www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
PR: LEWIS

Qlik kondigt winnaars Customer Awards aan op Attunity LIVE 2019

Klanten worden onderscheiden voor digitale transformatie, cloud-innovatie en datagestuurde strategieën.

Amsterdam, 18 juli 2019 - Attunity, een divisie van Qlik, heeft onlangs de winnaars van haar klantenprijzen bekend gemaakt op Attunity LIVE. Het evenement vond plaats in Mercedes Benz World in Londen, waar organisaties uit alle sectoren werden onderscheiden die alle mogelijkheden van de cloud, big data en analytics realiseren.

De reis van elk bedrijf om echt datagedreven te worden is uniek en inspireerde de lancering van de nieuwe Attunity LIVE conferentie. De awards zijn een eerbetoon aan de vele uiteenlopende en innovatieve manieren waarop klanten en partners van Attunity gegevens gebruiken om hun bedrijf te transformeren en meer impactvolle bedrijfsresultaten te leveren.

De 2019 Attunity LIVE winnaars:

Digitale transformatie - Axa: Deze hoogste categorie is een erkenning voor een organisatie die volledig belichaamt wat het betekent om digitale transformatie te omarmen door een datagestuurde aanpak. AXA's verhaal laat zien hoe een goed geïmplementeerde real-time data-analyse strategie innovatie stimuleert, de bedrijfsflexibiliteit verhoogt en de time-to-market en klantervaring verbetert.

Cloud en innovatie - Aegon: Attunity ziet de combinatie van een cloud-first strategie en moderne data-analyse als een van de toonaangevende trends in de branche. Deze prijs weerspiegelt de reis die Aegon meer dan drie jaar geleden begon om de voordelen van een cloud first-strategie te maximaliseren en een datagestuurde organisatie te worden.

Microsoft Partner Project - Aggreko: Attunity's Microsoft-partnerschap brengt een divers aanbod en de nodige expertise naar de community. Microsoft speelt een essentiële rol in Attunity's missie om klanten te helpen bij het zien, integreren en begrijpen van hun gegevens. Aggreko, een toonaangevende internationale energieklant, won deze prijs door het bereiken van toegang tot en vrijwel realtime levering aan het bedrijf om zo inzicht, actie en kennis te bieden via een cloud- en datagestuurde strategie.

"Onze klanten uit alle sectoren zijn de uitdaging aangegaan om gegevens tot een aanwinst te maken en hebben aanpassingen gedaan in de manier waarop zij analyses leveren en gegevens gebruiken als een belangrijke bron om de cultuur te veranderen en uiteindelijk de bedrijfswaarde te verhogen", aldus Ted Orme, hoofd van de Data Integration Strategy voor EMEA bij Qlik. "Deze onderscheidingen weerspiegelen de successen die onze klanten boeken en hoe Attunity hun visie tot leven heeft gebracht".

Over Attunity
Attunity, onderdeel van Qlik, is toonaangevend op het gebied van moderne gegevensintegratie, waardoor bedrijven DataOps kunnen gebruiken voor analyse om veranderingsgerichte inzichten te genereren voor betere bedrijfsresultaten. Het Data Integration-platform van Attunity versnelt de ontdekking en beschikbaarheid van analytische gegevens door realtime gegevensstreaming, verfijning, catalogisering en publicatie te automatiseren. Attunity helpt bedrijven naar de top door ze in staat te stellen met data omzetmogelijkheden te ontdekken, klantenservice te verbeteren en hun algehele datageletterdheid te vergroten.

Attunity levert direct en indirect aan 1000 Fortune bedrijven via verschillende partners, waaronder Vertrouwd door de 1000 Furtune bedrijven, Amazon Web Services, Microsoft, Google, SAP, Oracle, IBM and Hewlett Packard Enterprise. Kijk voor meer informatie op https://www.attunity.com/

Over Qlik
Qlik werkt elke dag aan een datavaardige wereld, waar iedereen data in kan zetten om welke uitdaging dan ook op te lossen. Alleen het end-to-end data management en analyseplatform van Qlik brengt alle data uit welke bron binnen een organisatie dan ook samen. Zo kunnen mensen, ongeacht hun vaardigheidsniveau, hun nieuwsgierigheid gebruiken om nieuwe inzichten te verkrijgen. Bedrijven gebruiken Qlik om dieper in het gedrag van hun klanten te duiken, bedrijfsprocessen opnieuw uit te vinden, nieuwe winstmogelijkheden aan te boren en risico’s en beloningen te balanceren. Qlik heeft zijn hoofdkantoor in Radnor, Pennsylvania, en doet zaken in meer dan 100 landen met meer dan 48,000 klanten over de hele wereld.

©2019 QlikTech International AB. Alle rechten voorbehouden. Qlik®, Qlik Sense®, QlikView®, QlikTech®, Qlik Cloud®, Qlik DataMarket®, Qlik Analytics Platform®, Qlik NPrinting®, Qlik Connectors®, Qlik GeoAnalytics®, Qlik Core™ en de QlikTech logo's zijn handelsmerken van QlikTech International AB die in meerdere landen zijn geregistreerd. Andere merken en logo's die hierin worden genoemd, zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications
Tijs Mannien
E-mail: qlik@yellow-communications.com
Laatste van Qlik
Zorgservice XL ontzorgt ziekenhuizen met inzet Qlik Sense

Vijf datatrends die je absoluut niet mag missen in 2020

Bedrijven werven liever mensen met praktische datavaardigheden dan datawetenschappers
Cloud ontvangt grootste deel technologiebudget Limburgse bedrijven

Connected Conservation-programma nu ook van start in Kenia om bedreigde diersoorten te beschermen

Papierloos transport en geavanceerde pallet scanning via Shippeo’s real-time visibility platform

Fujitsu stimuleert datagestuurde transformatie om nieuwe digitale business mogelijk te maken

Canalys noemt Trend Micro als wereldleider in Global Cybersecurity Channel

Massale overstap op videobellen vaak zonder controle op veiligheid en privacy
Bastiaan Topper opvolger van Peter Altevogt als CEO van Korton Group

80% werkenden ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’

QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Valid en KPN IoT sluiten partnerovereenkomst

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

DHL Aviation standaardiseert elektronische communicatie voor luchtvrachtvervoer met Descartes Global Air Messaging Gateway

Zyxel introduceert eerste cloud-netwerkoplossing met DPPSK WiFi-authenticatie en -versleuteling voor het mkb

BCT en Aareon bundelen krachten voor innovatieve factuurverwerking in de cloud

Workday maakt de werkomgeving persoonlijker met oplossingen die gericht zijn op verandering

Workday People Analytics geeft automatisch inzicht in het personeelsbestand voor optimaal personeelsbeleid in een veranderende wereld

Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

De werkende wereld verandert: Citrix-onderzoek laat zien hoe Nederlanders naar hun toekomst op kantoor kijken

Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

Onvergetelijk: diploma-uitreiking in de Galgenwaard

Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?

Siemens voegt met Teamcenter X cloud-gebaseerde PLM-oplossing toe aan Xcelerator Portfolio
Qlik contact

Logo Qlik

+31 (0)23 727 1900
  InfoBenelux@qlik.com
  www.qlik.com
Qlik sociaal

Qlik tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Conclusion Zuyd
Logo NTT Ltd.
Logo Shippeo
Logo Valid