www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Riverbed formeert nieuwe Aternity-divisie om groeimogelijkheden in Digital Experience Management beter te benutten

• Aternity wordt onafhankelijke divisie die zich richt op Digital Experience Management (DEM)
  • Aternity realiseerde in 2018 bijna honderd procent groei in abonnementen en SaaS-boekingen
  • Riverbed blijft marktleider in Digital Networking-oplossingen, waaronder SD-WAN en acceleratie van SaaS-, cloud- en mobiele workloads
  • Een aparte Aternity-divisie en een eigen focus op Digital Networking biedt Riverbed meer groeikansen in een gecombineerde potentiële markt met een omvang van 20 miljard dollar
San Francisco – Riverbed®, The Digital Performance Company™, formeert een nieuwe Aternity-divisie om de groeimogelijkheden in Digital Experience Management (DEM) beter te benutten. Het DEM-portfolio van Riverbed omvat End User Experience Monitoring- (EUEM) en Application Performance Management-oplossingen (APM). Aternity, bekend van zijn sterke innovaties en leiderschap op het gebied van DEM, biedt een unieke set van mogelijkheden voor een rijk inzicht op transactieniveau in alle aspecten van de eindgebruikerservaring – van eindgebruikersdevice tot aan de applicatiecode. Zo is de gebruikerservaring van traditionele, SaaS-, mobiele en cloudapplicaties te verbeteren.

Riverbed blijft zich tegelijkertijd sterk richten op zijn Digital Networking-activiteiten die onlangs een sterk momentum ervoeren na belangrijke vernieuwingen binnen het productportfolio, waaronder:
  • Het meest complete en krachtigste SD-WAN-portfolio, dat inspeelt op de eisen van middelgrote organisaties en op te schalen is om te voldoen aan de eisen van grote ondernemingen;
  • Applicatie-acceleratie voor nieuwe consumptiemodellen als SaaS-, cloud- en mobiele workloads. Riverbed lanceerde onlangs Riverbed SaaS-accelerator, dat zorgt voor tien keer betere prestaties voor bekende SaaS-applicaties als Microsoft Office 365, Salesforce, ServiceNow en Box. Riverbed introduceerde ook nieuwe cloudoplossingen die organisaties miljoenen aan besparingen kunnen opleveren op hun kosten voor cloud-uitgaand verkeer
  • Toonaangevend Network Performance Management (NPM) biedt end-to-end network performance monitoring en krachtige en schaalbare analyses van de netwerkinfrastructuur.
Organisaties investeren momenteel veel in hun digitale transformatie. Wereldwijd besteden zij volgens IDC de komende jaren zo’n zes biljoen dollar aan digitale initiatieven. Ze missen echter de mogelijkheid om de digitale ervaring echt te meten. En veel organisaties hebben niet de strategische IT-infrastructuur die nodig is om de digitale investeringen te ondersteunen. Voor het monitoren en beheren van de digitale ervaring binnen grootschalige transformatie-initiatieven staan EUEM- en APM-oplossingen hoog op de agenda van CIO’s, Chief Digital Officers (CDO’s), line of business-managers en DevOps-teams. Daarnaast zijn deze oplossingen nodig om de netwerkinfrastructuur goed te monitoren om een maximale digitale prestatie te leveren.

“Riverbed heeft twee belangrijke en unieke marktmogelijkheden rond Digital Networking- en Digital Experience Management-platforms. Vandaag creëren we de juiste structuur om meer focus en een diepere expertise mogelijk te maken voor elk van deze activiteiten. Dit zal onze klanten en partners enorm helpen en stelt Riverbed in staat om volop te profiteren van de kansen in beide markten”, zegt Paul Mountford, CEO van Riverbed. “Om te beginnen heeft Riverbed enorme mogelijkheden binnen zijn Digital Networking-activiteiten. Met een toonaangevend productteam, dat zich richt op het bieden van nieuwe-generatie oplossingen, spelen we sterk in op de uitdagingen van klanten op het gebied van kritische infrastructuur en applicatie-acceleratie in de digitale, cloud- en mobiele wereld van nu. Voor wat betreft DEM kan Riverbed als enige de kloof dichten tussen het potentieel van digitale transformatie en significante investeringen in het meten en analyseren van de digitale ervaring van gebruikers. We hebben een enorme acceptatie onder klanten gezien en een sterke groei in de vraag naar deze oplossingen. Met een snelgroeiende markt is het duidelijk dat het formeren van een aparte Aternity-divisie met de volledige steun van Riverbed zorgt voor een scherpe focus op innovatie en klantsucces wereldwijd.”

Gezamenlijk richt Riverbed zich op een markt (Total Adressable Market, of TAM) met een omvang van meer dan 20 miljard dollar voor Digital Networking en DEM. De nieuwe Aternity-divisie richt zich op een TAM ter waarde van ongeveer 10 miljard dollar. Aternity realiseerde bijna honderd procent groei in abonnementen en SaaS-boekingen in 2018.

“CIO’s en hun teams erkennen dat een positieve digitale ervaring de klantloyaliteit, de merkwaarde en de omzet verbeteren”, zegt Stephen Elliot, Program Vice President bij IDC. “Het opzetten van een businessunit die zich volledig richt op Digital Experience Management is een slimme, klantgerichte strategie. Het monitoren van de gebruikerservaring en de applicatieprestaties blijft de belangrijkste investering voor het realiseren van een hechtere klantrelatie.”

Volg Riverbed
Over Riverbed
Riverbed, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen elk onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten. Riverbed heeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en honderd procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.
Eerder van Riverbed

Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl