www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Influx PR & Communicatie

Pegasystems introduceert Realtime AI Connectors voor Pega AI-software

Amsterdam 23 juli 2019 Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, kondigde tijdens PegaWorld  Realtime AI Connectors aan. Dit betreft een nieuwe set Application Programming Interfaces (API’s) waarmee gebruikers AI-toepassingen van derden, zoals Google Cloud Machine Learning Engine en Amazon SageMaker, eenvoudig kunnen koppelen met de AI-oplossingen van Pegasystems.

Met functionaliteiten zoals machine learning, decisioning en natural language processing fungeert Pega® Customer Decision Hub als centraal AI-brein, dat de klantcontactmomenten in elk gewenst kanaal optimaliseert. De Realtime AI Connectors geven gebruikers meer flexibiliteit om hun AI-oplossingen uit te breiden met andere AI-capaciteit, zoals deep learning, machine vision, alternatieve machine learning en NLP-diensten. Hierdoor kan het klantcontactmoment nog persoonlijker en relevanter worden gemaakt en dat verbetert vanzelfsprekend de klantbinding.

Realtime AI Connectors koppelt rechtstreeks met de nieuwste AI-algoritmen van derden en laat deze service requests parallel aan Pega’s eigen AI-mogelijkheden opereren. Gebruikers kunnen zo van beide diensten tegelijk profiteren. De koppelingen zijn gebouwd op Pega´s open architectuur en voegen op basis van bestaande API´s voor OCR en van-spraak-naar-tekstverwerking nieuwe mogelijkheden toe aan de Pega-omgeving.

De volgende Realtime AI Connectors zijn binnenkort beschikbaar:
  • Google Cloud Machine Learning Engine biedt toegang tot AI-modellen, waaronder TensorFlow voor de ontwikkeling en training van deep learning modellen en XGBoost voor beslissingsschema’s met een trapsgewijze benadering. Deze API staat gepland voor eind Q3.
  • Amazon SageMaker geeft gebruikers de mogelijkheid om machine learning modellen te bouwen, te trainen en in te zetten in een volledig beheerde serviceomgeving. Deze API is naar verwachting eind Q4 beschikbaar.
  • Google DialogFlow Text Analyzer is een alternatieve NLP voor het bouwen van interactieve, op tekst gebaseerde gesprekken. Gebruikers die al bestaande Google NLP-toepassingen gebruiken, kunnen dit uitbreiden met Pega voor meer complexe data orchestration. Dit zorgt voor betere chatsessies. Deze API is vanaf heden beschikbaar via deze link.
Met Pega® Customer Decision Hub krijgen organisaties realtime inzichten en aanbevelingen om tot de beste vervolgstap en -actie te komen in iedere fase van de customer journey.

“Het is bijzonder om deel uit te maken van een AI-ecosysteem dat voortdurend de grenzen opzoekt om de klantbeleving nog beter te maken”, zegt Rob Walker, vice president decisioning en analytics bij Pegasystems. “Met de open architectuur van Realtime AI Connectors kunnen onze klanten nu de nieuwste AI-algoritmen implementeren in hun reeds succesvolle Pega AI-systeem.”

Achtergrondinformatie:
Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operational excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega PlatformTM stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al vijfendertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en digital process automation (DPA), aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com

Redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Pegasystems

Logo Influx PR & Communicatie
Pegasystems contact

Logo Pegasystems

info@pega.com
  www.pega.com
Pegasystems sociaal

Pegasystems tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise