www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Riverbed formeert nieuwe Aternity-divisie om groeimogelijkheden in Digital Experience Management beter te benutten

• Aternity wordt onafhankelijke divisie die zich richt op Digital Experience Management (DEM)
  • Aternity realiseerde in 2018 bijna honderd procent groei in abonnementen en SaaS-boekingen
  • Riverbed blijft marktleider in Digital Networking-oplossingen, waaronder SD-WAN en acceleratie van SaaS-, cloud- en mobiele workloads
  • Een aparte Aternity-divisie en een eigen focus op Digital Networking biedt Riverbed meer groeikansen in een gecombineerde potentiële markt met een omvang van 20 miljard dollar
San Francisco – Riverbed®, The Digital Performance Company™, formeert een nieuwe Aternity-divisie om de groeimogelijkheden in Digital Experience Management (DEM) beter te benutten. Het DEM-portfolio van Riverbed omvat End User Experience Monitoring- (EUEM) en Application Performance Management-oplossingen (APM). Aternity, bekend van zijn sterke innovaties en leiderschap op het gebied van DEM, biedt een unieke set van mogelijkheden voor een rijk inzicht op transactieniveau in alle aspecten van de eindgebruikerservaring – van eindgebruikersdevice tot aan de applicatiecode. Zo is de gebruikerservaring van traditionele, SaaS-, mobiele en cloudapplicaties te verbeteren.

Riverbed blijft zich tegelijkertijd sterk richten op zijn Digital Networking-activiteiten die onlangs een sterk momentum ervoeren na belangrijke vernieuwingen binnen het productportfolio, waaronder:
  • Het meest complete en krachtigste SD-WAN-portfolio, dat inspeelt op de eisen van middelgrote organisaties en op te schalen is om te voldoen aan de eisen van grote ondernemingen;
  • Applicatie-acceleratie voor nieuwe consumptiemodellen als SaaS-, cloud- en mobiele workloads. Riverbed lanceerde onlangs Riverbed SaaS-accelerator, dat zorgt voor tien keer betere prestaties voor bekende SaaS-applicaties als Microsoft Office 365, Salesforce, ServiceNow en Box. Riverbed introduceerde ook nieuwe cloudoplossingen die organisaties miljoenen aan besparingen kunnen opleveren op hun kosten voor cloud-uitgaand verkeer
  • Toonaangevend Network Performance Management (NPM) biedt end-to-end network performance monitoring en krachtige en schaalbare analyses van de netwerkinfrastructuur.
Organisaties investeren momenteel veel in hun digitale transformatie. Wereldwijd besteden zij volgens IDC de komende jaren zo’n zes biljoen dollar aan digitale initiatieven. Ze missen echter de mogelijkheid om de digitale ervaring echt te meten. En veel organisaties hebben niet de strategische IT-infrastructuur die nodig is om de digitale investeringen te ondersteunen. Voor het monitoren en beheren van de digitale ervaring binnen grootschalige transformatie-initiatieven staan EUEM- en APM-oplossingen hoog op de agenda van CIO’s, Chief Digital Officers (CDO’s), line of business-managers en DevOps-teams. Daarnaast zijn deze oplossingen nodig om de netwerkinfrastructuur goed te monitoren om een maximale digitale prestatie te leveren.

“Riverbed heeft twee belangrijke en unieke marktmogelijkheden rond Digital Networking- en Digital Experience Management-platforms. Vandaag creëren we de juiste structuur om meer focus en een diepere expertise mogelijk te maken voor elk van deze activiteiten. Dit zal onze klanten en partners enorm helpen en stelt Riverbed in staat om volop te profiteren van de kansen in beide markten”, zegt Paul Mountford, CEO van Riverbed. “Om te beginnen heeft Riverbed enorme mogelijkheden binnen zijn Digital Networking-activiteiten. Met een toonaangevend productteam, dat zich richt op het bieden van nieuwe-generatie oplossingen, spelen we sterk in op de uitdagingen van klanten op het gebied van kritische infrastructuur en applicatie-acceleratie in de digitale, cloud- en mobiele wereld van nu. Voor wat betreft DEM kan Riverbed als enige de kloof dichten tussen het potentieel van digitale transformatie en significante investeringen in het meten en analyseren van de digitale ervaring van gebruikers. We hebben een enorme acceptatie onder klanten gezien en een sterke groei in de vraag naar deze oplossingen. Met een snelgroeiende markt is het duidelijk dat het formeren van een aparte Aternity-divisie met de volledige steun van Riverbed zorgt voor een scherpe focus op innovatie en klantsucces wereldwijd.”

Gezamenlijk richt Riverbed zich op een markt (Total Adressable Market, of TAM) met een omvang van meer dan 20 miljard dollar voor Digital Networking en DEM. De nieuwe Aternity-divisie richt zich op een TAM ter waarde van ongeveer 10 miljard dollar. Aternity realiseerde bijna honderd procent groei in abonnementen en SaaS-boekingen in 2018.

“CIO’s en hun teams erkennen dat een positieve digitale ervaring de klantloyaliteit, de merkwaarde en de omzet verbeteren”, zegt Stephen Elliot, Program Vice President bij IDC. “Het opzetten van een businessunit die zich volledig richt op Digital Experience Management is een slimme, klantgerichte strategie. Het monitoren van de gebruikerservaring en de applicatieprestaties blijft de belangrijkste investering voor het realiseren van een hechtere klantrelatie.”

Volg Riverbed
Over Riverbed
Riverbed, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen elk onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten. Riverbed heeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en honderd procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.
Laatste van Riverbed
73 procent van C-level denkt dat inzicht in netwerk- en applicatieperformance businessinnovatie stimuleert

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Riverbed ondersteunt Amazon Web Services bij analyse van cloud- en bedrijfsnetwerkdataverkeer
Werkend Nederland ontevreden over flexwerken: vaste werkplek heeft voorkeur

Onderzoek toont aan dat 43 procent van alle IT-professionals hun IT-middelen nog steeds bijhouden in spreadsheets

Pantar selecteert PQR voor inrichting en beheer van ruim 350 ‘digital workspaces’

Banking Circle ontvangt bankvergunning

Ultimaker lanceert Ultimaker Cura 4.5 en maakt Ultimaker Marketplace online beschikbaar

Onderzoek NTT: connected consumenten verwachten hyper-gepersonaliseerde experience, maar organisaties spelen hier traag op in

Kwart Nederlanders krijgt nooit complimenten op het werk

NXP Semiconductors schaalt wereldwijd gebruik van het Workiva platform op voor efficiëntieverhoging en risicovermindering

VMware maakt uitgebreide workload- en netwerkbeveiliging economischer en eenvoudiger te bedienen voor datacenters en clouds

Securework en VMware brengen zichtbaarheid en beveiliging naar openbare cloud-implementaties
Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar

Logo LVTPR
Riverbed contact

Logo Riverbed

riverbed-benelux@riverbed.com
  www.riverbed.com
Riverbed sociaal

Riverbed tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo HCC!genealogie

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl