www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2494 volgers blijven op de hoogte!
PR: ItsaRep

CyberArk introduceert volledig SaaS-portfolio voor privileged access security

Uitbreidingen met biometrische authenticatie en onboarding-tijd van enkele minuten

CyberArk introduceert nieuwe services en uitbreidingen aan het SaaS-platform voor privileged access security. Bedrijven met een cloud-first strategie profiteren van betere bescherming en makkelijker beheer van privileged access, met name in hybride cloud-omgevingen.

CyberArk Alero is een veelzijdige oplossing om risico’s te verkleinen die gepaard gaan met de toegang van derden tot cruciale systemen. Alero biedt zero trust toegang voor derden tot de CyberArk Privileged Access Security Solution, voor een volledig overzicht en beheer van activiteiten waarvoor hogere rechten nodig zijn. Gebruikers profiteren van een eenvoudige bescherming en beter beheer van privileged access door een combinatie van zero trust access, biometrische authenticatie en just-in-time provisioning, zonder dat hier VPN’s, agents of wachtwoorden bij nodig zijn. Het verkort het onboarding-proces van uren naar slechts minuten.

De vernieuwde Endpoint Privilege Manager is een SaaS-gebaseerde oplossing die het risico van ongecontroleerde beheerderstoegang op Windows en Mac apparatuur verlaagt. Dankzij nieuwe just-in-time capaciteit kunnen bedrijven risico’s en operationele overlast verminderen door admin-level toegang te verschaffen tot endpoints voor een bepaalde periode en een volledige audit-log te maken. CyberArk is de enige die dit kan over cloud- en on-premise omgevingen heen, voor elk endpoint.

Verbeteringen aan CyberArk Privilege Cloud, de privileged access SaaS-oplossing, stellen middelgrote bedrijven beter in staat privileged credentials te lokaliseren en te beheren door de hele organisatie heen en privileged sessies te auditen voor compliancy-doeleinden. Dankzij de meer dan 150 integraties via de CyberArk Marketplace is het de makkelijkste oplossing om in een bestaande technologie-stack te integreren.

“Privileged access security ligt aan de basis van een effectieve beveiligingsstrategie. Aangezien onze klanten steeds meer overstappen op SaaS- en cloud-first omgevingen, is het voor ons van cruciaal belang dat we de attack surface hiervan doorgronden en passende security-oplossingen bieden die specifiek gebouwd zijn voor deze hybride omgevingen”, aldus Udi Mokady, CEO van CyberArk. “Middels geavanceerde SaaS-toepassingen die gemakkelijk in gebruik zijn te nemen, spelen we hier naadloos op in.”

Over CyberArk
CyberArk loopt voorop in privileged access security, een cruciale laag in IT-beveiliging om data, infrastructuren en middelen te beschermen in het bedrijf, de cloud en DevOps-pipelines. CyberArk levert de meeste geavanceerde oplossing om risico’s te verkleinen die worden veroorzaakt door privileged credentials en secrets. Het bedrijf mag meer dan de helft van de Fortune 500 als klant beschermen tegen externe hackers en interne gevaren. Het hoofdkantoor staat in in Petach Tikvah, Israël en er zijn andere kantoren in de VS, EMEA, Azië en Japan.

Voor meer informatie, bekijk de site www.cyberark.com en volg ons op Twitter @CyberArk en op Facebook https://www.facebook.com/CyberArk.
Laatste van CyberArk
Flexwerkers krijgen via biometrische authenticatie toegang tot cruciale systemen

Security-topmannen waarschuwen voor risico’s Robotic Process Automation

Phishing-aanvallen rond coronavirus nemen toe
CyberArk contact

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CompTIA

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl