Beads Wholesale Group verkoopt een meerderheidsbelang aan Golden Bird BV.

Beads Wholesale groep is in 2006 opgericht door Frank en Nanda Schaarman en is de moederorganisatie van een e-commerce onderneming op het gebied van onderdelen voor sieraden en kant-en-klare sieraden. Beads Wholesale Group is bekend van onder andere Betaalbarekralen en Kralen.nl. Bij Beads Wholesale Group zijn circa 30 medewerkers werkzaam. De onderneming is in haar 13-jarig bestaan uitgegroeid tot online marktleider in de Benelux en Duitsland. Een verdere expansie van het succesvolle e-commerce platform naar andere Europese landen is opgestart en in verdere ontwikkeling.

Het hoofdkantoor van Beads Wholesale Group blijft in Middelburg en zal verder worden versterkt en uitgebreid door de nieuwe aandeelhouder.

Frank Schaarman: “Wij zijn erg blij met de overname van Beads Wholesale Group door Golden Bird. De nieuwe eigenaren willen met net zoveel passie de best mogelijke ervaring blijven bieden aan onze klanten. Ook zij zijn overtuigd dat dit vooral kan door service, kwaliteit, betrokkenheid en creativiteit te bieden. Zij hebben veel ervaring in handel en marketing en gaan dan ook nog veel moois aan de organisatie toevoegen”.

Golden Bird is onderdeel van een familiebedrijf wat investeert in ondernemingen, met de intentie om op lange termijn samen met de medewerkers het bedrijf verder te laten groeien.

Tessa van Schaijk is per 1 juli benoemd als algemeen directeur van Beads Wholesale Group. Frank en Nanda blijven op de achtergrond nauw betrokken bij de organisatie.