor van Yext in Amsterdam dat als hoofdkantoor voor de Benelux en de noordelijke regio fungeert.

Jeroen Blaas rapporteert in zijn nieuwe functie aan Jon Buss, Managing Director UK&I en Noord-Europa. Hiervoor werkte Jeroen als Vice President bij tact.ai en CipherCloud waar hij waardevolle ervaring en kennis op het gebied van de SaaS-sector opdeed. Tegelijk bouwde hij een sterk netwerk op bij toonaangevende bedrijven in de regio. Die eigenschappen en ervaringen gecombineerd met zijn enorme marktexpertise maken dat hij uitstekend past bij de missie van Yext om overal perfecte antwoorden te geven.

Yext heeft inmiddels ruim 30 klanten in de regio, waaronder Hunkemöller, Scotch & Soda en G-Star RAW. Jeroen zal zich in de komende tijd focussen op het verder uitbreiden van het nu al sterke team en op het uitbouwen van de successen in de andere Europese markten, zoals het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland.

“Ik ben erg blij dat ik me heb kunnen aansluiten bij het team van Yext en bedrijven kan helpen om ‘brand verified’ antwoorden aan hun klanten te geven”, zegt Jeroen Blaas. “We zien dat veel bedrijven in de regio worstelen met hun vindbaarheid. Klanten en bedrijven lopen elkaar mis op de diverse platforms waarop gezocht wordt en als dat gebeurt wanneer er intentie is om een dienst of product te kopen, dan is dat een gemiste kans. De vestiging van ons regionale hoofdkantoor in Amsterdam was een logische stap, aangezien veel grote bedrijven zich in deze regio bevinden.”

Bert Middendorp, Manager eCommerce bij Hunkemöller, zegt: “Yext helpt ons bij het managen van onze reputatie door ervoor te zorgen dat we worden gevonden op alle plekken waar klanten naar ons zoeken. Het platform ondersteunt onze lokale teams om het grote aantal recensies en beoordelingen op externe websites onder controle te houden. We zijn onze samenwerking met Yext net iets meer dan een jaar geleden gestart. We zijn dan ook erg enthousiast over het bericht dat Yext uitbreidt naar de Benelux en een kantoor opent in Amsterdam, waar Hunkemöller oorspronkelijk is opgericht.”

De opening van het nieuwe kantoor in Amsterdam komt voor Yext op een spannend moment. Recent werd de nieuwe generatie van het platform van Yext gelanceerd, dat organisaties de mogelijkheid biedt om een kennisdossier op te bouwen dat allerlei soorten feiten over de eigen organisatie verbindt en dat zo in te richten voor het zoeken dat steeds merk geverifieerde, perfecte antwoorden gegeven kunnen worden in het hele digitale universum.

12.5 MB jpg  Jeroen Blaas

Over Yext
De zoektocht van klanten begint met een vraag. En consumenten verwachten antwoorden. Yext geeft organisaties de regie over de online feiten met merk geverifieerde zoekresultaten. Door juiste, consistente en door de merken zelf geverifieerde antwoorden te geven op de vragen van consumenten, levert Yext gezaghebbende informatie direct vanuit de bron – de organisaties zelf – ongeacht de manier waarop klanten zoeken. Taco Bell, Marriott, Jaguar Land Rover en andere bedrijven over de hele wereld gebruiken het Yext-platform om de bedoeling van klanten te begrijpen en tegelijk de digitale ontdekkingstocht, betrokkenheid en opbrengst te versterken – en dat alles vanuit één enkele bron van waarheid. Het is de missie van Yext om overal perfecte antwoorden op te geven.

Yext is door Fortune en Great Place to Work® uitgeroepen tot Best Place to Work in het algemeen en tot Best Place to Work for Women. Het hoofdkantoor van Yext is gevestigd in New York, verder heeft het vestigingen in Amsterdam, Berlijn, Chicago, Dallas, Genève, Londen, Miami, Milaan, Parijs, San Francisco, Sjanghai, Tokio en in Washington DC.

Meer informatie op www.yext.nl

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Sarada Sant
yext@yellow-communications.com
Laatste van Yext
Yext breidt uit naar de Benelux
Verstreken tijd: 1 jaar en 23 dagen

Logo Yellow Communications
Yext contact

Logo Yext

Yext sociaal

Yext tweets

Logo Heliview Conferences & Training
Logo Linku
Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Extreme Networks
Logo PEAK-IT
Logo Curvature