www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2491 volgers blijven op de hoogte!

Commvault onthult eenvoudig en lucratief partnerprogramma

Nieuw Partner Advantage Program biedt partners meer incentives, nieuwe omzetkansen en een sneller traject naar winstgevendheid

Commvault, leverancier van enterprise oplossingen voor back-up, gegevensherstel, archivering en cloud computing, zet zijn ‘partner first’-strategie kracht bij met een innovatief nieuw wereldwijd partnerprogramma. Dit maakt het eenvoudiger en lucratiever voor partners om zaken met Commvault te doen. Commvault ondersteunt partners door hen een duurzaam en financieel aantrekkelijk samenwerkingstraject aan te bieden en hen te helpen om klanten te voorzien van oplossingen voor databeheer. De nieuwe tools en mogelijkheden die beschikbaar zijn op basis van het Partner Advantage-programma helpen partners om sneller nieuwe klanten binnen te halen, nieuwe omzetstromen aan te boren en telkens opnieuw deals in de wacht te slepen op basis van het platform voor databeheer van Commvault.

Er zijn meer financiële voordelen dan ooit verbonden aan een samenwerking met Commvault, en die zijn inzichtelijker en makkelijker realiseerbaar dan ooit. Partners profiteren van meer rebates, hogere eindejaarsuitkeringen op basis van flexibelere voorwaarden, meer financieringsmogelijkheden voor business development en meer voordelen op het gebied van dealregistratie.

“We hebben naar onze partners en klanten geluisterd en op basis van hun feedback een nog krachtiger basis gelegd voor het succes van Commvault en zijn wereldwijde partnernetwerk”, zegt Riccardo Di Blasio, chief revenue officer bij Commvault. “Ons belangrijkste doel is om het eenvoudiger en winstgevender voor partners te maken om zaken te doen met Commvault. We staan vierkant achter onze ‘partner first’-strategie, en dit programma vertegenwoordigt het eenvoudigste, meest transparante en meest financieel aantrekkelijke partnerprogramma uit de bedrijfsgeschiedenis van Commvault.”

De verbeteringen van dit programma zijn uniek binnen de branche en onderstrepen de toewijding van Commvault aan zijn wereldwijde partnernetwerk. Commvault MarketBuilder-partners kunnen gemiddeld een 2.5 keer hogere uitkering realiseren ten opzichte van het voorgaande jaar. Distributiepartners die nieuwe klanten binnenhalen, herhalingsomzet genereren of tijdens het jaar diverse transacties voltrekken kunnen gemiddeld een 1.65 keer hogere uitkering ten opzichte van het voorgaande jaar realiseren.

Commvault verbetert de partnerervaring niet alleen met diverse nieuwe financiële incentives, maar ook door eenvoudiger toegang te bieden tot training, verkoopondersteuning, marketingmateriaal en real-time ondersteuning. Het partnerprogramma biedt daarnaast vereenvoudigde offertemogelijkheden, een eenvoudigere registratie en bescherming van deals en de mogelijkheid om een hoger partnerniveau te bereiken.

Beschikbaarheid
Het nieuwe Partner Advantage-programma omvat vier partnertrajecten: Distributor, Solution Provider, Global System Integrator & Alliances en Service Provider. De nieuwe voordelen zijn per direct beschikbaar voor Distributor- en Solution Provider-partners van Commvault. Later dit jaar worden verbeteringen van de partnertrajecten Global System Integrator & Alliances en Service Provider onthuld.

Vroegtijdige erkenning van partners voor het New Partner Program
“Deze verbeteringen van het partnerprogramma leveren aanzienlijke wederzijdse voordelen op voor onze jarenlange samenwerking met Commvault en de gemeenschap van solution providers”, zegt Ben Klay, Vice President of Sales bij Arrow Electronics’ Computing Solutions Business. “Het programma van Commvault is op belangrijke punten een succes. Dit helpt ons zonder meer om een oplossing te bieden voor de toenemende problemen van klanten op het gebied van databescherming, gegevensherstel en databeheer.”

“Deze verbeteringen van ons partnerprogramma vertegenwoordigen een belangrijke evolutie in onze jarenlange samenwerking met Commvault in de regio EMEA die wederzijdse voordelen oplevert”, zegt Maurice Pastoor, de COO van DataManagement Professionals (DMP). “Eenvoud en toegang tot systemen, tools, training en financiële incentives zijn belangrijke criteria die we hanteren om de strategische waarde van onze relaties met leveranciers te bepalen, en Commvault heeft onze verwachtingen op al deze punten overtroffen. Hiermee zijn we nog beter toegerust om een antwoord te bieden op de toenemende problemen van klanten op het gebied van databeheer, gegevensherstel en hybride cloud-omgevingen.”
Laatste van Commvault Systems International BV
Commvault Activate maakt einde aan complexe problemen rond compliance en data governance

Commvault onthult eenvoudig en lucratief partnerprogramma

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Conclusion

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau