www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2476 volgers blijven op de hoogte!

HPS Connectivity Solutions is geaudit voor de ISO/IEC 27001 en ISO/IEC 9001 en heeft succesvol de transitie uitgevoerd van NEN7510:2011 naar NEN7510:2017

Oss, 08 juli 2019 - HPS Connectivity Solutions is onlangs periodiek geaudit door instelling DNV GL Business Assurance B.V. voor de ISO/IEC 27001 en ISO/IEC 9001 en heeft succesvol de transitie uitgevoerd van NEN7510:2011 naar NEN7510:2017

HPS Connectivity Solutions voldoet hiermee aan de hoogste eisen welke gesteld worden in de herziene norm NEN 7510:2017 op het gebied van informatiebeveiliging. Voor HPS Connectivity Solutions en haar Gezondheidszorg klanten is dit erg belangrijk omdat we vaak te maken hebben met het verwerken van persoonsgegevens.

Het belang van een ISO/IEC 27001 NEN 7510  en ISO/IEC 9001 certificering is toegenomen doordat de beschikbaarheid, integriteit en vertrouwelijkheid van (persoons-) gegevens moeten worden gewaarborgd conform de AVG.

Volgens CEO, John Braken is certificering geen momentopname maar onderdeel van een continue proces. “ Wij zijn feitelijk permanent bezig met bewaking en kwaliteitsverbetering. Voor onze klanten en onszelf is het vooral in deze tijd van cruciaal belang dat gegevens goed zijn beschermd. Door onze processen en procedures goed te beschrijven en na te leven, vormt dit de basis waarop wij data van onze klanten en onszelf zo goed als mogelijk is beveiligen. Dit verkleint risico’s op het gebied van informatiebeveiliging en voorkomt incidenten”.

Het opnieuw behalen van deze certificaten is een “must“ omdat HPS Connectivity Solutions anders niet actief kan zijn in de segmenten als de Rijksoverheid en semioverheid (Gezondheidszorg & Welzijn).

Over HPS Connectivity Solutions:
HPS Connectivity Solutions is de system - integrator en dienstverlener op het gebied van complexe, geïntegreerde Zorg en Kritische communicatienetwerken. HPS Connectivity Solutions levert betrouwbare en veilige communicatie oplossingen met hoge beschikbaarheid en heeft jarenlange ervaring met het inrichten van diverse oplossingen en toepassingen als: Zorg domotica & Smart sensoring, Omni Channel Contact Centers, integratie van CRM systemen, onpremise of 100% vanuit de Cloud.

Als system-integrator en dienstverlener heeft HPS Connectivity Solutions alle kennis en disciplines in huis om Zorg en Kritische communicatienetwerken zelfstandig te realiseren, servicen, onderhouden en beheren. HPS Connectivity Solutions kan hierdoor Ketenverantwoordelijk optreden.

HPS Connectivity Solutions wil blijven innoveren en zet technologie in waarvoor het bedoeld is. Met een eigen R&D afdeling is het mogelijk om ‘toekomstige’ opdrachtgevers te helpen voorzien van specifiek gewenste functionaliteiten.

HPS Connectivity Solutions is strategisch partner van SLTN Inter Access

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau