www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
Herken zakelijke websitebezoekersINFLUX PR#

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 104 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Thinkwise genomineerd voor Computable Award ‘Softwareleverancier van het jaar’

Apeldoorn, 5 juli 2019 – Thinkwise is genomineerd voor de Computable Awards 2019 in de categorie ‘Softwareleverancier van het jaar’. De vakjury, bestaand uit 16 onafhankelijke experts, nomineerde uit 35 voordrachten de tien meest toonaangevende softwareleveranciers van Nederland. Thinkwise behaalde in 2017 de tweede plaats in dezelfde categorie.

image

Dit jaar worden voor de veertiende keer de jaarlijkse Computable Awards uitgereikt. Thinkwise levert een uniek low-code software development platform, dat een probleem oplost dat inherent is aan software: technologische veroudering en legacy. Met het Thinkwise Platform wordt bedrijfssoftware gemodelleerd, in plaats van geprogrammeerd, waardoor organisaties sneller kunnen meebewegen met technologische ontwikkelingen en sneller reageren op marktontwikkelingen.

Robert van der Linden, medeoprichter en CEO van Thinkwise: “We zijn vereerd dat Thinkwise wederom door Computable is genomineerd als ‘Softwareleverancier van het jaar’. De vakjury erkent onze unieke propositie om omvangrijke legacy-software te moderniseren met ons modelgedreven low-code platform. Organisaties hebben daar steeds meer behoefte aan. Dit zien we ook terug in de sterke groei van organisatie. We hebben daarom goede hoop om dit jaar met de Computable Award naar huis te gaan.”

Software Upcycling
Thinkwise werd in 2002 opgericht door Robert van der Linden en Victor Klaren. Vanuit hun achtergrond bij grote, internationale softwarebedrijven startten zij een nieuw softwarebedrijf met als missie het realiseren van flexibel aanpasbare bedrijfssoftware, die technologisch nooit meer veroudert. Bijna achttien jaar later heeft Thinkwise zijn low-code software development platform en ontwikkelmethodiek succesvol toegepast bij honderden klanten in 32 landen, waaronder bij bedrijven als Zeeman, Henry Schein en Antea Group.

Het Thinkwise low-code platform wordt veel gebruikt voor het moderniseren van omvangrijke bedrijfssoftware. Hiervoor wordt de unieke Thinkwise Upcycling-technologie gebruikt, waarmee softwaremodellen uit verouderde systemen worden afgeleid. Dit verkort de ontwikkeltijd aanzienlijk, omdat de bestaande applicaties niet volledig opnieuw ontwikkeld hoeven worden.

Thinkwise onderscheidt zich in het low-code landschap door zijn unieke focus op het realiseren en moderniseren van omvangrijke en complexe bedrijfsapplicaties met een ongekend hoge productiviteit. Het Thinkwise Platform wordt zowel door klanten als partners gebruikt voor het realiseren van zeer diverse softwareoplossingen. Volgens onderzoeksbureau QSM ligt de ontwikkelsnelheid met het Thinkwise Platform tien keer hoger dan met traditionele methodes. Verder zijn ontwikkelteams aantoonbaar acht keer zo klein en dus beter beheersbaar. Verder werd Thinkwise dit jaar nog erkend als één van de 13 belangrijkste low-code leveranciers in The Forrester Wave: Low-Code Development Platforms voor AD&D Professionals, Q1 2019.

Stemmen en prijsuitreiking
De stemperiode van de Computable Awards 2019 loopt van 4 juli - 6 oktober 2019. Publieksstemming bepaalt voor vijftig procent de winnaar, en vanaf 4 juli is het mogelijk om op Thinkwise te stemmen voor de award ‘Softwareleverancier van het jaar 2019 ’ via deze link.

De Computable Awards 2019 vinden plaats op 29 oktober 2019. Meer informatie is te vinden op de website van Computable.

Over Thinkwise
Thinkwise is leverancier van een eigen low-code softwareplatform waarmee eenvoudig en snel bedrijfssoftware gerealiseerd wordt, die nooit meer veroudert. Deze flexibel aanpasbare software is altijd direct beschikbaar voor Windows, web en mobiele toepassingen en draait gegarandeerd op toekomstige technologieën. Naast het realiseren van klantspecifieke softwareoplossingen verkoopt Thinkwise zijn platform ook in licentievorm aan softwareleveranciers en eindklanten die hiermee eigen softwareoplossingen realiseren. Thinkwise is opgericht in 2002 en heeft vestigingen in Apeldoorn, Rotterdam en Eindhoven. Meer informatie: www.thinkwisesoftware.com.

Voor de redactie:

Thinkwise
Contactpersoon: Janine Worst
E-mail: jworst@thinkwisesoftware.com
www.thinkwisesoftware.com

image
Laatste van Thinkwise
HEM Suriname klaar voor de toekomst met keuze voor low-code platform Thinkwise

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Omoda kiest voor strategische inzet van Thinkwise low-code platform
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 2 jaar en 104 dagen

Logo Lubbers De Jong
Thinkwise contact

Logo Thinkwise

Thinkwise sociaal

Thinkwise tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix