www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Arrow Electronics geeft kanaal toegang tot AXON Predict-oplossing van Greenwave Systems

Houten, 15 juli 2019 – Wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics en Greenwave Systems, een wereldwijde softwareleider voor managed services en Industrial IoT edge analytics, hebben een EMEA-distributieovereenkomst gesloten. De nadruk ligt hierbij op Greenwave’s AXON Predict, dat edge-intelligentie biedt en bedrijven voorziet van de informatie die ze nodig hebben om hun IT-assets te begrijpen en verbeteren. De oplossing zal beschikbaar zijn via Arrow’s cloudplatform ArrowSphere.

AXON Predict, onderdeel van de AXON Platform-familie, brengt visuele industriële IoT-analyses naar de edge. Het analyseert gegevens in realtime, direct aan de edge van het apparaat. Hierdoor wordt een nieuw niveau van intelligentie toegevoegd aan machines en sensoren in elke stap van het netwerk, waardoor realtime actie mogelijk is, op de plek waar de gegevens vastgelegd worden.

AXON Predict is beschikbaar als een ported oplossing via Geniatech’s IoT gateway oplossing die op Qualcomm Snapdragon is gebaseerd. Het portfolio van Greenwave System bestaat uit een breed scala aan verticale systemen, zoals slimme home automation, energiebeheer, media- en asset-tracking.

“Wij zijn blij dat Arrow onze AXON Predict-oplossing gaat distribueren en het als onderdeel van het ArrowSphere licensed portfolio beschikbaar maakt,” aldus Peter Wilmar Christensen, medeoprichter van Greenwave en EMEA general manager. “Edge analytics vermindert de hoeveelheid te communiceren gegevens tot slechts een fractie van de hoeveelheid gemeenschappelijke gateway-communicatie.”

“De innovaties van Greenwave Systems maken zowel single-source management mogelijk, evenals de automatisering van verschillende netwerken en apparaten zoals gateways, routers, mobile control apps en elk apparaat dat met sensoren is uitgerust,” aldus Alexis Brabant, vice president of sales van Arrow’s enterprise computing solutions business in EMEA. “Greenwave is een geweldig voorbeeld van wederom een baanbrekende innovatie die aan ons ‘sensor-to-sunset’ IoT-portfolio wordt toegevoegd.”

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics (NYSE:ARW) begeleidt innovatie bij meer dan 200.000 toonaangevende technologieproducenten en serviceproviders. Arrow ontwikkelt technologische oplossingen die het bedrijfsleven en het dagelijks leven verbeteren, en behaalde in 2018 een omzet van $30 miljard. Meer informatie op FiveYearsOut.com.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong
Anke van Heerebeek