www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Qlik kondigt winnaars Customer Awards aan op Attunity LIVE 2019

Klanten worden onderscheiden voor digitale transformatie, cloud-innovatie en datagestuurde strategieën.

Amsterdam, 18 juli 2019 - Attunity, een divisie van Qlik, heeft onlangs de winnaars van haar klantenprijzen bekend gemaakt op Attunity LIVE. Het evenement vond plaats in Mercedes Benz World in Londen, waar organisaties uit alle sectoren werden onderscheiden die alle mogelijkheden van de cloud, big data en analytics realiseren.

De reis van elk bedrijf om echt datagedreven te worden is uniek en inspireerde de lancering van de nieuwe Attunity LIVE conferentie. De awards zijn een eerbetoon aan de vele uiteenlopende en innovatieve manieren waarop klanten en partners van Attunity gegevens gebruiken om hun bedrijf te transformeren en meer impactvolle bedrijfsresultaten te leveren.

De 2019 Attunity LIVE winnaars:

Digitale transformatie - Axa: Deze hoogste categorie is een erkenning voor een organisatie die volledig belichaamt wat het betekent om digitale transformatie te omarmen door een datagestuurde aanpak. AXA's verhaal laat zien hoe een goed geïmplementeerde real-time data-analyse strategie innovatie stimuleert, de bedrijfsflexibiliteit verhoogt en de time-to-market en klantervaring verbetert.

Cloud en innovatie - Aegon: Attunity ziet de combinatie van een cloud-first strategie en moderne data-analyse als een van de toonaangevende trends in de branche. Deze prijs weerspiegelt de reis die Aegon meer dan drie jaar geleden begon om de voordelen van een cloud first-strategie te maximaliseren en een datagestuurde organisatie te worden.

Microsoft Partner Project - Aggreko: Attunity's Microsoft-partnerschap brengt een divers aanbod en de nodige expertise naar de community. Microsoft speelt een essentiële rol in Attunity's missie om klanten te helpen bij het zien, integreren en begrijpen van hun gegevens. Aggreko, een toonaangevende internationale energieklant, won deze prijs door het bereiken van toegang tot en vrijwel realtime levering aan het bedrijf om zo inzicht, actie en kennis te bieden via een cloud- en datagestuurde strategie.

"Onze klanten uit alle sectoren zijn de uitdaging aangegaan om gegevens tot een aanwinst te maken en hebben aanpassingen gedaan in de manier waarop zij analyses leveren en gegevens gebruiken als een belangrijke bron om de cultuur te veranderen en uiteindelijk de bedrijfswaarde te verhogen", aldus Ted Orme, hoofd van de Data Integration Strategy voor EMEA bij Qlik. "Deze onderscheidingen weerspiegelen de successen die onze klanten boeken en hoe Attunity hun visie tot leven heeft gebracht".

Over Attunity
Attunity, onderdeel van Qlik, is toonaangevend op het gebied van moderne gegevensintegratie, waardoor bedrijven DataOps kunnen gebruiken voor analyse om veranderingsgerichte inzichten te genereren voor betere bedrijfsresultaten. Het Data Integration-platform van Attunity versnelt de ontdekking en beschikbaarheid van analytische gegevens door realtime gegevensstreaming, verfijning, catalogisering en publicatie te automatiseren. Attunity helpt bedrijven naar de top door ze in staat te stellen met data omzetmogelijkheden te ontdekken, klantenservice te verbeteren en hun algehele datageletterdheid te vergroten.

Attunity levert direct en indirect aan 1000 Fortune bedrijven via verschillende partners, waaronder Vertrouwd door de 1000 Furtune bedrijven, Amazon Web Services, Microsoft, Google, SAP, Oracle, IBM and Hewlett Packard Enterprise. Kijk voor meer informatie op https://www.attunity.com/

Over Qlik
Qlik werkt elke dag aan een datavaardige wereld, waar iedereen data in kan zetten om welke uitdaging dan ook op te lossen. Alleen het end-to-end data management en analyseplatform van Qlik brengt alle data uit welke bron binnen een organisatie dan ook samen. Zo kunnen mensen, ongeacht hun vaardigheidsniveau, hun nieuwsgierigheid gebruiken om nieuwe inzichten te verkrijgen. Bedrijven gebruiken Qlik om dieper in het gedrag van hun klanten te duiken, bedrijfsprocessen opnieuw uit te vinden, nieuwe winstmogelijkheden aan te boren en risico’s en beloningen te balanceren. Qlik heeft zijn hoofdkantoor in Radnor, Pennsylvania, en doet zaken in meer dan 100 landen met meer dan 48,000 klanten over de hele wereld.

©2019 QlikTech International AB. Alle rechten voorbehouden. Qlik®, Qlik Sense®, QlikView®, QlikTech®, Qlik Cloud®, Qlik DataMarket®, Qlik Analytics Platform®, Qlik NPrinting®, Qlik Connectors®, Qlik GeoAnalytics®, Qlik Core™ en de QlikTech logo's zijn handelsmerken van QlikTech International AB die in meerdere landen zijn geregistreerd. Andere merken en logo's die hierin worden genoemd, zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications
Tijs Mannien
E-mail: qlik@yellow-communications.com
Eerder van Qlik
16 sep 2019 Bedrijven werven liever mensen met praktische datavaardigheden dan datawetenschappers

18 jul 2019 Qlik kondigt winnaars Customer Awards aan op Attunity LIVE 2019

17 jul 2019 Attunity wint Microsoft 2019 MSUS Partner Award voor ‘Intelligent Cloud-Data Estate Modernization’

Logo Yellow Communications

Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureauwww.marcommit.nl