www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl

Capgemini lanceert Intelligent Automation Platform

Het cloud-gebaseerde platform helpt ondernemingen om topprestaties te behalen, kosten te beheersen en tijd te besparen met vooraf gebouwde intelligent automation oplossingen

Capgemini lanceert zijn Intelligent Automation Platform (CIAP) voor de snelle implementatie van automatisering op schaal voor bedrijven wereldwijd. Het op AI-gebaseerde platform zal klanten in staat stellen om innovatie en transformatie in hun hele organisatie, over applicaties, IT en bedrijfsvoering heen, te stimuleren.

Uit Capgemini’s recente onderzoek 'Reshaping the future: Unlocking automation’s untapped value' blijkt dat automatisering weliswaar kostenbesparingen van 32 tot 165 miljard dollar kan opleveren, maar dat slechts 16% van de ondernemingen maakt momenteel op grote schaal gebruik maakt van meervoudige toepassingen. CIAP is een doelgericht, plug and play platform dat bedrijven in staat stelt om van losstaande Intelligent Automation (IA) initiatieven over te stappen naar een bedrijfsbrede automatiseringsaanpak, wat de inzet van meer hoogwaardige projecten mogelijk maakt.

CIAP maakt geïntegreerde end-to-end automatisering mogelijk voor applicaties, IT en bedrijfsactiviteiten, om automatisering te versnellen en business excellence in de hele onderneming te bevorderen. De rijke 'FastTrack Hub' bevat herbruikbare, kant-en-klare intelligente automatiseringsoplossingen, bots, acceleratoren en use cases voor schaalvoordelen bij elke implementatie.

"All-in-one Intelligent Automation (IA)-platforms en hun beschikbaarheid op de cloud bieden nieuwe mogelijkheden voor de automatiseringsmarkt. Ze helpen ondernemingen om elk type proces te automatiseren, of het nu gaat om gestructureerde of ongestructureerde gegevens, in bedrijfsafdelingen of in de IT", zegt Sarah Burnett, Executive Vice President en Distinguished Analyst bij Everest Group. "De evolutie van IA vindt plaats op een moment dat de complexiteit van de technologie een eerste zorg is geworden voor ondernemingen. Een alles-in-één IA-platform in de cloud zou een manier kunnen zijn om dit probleem aan te pakken."

Klik hier voor meer informatie over het Intelligent Automation Platform van Capgemini.

Het volledige nieuwsbericht lees je hier.

Over Capgemini
Capgemini is wereldwijd toonaangevend in consulting- en technologiediensten. In de voorhoede van innovatie, helpt Capgemini zijn klanten om de kansen te benutten die ontstaan in de snel evoluerende wereld van cloud computing, digitalisering en platformen. Voortbouwend op 50 jaar historie en diepgaande sectorkennis, stelt Capgemini organisaties in staat om hun zakelijke ambities te realiseren via een breed palet aan diensten, van strategie tot uitvoering. Capgemini is sterk doordrongen van de overtuiging dat de zakelijke waarde van technologie van en door mensen komt. Het is een multiculturele organisatie van 200.000 medewerkers verspreid over meer dan 40 landen. Capgemini Group rapporteerde in 2018 wereldwijd een omzet van EUR 13,2 miljard. Bezoek ons op www.nl.capgemini.com. People matter, results count.
Laatste van Capgemini Nederland B.V.
Europees Onderzoek: open data aanjager economie

Consumenten enthousiaster over chatbots en spraakassistenten, maar bedrijven blijven achter met uitrol

Capgemini lanceert Intelligent Automation Platform
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Capgemini Nede.. contact

Logo Capgemini Nederland B.V.

www.nl.capgemini.com
Capgemini Nede.. sociaal

Capgemini Nede.. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage