www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Quion maakt volledig digitaal archief doorzoekbaar dankzij Hyarchis Search-it

Eindhoven, 11 juli 2019 – Quion Groep en Hyarchis Content Services zijn een samenwerking aangegaan waarbij het gehele digitale archief van Quion wordt omgezet naar doorzoekbare tekst. In totaal gaat dit om tientallen miljoenen documenten. Quion wil de nu nog ongestructureerde inhoud van deze documenten omzetten naar gestructureerde data. Quion ziet voor de toekomst legio mogelijkheden om met deze aanvullende data de dienstverlening aan haar klanten verder te verbeteren. De oplossing die door Hyarchis wordt ingezet voor het doorzoekbaar maken van alle tientallen miljoenen documenten is ‘Hyarchis Search-it’. Hyarchis Search-it is een OCR-engine waarvan de accuraatheid drastisch is verbeterd doordat er gebruik gemaakt wordt van machine learning technologie. De oplossing draait volledig in de cloud en heeft hierdoor een hoge mate van schaalbaarheid. Het project voor Quion wordt in een tijdbestek van slechts enkele maanden uitgevoerd.

Andre van der Doelen, CEO van Hyarchis, zegt hierover het volgende: “Als ontwikkelaar van document management oplossingen hebben wij ons altijd gericht op het opslaan van content, maar in de afgelopen jaren zien wij een steeds sterkere behoefte om juist de inhoud van deze documenten te ontsluiten. Voor ons betekent dit dat wij documenten niet langer zien als een op zichzelf staand doel, maar vooral als dragers van informatie. Het zo efficiënt mogelijk kunnen raadplegen en manipuleren van deze informatie is cruciaal en hierom ligt de focus bij ons steeds meer op data management-oplossingen.”

Bruno Oudega, CEO van Quion, is erg enthousiast en voor hem is de langetermijnvisie cruciaal voor het aangaan van dit traject: “Bij Quion beheren wij vele decennia aan hypotheekdossiers en ons archief omvat hierdoor een ware schat aan klantinformatie. Deze informatie is momenteel slechts gedeeltelijk toegankelijk. Het ontsluiten van deze nu nog ongestructureerde data gaat ons helpen om klantprocessen beter, sneller en efficiënter uit te voeren. Verder verwachten we dat we hiermee de kwaliteit van onze data verder verbeteren. Onze ambitie om marktleider te zijn op het gebied van data management en kunstmatige intelligentie ligt hoog. Het ontsluiten van ons digitale archief is daarbij een belangrijke strategische stap richting de toekomst. We weten immers niet welke vragen we de komende jaren krijgen, maar we weten wel dat het antwoord op veel van deze vragen besloten ligt in ons huidige archief.”

Quion maakt reeds meer dan tien jaar gebruik van het document management systeem van Hyarchis en dit is het eerste traject waarbij modules worden gebruikt die zijn gebaseerd op kunstmatige intelligentie. Deze modules heeft Hyarchis in de afgelopen twee jaar ontwikkeld als onderdeel van een ingrijpende strategische koerswijziging.

Andre van der Doelen (l) en Bruno Oudega

Over Hyarchis:
Hyarchis gelooft in gezamenlijk succes. Samen investeren in relaties is de sleutel tot goede software-implementaties. Hyarchis staat dicht bij de klant en neemt altijd de verantwoordelijkheid, waar en wanneer dan ook. Gepaard met een hoge betrokkenheid bij klanten en resellers, biedt Hyarchis kant-en-klare software-oplossingen voor Content Services en Digital Business. De Hyarchis-oplossingen worden toegepast in het primaire klantproces in de hypotheek-, verzekerings-, pensioen- & accountancybranche en de gezondheidszorg. Meer informatie: www.hyarchis.nl

Volg Hyarchis op: LinkedIn | Twitter

Meer informatie:
Marcommit
Marlin Goethals
035 – 5822730
hyarchis@marcommit.nl
Tags bij dit bericht
Eerder van Hyarchis
22 okt 2019 Hyarchis behaalt ISO 27001 certificaat voor informatiebeveiliging

11 jul 2019 Quion maakt volledig digitaal archief doorzoekbaar dankzij Hyarchis Search-it

1 jul 2019 Hyarchis realiseert gecertificeerde integratie van Microsoft Office Online in document management systeem

Logo Marcommit

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.com