www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Grote namen op OutSystems NextStep 2019 in Amsterdam

Digitaal transformeren volgens De Efteling, Randstad en Heijmans

Utrecht, 24 juli 2019 – Op 29 en 30 oktober 2019 organiseert OutSystems NextStep in Amsterdam, hét evenement dat volledig in het teken staat van digitale transformatie met low-code. Dit jaarlijkse evenement vindt plaats in Amsterdam in het RAI Convention Center. OutSystems verwacht dit jaar meer dan 3.000 bezoekers. Op NextStep 2019 biedt OutSystems organisaties inspiratie en concrete handvatten om te zorgen dat innovatie centraal staat. Bezoekers kunnen onder andere leren van de digitale transformaties en innovaties van De Efteling, Randstad en Heijmans. Daarnaast zijn er diverse keynotes, deep-dive tech-sessies, is er netwerkgelegenheid en worden de OutSystems Innovation Awards uitgereikt. NextStep Amsterdam is het tweede grote low-code evenement dat OutSystems organiseert. Op 2 en 3 oktober 2019 organiseert OutSystems NextStep in Denver in de Verenigde Staten.

Keynotes: Paulo Rosado en John Rymer
Paulo Rosado, CEO van OutSystems, verzorgt dit jaar wederom een keynote presentatie. Hij deelt inzichten over hoe low-code gevestigde namen helpt om uitdagingen aan te gaan en digitale transformatie met aantoonbare ROI te realiseren. In zijn keynote laat hij zien hoe OutSystems de low-code sector blijft ontwikkelen door nieuwe functionaliteiten te demonstreren. Ook John Rymer, Vice President bij Forrester verzorgt een keynote, waarin hij dieper ingaat op hoe low-code zich verspreidt door enterprises en steeds belangrijker wordt.

Op de conferentie vinden meer dan 50 deep-dive tech-sessies over AI, IoT, RPA en DevOps plaats. De sessies gaan over een breed scala aan onderwerpen zoals ‘Branching Your Way to Low-Code Perfection’, ‘Mobile Game Development with OutSystems’ en ‘Mobile Synchronization Patterns for Large Volumes of Data’.

Locatie en aanmelden
Het event vindt plaats op 29 en 30 oktober in het RAI Convention Center in Amsterdam. Het event richt zich op CIO’s, CTO’s, IT-managers en ontwikkelaars. Aanmelden kan via: http://bit.ly/NextStep-2019

NextStep 2019 wordt gesponsord door OutSystems partners en klanten, waaronder Deloitte, Persistent, Netlink, Truewind, Product League, Do iT Lean, Valuga, Noesis, IG&H, Roff, Coolprofs, ADA, Digital Alchimia, OS Quay, StormyB, Transfer Solutions, askblue, Motion10, Outfit, Incentro, Hi Interactive, en ITUp.

Noot voor de redactie
Wanneer u het event wilt bezoeken als journalist, neem dan contact op via de onderstaande contactgegevens.

Over OutSystems
Wereldwijd vertrouwen duizenden klanten op OutSystems, hét nummer één low-code ontwikkelplatform voor het versnellen van applicatieontwikkeling. Gedreven techneuten hebben ieder aspect van het platform met oog voor detail ontworpen, waardoor bedrijven enterprise-grade apps kunnen bouwen en daarmee hun digitale transformatie kunnen versnellen. OutSystems is de enige oplossing die de kracht van low-code applicatieontwikkeling combineert met geavanceerde mobiele functionaliteiten, waardoor het volledige applicatielandschap visueel gemodelleerd en geïntegreerd met bestaande systemen kan worden. Klik  hier voor meer informatie, volg ons op  Twitter of bezoek ons op LinkedIn.

Meer informatie:
Marcommit
Gosse de Reus
+31 (0)35-5822730
OutSystems@marcommit.nl
Laatste van OutSystems
KPMG sluit licentieovereenkomst met OutSystems

OutSystems en Software Improvement Group (SIG) werken samen om veiligheid en kwaliteit van applicaties te verbeteren

OutSystems lanceert AI-assistent voor applicatieontwikkeling

Logo Marcommit
OutSystems contact

Logo OutSystems

+31(0)346 583 000
  www.outsystems.com
OutSystems sociaal

OutSystems tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl