www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Thinkwise genomineerd voor Computable Award ‘Softwareleverancier van het jaar’

Apeldoorn, 5 juli 2019 – Thinkwise is genomineerd voor de Computable Awards 2019 in de categorie ‘Softwareleverancier van het jaar’. De vakjury, bestaand uit 16 onafhankelijke experts, nomineerde uit 35 voordrachten de tien meest toonaangevende softwareleveranciers van Nederland. Thinkwise behaalde in 2017 de tweede plaats in dezelfde categorie.

image

Dit jaar worden voor de veertiende keer de jaarlijkse Computable Awards uitgereikt. Thinkwise levert een uniek low-code software development platform, dat een probleem oplost dat inherent is aan software: technologische veroudering en legacy. Met het Thinkwise Platform wordt bedrijfssoftware gemodelleerd, in plaats van geprogrammeerd, waardoor organisaties sneller kunnen meebewegen met technologische ontwikkelingen en sneller reageren op marktontwikkelingen.

Robert van der Linden, medeoprichter en CEO van Thinkwise: “We zijn vereerd dat Thinkwise wederom door Computable is genomineerd als ‘Softwareleverancier van het jaar’. De vakjury erkent onze unieke propositie om omvangrijke legacy-software te moderniseren met ons modelgedreven low-code platform. Organisaties hebben daar steeds meer behoefte aan. Dit zien we ook terug in de sterke groei van organisatie. We hebben daarom goede hoop om dit jaar met de Computable Award naar huis te gaan.”

Software Upcycling
Thinkwise werd in 2002 opgericht door Robert van der Linden en Victor Klaren. Vanuit hun achtergrond bij grote, internationale softwarebedrijven startten zij een nieuw softwarebedrijf met als missie het realiseren van flexibel aanpasbare bedrijfssoftware, die technologisch nooit meer veroudert. Bijna achttien jaar later heeft Thinkwise zijn low-code software development platform en ontwikkelmethodiek succesvol toegepast bij honderden klanten in 32 landen, waaronder bij bedrijven als Zeeman, Henry Schein en Antea Group.

Het Thinkwise low-code platform wordt veel gebruikt voor het moderniseren van omvangrijke bedrijfssoftware. Hiervoor wordt de unieke Thinkwise Upcycling-technologie gebruikt, waarmee softwaremodellen uit verouderde systemen worden afgeleid. Dit verkort de ontwikkeltijd aanzienlijk, omdat de bestaande applicaties niet volledig opnieuw ontwikkeld hoeven worden.

Thinkwise onderscheidt zich in het low-code landschap door zijn unieke focus op het realiseren en moderniseren van omvangrijke en complexe bedrijfsapplicaties met een ongekend hoge productiviteit. Het Thinkwise Platform wordt zowel door klanten als partners gebruikt voor het realiseren van zeer diverse softwareoplossingen. Volgens onderzoeksbureau QSM ligt de ontwikkelsnelheid met het Thinkwise Platform tien keer hoger dan met traditionele methodes. Verder zijn ontwikkelteams aantoonbaar acht keer zo klein en dus beter beheersbaar. Verder werd Thinkwise dit jaar nog erkend als één van de 13 belangrijkste low-code leveranciers in The Forrester Wave: Low-Code Development Platforms voor AD&D Professionals, Q1 2019.

Stemmen en prijsuitreiking
De stemperiode van de Computable Awards 2019 loopt van 4 juli - 6 oktober 2019. Publieksstemming bepaalt voor vijftig procent de winnaar, en vanaf 4 juli is het mogelijk om op Thinkwise te stemmen voor de award ‘Softwareleverancier van het jaar 2019 ’ via deze link.

De Computable Awards 2019 vinden plaats op 29 oktober 2019. Meer informatie is te vinden op de website van Computable.

Over Thinkwise
Thinkwise is leverancier van een eigen low-code softwareplatform waarmee eenvoudig en snel bedrijfssoftware gerealiseerd wordt, die nooit meer veroudert. Deze flexibel aanpasbare software is altijd direct beschikbaar voor Windows, web en mobiele toepassingen en draait gegarandeerd op toekomstige technologieën. Naast het realiseren van klantspecifieke softwareoplossingen verkoopt Thinkwise zijn platform ook in licentievorm aan softwareleveranciers en eindklanten die hiermee eigen softwareoplossingen realiseren. Thinkwise is opgericht in 2002 en heeft vestigingen in Apeldoorn, Rotterdam en Eindhoven. Meer informatie: www.thinkwisesoftware.com.

Voor de redactie:

Thinkwise