www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

Michiel Hollander start als projectmanager bij myBrand

Geertruidenberg, 17 juli 2019 – SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand stelt Michiel Hollander (54) aan als projectmanager. In deze functie is hij verantwoordelijk voor IT-projecten bij klanten, van volledige migraties tot kleinschaligere projecten zoals aanpassingen in het SAP-landschap. Ook bestaat een deel van het werk uit klantcoördinatorschap, waarbij Hollander fungeert als het directe aanspreekpunt voor diverse klanten. Vanuit deze rol draagt hij bij aan de missie van myBrand om de best gewaardeerde SAP-dienstverlener te zijn en bouwt Hollander mee aan de langetermijnrelaties met klanten.

Michiel Hollander maakte de overstap naar myBrand, nadat hij zijn carrièrepad bij Hans Anders had doorlopen. Na eerst tien jaar als opticien werkzaam te zijn geweest, was Hollander toe aan een nieuwe uitdaging. Op de IT-afdeling bij Hans Anders was de vraag naar personeel hoog en zo rolde Hollander in het vak. Hij is gegroeid van startend applicatieontwikkelaar tot IT-manager met de verantwoordelijkheid over 19 fte’s. Het hebben van diverse functies binnen Hans Anders en de complexe IT-infrastructuur van het bedrijf hebben ertoe geleid dat Hollander brede kennis heeft van IT en de digitale ontwikkelingen in de markt. Omdat Hans Anders al sinds 2008 klant is van myBrand, stond Hollander in nauw contact met myBrand.

Seger Theuns, algemeen directeur van myBrand: “Dat Michiel na tientallen jaren samenwerking in de klant-leverancier-relatie ervoor kiest om aan de slag te gaan bij myBrand is voor mij als directeur fantastisch. In goed overleg met Hans Anders heeft Michiel besloten om een nieuwe uitdaging aan te gaan bij myBrand. Het is de ultieme bevestiging dat onze droom om gestalte te geven aan een organisatie waar wij zelf klant zouden willen zijn, uitkomt. Dat dit mogelijk is, getuigt van een excellente samenwerking met Hans Anders. Ik kijk ernaar uit om samen te werken en onze doelstellingen binnen myBrand en het Conclusion-ecosysteem voort te zetten.”

Michiel Hollander over zijn aanstelling: “Ik ben erg gemotiveerd om te starten aan deze nieuwe fase in mijn carrière. Het wordt mijn persoonlijke doel bij myBrand om de langetermijnrelaties met klanten te versterken en hen zo goed mogelijk bij te staan in hun digitale transformatie. Door mijn brede kennis op het gebied van IT heb ik ook op dat gebied veel ervaring opgedaan. Daar heeft de focus altijd gelegen op het verbeteren van de klanttevredenheid en het verhogen van de bedrijfsresultaten. myBrand heeft diezelfde doelstelling en zo draag ik bij aan de missie de bestgewaardeerde SAP-dienstverlener te zijn.”

Over myBrand
myBrand, onderdeel van Conclusion, biedt de nieuwe servicestandaard voor SAP-dienstverlening. myBrand is ontstaan uit de droom om gestalte te geven aan een SAP-dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Dit heeft zich vertaald in onze missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. De leidende kernwaarden zijn langetermijnrelaties, een geïntegreerde dienstverlening en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met deze kernwaarden onderscheidt myBrand zich niet alleen door de nauwe manier van samenwerken met haar klanten, ook staat myBrand inmiddels bekend als de SAP-dienstverlener die echt verantwoordelijkheid neemt voor succesvolle bedrijfsprocessen bij haar klanten. myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie. Het bedrijf bestaat 14 jaar en heeft vestigingen in Geertruidenberg, Apeldoorn en Maarssen. Er werken meer dan 350 mensen. Meer informatie is te vinden op www.mybrand.nl of volg myBrand op: Twitter | LinkedIn

Marcommit
Juul Klaassen
mybrand@marcommit.nl
Laatste van myBrand
myBrand migreert fabriek Ausnutria naar SAP

myBrand verhuist SAP Retail-omgeving Intertoys naar public cloud

Coop verlengt SAP-hostingcontract met myBrand
Papierloos transport en geavanceerde pallet scanning via Shippeo’s real-time visibility platform

Fujitsu stimuleert datagestuurde transformatie om nieuwe digitale business mogelijk te maken

Canalys noemt Trend Micro als wereldleider in Global Cybersecurity Channel

Massale overstap op videobellen vaak zonder controle op veiligheid en privacy
Bastiaan Topper opvolger van Peter Altevogt als CEO van Korton Group

80% werkenden ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’

QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Valid en KPN IoT sluiten partnerovereenkomst

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

DHL Aviation standaardiseert elektronische communicatie voor luchtvrachtvervoer met Descartes Global Air Messaging Gateway

Zyxel introduceert eerste cloud-netwerkoplossing met DPPSK WiFi-authenticatie en -versleuteling voor het mkb

BCT en Aareon bundelen krachten voor innovatieve factuurverwerking in de cloud

Workday maakt de werkomgeving persoonlijker met oplossingen die gericht zijn op verandering

Workday People Analytics geeft automatisch inzicht in het personeelsbestand voor optimaal personeelsbeleid in een veranderende wereld

Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

De werkende wereld verandert: Citrix-onderzoek laat zien hoe Nederlanders naar hun toekomst op kantoor kijken

Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

Onvergetelijk: diploma-uitreiking in de Galgenwaard

Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?

Siemens voegt met Teamcenter X cloud-gebaseerde PLM-oplossing toe aan Xcelerator Portfolio

Logo Marcommit
myBrand contact

Logo myBrand

info@mybrand.nl
  mybrand.nl
myBrand sociaal

myBrand tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Shippeo
Logo Valid
Logo Descartes
Logo Zyxel