www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2482 volgers blijven op de hoogte!

Toegekende aanbesteding Marnix Academie

Harrie Bolt, 11 juli 2019 te Utrecht

De Marnix Academie gunt de Europese aanbesteding voor ICT-support aan CommITment cloud computing in Utrecht. De aanbesteding heeft betrekking op ICT-werkplekdiensten, netwerkbeheerdiensten, serverbeheerdiensten, sparringpartner/adviseur voor interne ICT-afdeling, monitoringdiensten op interne en Azure cloud-services, calamiteitenservices en overige aanverwante diensten.

CommITment wint Europese aanbesteding ICT Support voor de Marnix Academie

De Marnix Academie gunt de Europese aanbesteding voor ICT-support aan CommITment cloud computing in Utrecht. De aanbesteding heeft betrekking op 3e lijn ondersteuning voor de werkplek, netwerk- en systeembeheerdiensten, monitoringdiensten, calamiteitenservices en overige aanverwante ICT-diensten.

Complete dienstverlening
De wensen en eisen die de Marnix Academie had geformuleerd vereisten een complete dienstverlening met kennis van zowel on-premise als cloud diensten. Een mix van diensten en IT-platformen waar CommITment zich al jaren prettig bij voelt.

Calamiteitenservices
Naast de benodigde kennis en ervaring vormde een goed uitgeruste calamiteitenservice een van de voorwaarden voor het winnen van de aanbesteding. Met een automatische storingsmelding en een 24/7 beschikbaar serviceteam kon deze voorwaarden naar wens worden ingevuld.

Ervaren sparringpartner
Bovenop het leveren en onderhouden van de technische diensten heeft CommITment zijn ervaring als betrouwbare sparringpartner aangetoond. Een sparringpartner waar de interne ICT-afdeling van de Marnix Academie voor advies terecht kan wanneer daar behoefte aan is.

Trots op samenwerking
CommITment is gevestigd in Utrecht, op een steenworp afstand van de Marnix Academie. Het winnen van de Europese aanbesteding voelt als een bevestiging van onze kwaliteit van dienstverlening.

Harrie Bolt (operationeel directeur CommITment): “We zijn ontzettend trots dat we de komende jaren de vaste partner mogen zijn van de Marnix Academie. De gunning voelt ook een beetje als winnen. Want onze boodschap; een mix van professionele diensten, deskundigheid, pragmatiek en altijd persoonlijke betrokkenheid is opgevallen tussen al die andere inschrijvingen. Daar doen we het voor!”

Michiel van Geloven (ICT-coördinator/Security officer a.i. Marnix Academie): “Waar anderen spreken over de functies, rollen, “service delivery managers” of “customer success managers” weet je bij CommITment met wie je te maken hebt. Bij CommITment is iedereen technisch deskundig. Niet alleen de engineers maar ook de accountmanager. Dat praat wel zo gemakkelijk. Bij CommITment staat flexibiliteit voorop; de dienstverlening is niet onnodig strak afgebakend. Eerst doen, handen uit de mouwen. We weten wat we aan elkaar hebben.”

Over CommITment
CommITment is een toegewijd team van ICT-professionals. In ruim tweeëntwintig jaar tijd is CommITment uitgegroeid tot een succesvolle onderneming in hoogwaardige IT-dienstverlening met zowel on-premise als cloud gebaseerde oplossingen. CommITment werkt o.a. voor opdrachtgevers binnen het onderwijs, de zorg, culturele sector, accountancy, transport en logistiek (met name scheepvaart).

Noot voor de redactie
Voor meer informatie over deze aanbesteding en/of CommITment, kunt u contact opnemen met Harrie Bolt op nummer 030-2760349.
Laatste van CommITment BV
Toegekende aanbesteding Marnix Academie
CommITment BV contact

Logo CommITment BV

CommITment BV sociaal

CommITment BV tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl