www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Uniserver sluit partnership met SAP-dienstverlener Asecom

Alkmaar, 15 juli 2019 – Clouddistributeur Uniserver heeft een samenwerkingsovereenkomst getekend met SAP-dienstverlener Asecom. Dit partnerschap houdt in dat Asecom klanten de mogelijkheid biedt hun SAP-omgeving te hosten op de infrastructuur van Uniserver. Asecom is hiermee in staat de klant volledig te ontzorgen als het gaat om SAP. Tegelijkertijd is het bedrijf, met vestigingen in Breda en Wijchen, verzekerd van de robuuste infrastructuur van Uniserver die wordt gekenmerkt door een hoge beschikbaarheid, continuïteit en schaalbaarheid.

Rob Peters, directeur en eigenaar van Asecom: “Asecom is uitgegroeid tot een one-stop-shop voor SAP-dienstverlening in het mkb. Wij richten ons exclusief op de SAP Business One-propositie. Wij zorgen ervoor dat onze klanten hun SAP-oplossingen optimaal benutten. Desgewenst verzorgen wij ook de hosting van de SAP-omgeving voor onze klanten. Vanuit strategisch oogpunt leek het ons echter verstandiger onze eigen hardware uit te faseren en te gaan samenwerken met een infrastructuurprovider. Zo kunnen wij ons nadrukkelijker richten op onze core business: SAP. Om uiteenlopende redenen hebben we gekozen voor Uniserver en inmiddels hebben we verschillende klanten gemigreerd naar infrastructuur van Uniserver.”

Nederlandse footprint
Een belangrijke reden voor Asecom om te kiezen voor Uniserver is de Nederlandse footprint van het Alkmaarse bedrijf. “In tegenstelling tot enkele internationale service providers, kennen wij onze infrastructuurprovider heel goed. Je hebt een gezicht bij de samenwerking en de lijnen zijn erg kort. Dat werkt heel prettig. In de tweede plaats hebben we met Uniserver een partner die een vooraanstaande positie heeft opgebouwd. We kunnen er dan ook op vertrouwen dat continuïteit en performance gewaarborgd zijn. Dit vertrouwen vertalen wij door in de dienstverlening aan onze klanten”, aldus Rob Peters. “Tegelijkertijd hanteert Uniserver SLA’s die je verwacht van een provider van hoogwaardige hosting infrastructuur. Denk aan uptime of 24x7 monitoring. We verwachten dan ook veel van het partnerschap met Uniserver.”

Hoogwaardige hosting
Sjors Nijman, Key Accountmanager bij Uniserver: “We zijn zeer verheugd met het partnership met Asecom. Asecom ontzorgt SAP-gebruikers in alle facetten en door gebruik te maken van de hoogwaardige infrastructuur van Uniserver kan Asecom zich nog meer op de core business focussen. En gecertificeerde HANA servers zijn natuurlijk ook beschikbaar om te worden ingezet. De combinatie van de gerichte SAP-diensten van Asecom en de betrouwbare en schaalbare hosting infrastructuur van Uniserver zorgt ervoor dat SAP-gebruikers hun bedrijfsprocessen kunnen optimaliseren. De eerste gezamenlijke klanten maken inmiddels naar volle tevredenheid gebruik van het platform dat volledig in beheer is van Uniserver met de hoogst mogelijke beschikbaarheid. Dit biedt veel perspectief voor de toekomst.”

Over Uniserver
Als Nederlandse Clouddistributeur biedt Uniserver moderne IT-organisaties de vrijheid en zekerheid om te focussen op hun eigen kracht: waarde creëren voor klanten en eindgebruikers. De beste infrastructuur in Nederlandse datacenters, 99,98% uptime, ons partner-only model en de beste oplossingen bieden jou een robuuste basis om nieuwe diensten op te bouwen. Samen tillen we jouw digitale dienstverlening naar een hoger plan, door onze oplossingen, kennis en ervaring aan te vullen met jouw expertise. Kijk voor meer informatie op onze website of LinkedIn.

Marcommit

Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl