www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlContentbureau
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Sharp introduceert nieuwe lcd-touchscreenmodellen in POS-assortiment

Utrecht, 24 juli 2019 – Sharp voegt drie nieuwe lcd-touchscreenmodellen toe aan zijn assortiment flexibele, pc-gebaseerde open point-of-sale terminals (POS). De nieuwe RZ-E3-productserie biedt een groot aantal personaliseerbare functies en is uitgerust met duurzame, gebruiksvriendelijke P-CAP-aanraaktechnologie. Daardoor is de intuïtieve gebruikersinterface geschikt voor zelfs de meest veeleisende hospitality- en retailomgevingen.

Sharp bouwt voort op het succes van de RZ-E601 en RZ-E701 met een combinatie van een flexibel hardwareontwerp en een aantrekkelijke prijs. De producten zijn verkrijgbaar in drie lcd-schermformaten (13,3 inch, 15 inch en 15,6 inch) met ledachtergrondverlichting en een scherm dat 20 tot 90 graden verstelbaar is. Daardoor zijn ze in verschillende situaties in te zetten.

De touchscreenmodellen zijn aan de voorkant beschermd tegen stof en water, wat ze duurzaam en betrouwbaar maakt. Dankzij een optionele back-upmodule voor de harde schijf worden belangrijke gegevens geback-upt en beveiligd. De ingebouwde, snelle dataopslag zorgt ervoor dat informatie snel en efficiënt toegankelijk is.

Dankzij het eenvoudige en strakke ontwerp van de POS-terminal is deze uitermate geschikt voor de detailhandel. De retailer heeft de keuze uit drie krachtige Intel CPU-processors (J1900/i3/i5), net wat qua prestatie past bij zijn specifieke situatie.

Verder maatwerk is mogelijk dankzij verschillende input- en outputuitbreidingsmodules, waardoor extra interfacepoorten ontstaan. De extra uitbreidingsmodules zijn ondergebracht in de productstandaard. Het resultaat is een overzichtelijke POS-terminal die geschikt is voor elke plek waar klanten komen.

Ronald Huijbregts, Manager Payment Solutions: “Oplossingen moeten een stijlvol en eigentijds hardwareontwerp hebben, maar tegelijkertijd ook een goede gebruikerservaring bieden. Met dit nieuwe, flexibele en modulaire POS-assortiment kunnen klanten de instellingen van de modellen afstemmen op hun eisen. Aangezien ze ook nog eens over de nieuwste pc-gebaseerde technologie beschikken, zijn deze nieuwe touchscreenmodellen perfect voor elke hospitality- en retailomgeving.”

De modellen in de RZ-E3-productserie zijn nu verkrijgbaar bij Sharp en zijn partners. Klik hier voor meer informatie.

Over Sharp Electronics Benelux
Sharp Electronics Benelux is de toonaangevende leverancier van Office Solutions in Nederland. Het biedt een uniek portfolio van onder andere bekroonde documentbeheer- en displayoplossingen. Sharp’s multifunctionele printers (MFP’s) en uitgebreide productiesystemen vormen de kern van geïntegreerde toepassingen voor digitale transformatie. De printers van Sharp zijn in 2019 bekroond met de Copier MFP Line-Up of the Year-award voor onder meer betrouwbaarheid, afdrukkwaliteit, productiviteit, gebruiksgemak, connectiviteitsmogelijkheden en algehele toegevoegde waarde. De displayoplossingen omvatten innovatieve videowanden, digital signage-displays en interactieve flatpaneldisplays voor collaboratieve presentaties. Sharp’s missie is het ontwikkelen van nieuwe producten die individuele expressie ondersteunen. Het bedrijf creëert producten die het beste in jou naar boven halen. Ga voor meer informatie naar www.sharp.nl.
Tags bij dit bericht