Attunity wint Microsoft 2019 MSUS Partner Award voor ‘Intelligent Cloud-Data Estate Modernization’

De onderscheiding is het meest recente voorbeeld van de kracht van Attunity, met de grootste deal ooit en verdubbeling van verkoop en omzetgroei in Q2

Amsterdam, 17 juli 2019Attunity, onderdeel van Qlik en toonaangevend leverancier van oplossingen in moderne gegevensintegratie en DataOps voor analytics, maakt vandaag bekend dat het is geselecteerd voor de ‘2019 MSUS Partner Award for Intelligent Cloud – Data Estate Modernization’. Deze onderscheiding in de grootste zakelijke sector van Microsoft vormt een aanvulling op het wereldwijde Microsoft Partner of the Year-programma en wordt aan partners toegekend als erkenning voor hun uitstekende werk. Partners worden deze week tijdens Microsoft Inspire onderscheiden.

De award is het meest recente voorbeeld van de kracht en marktacceptatie van Attunity’s oplossingen om klanten te helpen emigreren naar de cloud. Attunity boekte in het tweede kwartaal van 2019 een omzetgroei met dubbele cijfers. Dit kwam mede door de grootste deal ooit voor de organisatie en de gezamenlijke IAS overwinning met Qlik. Ook Qlik heeft een enorme groei doorgemaakt in terugkerende Qlik Cloud-inkomsten, met een verdrievoudiging in Q2 2019 sinds het debuut van zijn nieuwe SaaS-aanbod eerder dit jaar.

Het hele, Engelstalige persbericht, inclusief quotes, is hier te lezen.

Over Attunity
Attunity, onderdeel van Qlik, is toonaangevend op het gebied van moderne gegevensintegratie, waardoor bedrijven DataOps kunnen gebruiken voor analyse om veranderingsgerichte inzichten te genereren voor betere bedrijfsresultaten. Het Data Integration-platform van Attunity versnelt de ontdekking en beschikbaarheid van analytische gegevens door realtime gegevensstreaming, verfijning, catalogisering en publicatie te automatiseren. Attunity helpt bedrijven naar de top door ze in staat te stellen met data omzetmogelijkheden te ontdekken, klantenservice te verbeteren en hun algehele datageletterdheid te vergroten.

Attunity levert direct en indirect aan 1000 Fortune bedrijven via verschillende partners, waaronder Vertrouwd door de 1000 Furtune bedrijven, Amazon Web Services, Microsoft, Google, SAP, Oracle, IBM and Hewlett Packard Enterprise. Kijk voor meer informatie op https://www.attunity.com/

Over Qlik
Qlik werkt elke dag aan een datavaardige wereld, waar iedereen data in kan zetten om welke uitdaging dan ook op te lossen. Alleen het end-to-end data management en analyseplatform van Qlik brengt alle data uit welke bron binnen een organisatie dan ook samen. Zo kunnen mensen, ongeacht hun vaardigheidsniveau, hun nieuwsgierigheid gebruiken om nieuwe inzichten te verkrijgen. Bedrijven gebruiken Qlik om dieper in het gedrag van hun klanten te duiken, bedrijfsprocessen opnieuw uit te vinden, nieuwe winstmogelijkheden aan te boren en risico’s en beloningen te balanceren. Qlik heeft zijn hoofdkantoor in Radnor, Pennsylvania, en doet zaken in meer dan 100 landen met meer dan 48,000 klanten over de hele wereld.

©2019 QlikTech International AB. Alle rechten voorbehouden. Qlik®, Qlik Sense®, QlikView®, QlikTech®, Qlik Cloud®, Qlik DataMarket®, Qlik Analytics Platform®, Qlik NPrinting®, Qlik Connectors®, Qlik GeoAnalytics®, Qlik Core™ en de QlikTech logo's zijn handelsmerken van QlikTech International AB die in meerdere landen zijn geregistreerd. Andere merken en logo's die hierin worden genoemd, zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications