www.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Nuance onthult nieuwe Lightning Engine

Conversational AI-systeem combineert stembiometrie met NLU om gebruikers binnen een seconde te herkennen en een gepersonaliseerd antwoord te geven

Amsterdam, 10 juli 2019Nuance Communications, Inc. kondigt vandaag de Nuance Lightning Engine™ aan, een nieuwe AI-tool die gebruikmaakt van vierde generatie deep neural netwerken (DNN). Deze engine combineert stembiometrie met Natural Language Understanding (NLU) om zo een gepersonaliseerde, menselijke ervaring te bieden op verschillende spraakgestuurde kanalen. Met de nieuwe engine heeft een slimme speaker, virtuele assistent of IVR genoeg aan één spraakcommando om een specifieke gebruiker te herkennen en te identificeren waar die gebruiker naar op zoek is.

Consumenten maken steeds meer gebruik van spraaktechnologie om met de wereld om hen heen te communiceren: van de slimme assistent in de auto tot boodschappen doen met een smart speaker. Met de Nuance Lighting Engine™ kunnen gebruikers een uniek stemprofiel aanmaken voor de accounts die zij gebruiken. Wanneer ze met een spraakcommando contact zoeken met het desbetreffende bedrijf, hoeven ze alleen maar te praten om herkend te worden, waarna de gepersonaliseerde interactie begint. Wachtwoorden zijn daardoor niet meer nodig.

Tot nu toe kon een stem alleen binnen een seconde aan een gebruiker gekoppeld worden als deze gebruikmaakte van een specifiek commando. Met de nieuwe engine wordt de standaard spreektijd gehalveerd, waardoor bedrijven de identiteit van een gebruiker sneller kunnen vaststellen dan het menselijk gehoor kan.

“Stembiometrie beveiligt niet alleen het gebruik van spraak maar biedt in combinatie met NLU ook nog eens een naadloze gebruikservaring voor consumenten,” aldus Brett Beranek, General Manager, Security Business, Nuance Enterprise Division. “Met de engine kunnen bedrijven eenvoudig controleren of een gebruiker is wie hij zegt dat hij is, wanneer deze contact maakt via een spraakkanaal. Dat scheelt tijd, die bedrijven vervolgens kunnen steken in een gepersonaliseerde interactie vanaf het allereerste contact, waardoor het contactmoment effectief, prettig en natuurlijk verloopt.”

Nuance heeft de Nuance Lightning Engine™ beschikbaar gesteld voor een aantal strategische klanten via het Nuance Intelligent Engagement Platform. De technologie is vanaf deze herfst algemeen beschikbaar.

Meer informatie over Nuances Conversational AI en Biometrie is hier te vinden.

Over Nuance:
Nuance Communications, Inc. (NASDAQ: NUAN) is pionier en marktleider op het gebied van innovatieve AI-spraakoplossingen die intelligentie toevoegen aan het dagelijks leven. Het bedrijf levert oplossingen die menselijke spraak kunnen begrijpen, analyseren en daarop kunnen reageren om de productiviteit te verhogen en de menselijke intelligentie te versterken. Nuance heeft tientallen jaren ervaring op het gebied van domain en artificial intelligence. Duizenden bedrijven in verschillende sectoren, waaronder healthcare, telecommunicatie, automotive en financiële dienstverlening, gebruiken de oplossingen van Nuance om de ervaringen van hun klanten en medewerkers te verbeteren. Ga voor meer informatie naar netherlands.nuance.com.

Contactpersoon voor de media
EMEA-regio
Vanessa Richter
Nuance Communications
Tel.: + 32 9 2398031
E-mail: Vanessa.richter@nuance.com

Yellow Communications
Tijs Mannien
E-mail: nuance@yellow-communications.com
Eerder van Nuance
17 okt 2019 Nuance en Microsoft werken samen om de arts-patiënt ervaring te transformeren

3 okt 2019 Nuance Gatekeeper zet AI-gedreven security en biometrie in om wereldwijd fraudeprobleem aan te pakken

10 jul 2019 Nuance onthult nieuwe Lightning Engine

Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl