www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

Medius en HSO gaan samenwerken om Microsoft Dynamics klanten te bedienen met de best-of breed oplossing voor geautomatiseerde factuurverwerking

Medius, toonaangevende leverancier van cloud-gebaseerde oplossingen voor geautomatiseerde factuurverwerking en HSO, een wereldwijde Microsoft Solution Integrator, zijn een samenwerking aangegaan om gezamenlijk klanten te bedienen met de door Microsoft Preferred Accounts Payable Solution, MediusFlow.

De best-of-breed oplossing van Medius, MediusFlow, bevat een standaard connector voor Microsoft Dynamics ERP's en uitgebreide functionaliteit om gemeenschappelijke uitdagingen op het gebied van geautomatiseerde factuurverwerking voor klanten in de retail, distributie, (technische) dienstverlening en productiebedrijven op te lossen. Hierdoor past MedsiuFlow uitstekend bij de huidige en toekomstige klantenkring van HSO. HSO ondersteunt lokale en internationale bedrijven met het leveren van toegevoegde waarde door inzet van digitale technologie gebaseerd op Microsoft Dynamics 365. HSO werd onlangs in drie categorieën erkend als finalist voor de Microsoft Partner of the year award.

De twee bedrijven bedienen wereldwijd al een aantal gezamenlijke klanten, waaronder Fluiconnecto en Peterson. Het nieuwe partnerschip formaliseert de succesvolle relatie en legt een fundament voor het uitbreiden van nieuwe opportunities in de toekomst.

Preferred solution voor internationale Microsoft Dynamics klanten
Door MediusFlow als oplossing voor geautomatiseerde factuurverwerking toe te voegen aan het productportfolie van HSO, wordt het aanbod van HSO aan internationaal operende Dynamics klanten nog verder versterkt.

“Het aanbod van MediusFlow als product voor geautomatiseerde factuurverwerking past perfect bij onze internationaal opererende klanten", zegt Jan Koedijk, COO bij HSO. "Het feit dat MediusFlow een preferred solution is voor geautomatiseerde factuurverwerking in de Microsoft AppSource, Medius de nieuwe OneVersion strategie van Microsoft Dynamics 365 ondersteunt, wereldwijd beschikbaar en cloud-based is, zal verder bijdragen aan de toegvoegde waarde die we aan onze klanten leveren bij hun digitale transformatie en stroomlijning van hun processen. "

"Ik ben erg blij om onze samenwerking met HSO aan te kondigen", zegt Per Åkerberg, CEO van Medius. "De kennis en ervaring van het HSO-team, opgedaan tijdens de vele implementaties van Microsoft Dynamics AX en 365  in de afgelopen drie decennia, is enorm indrukwekkend. Samen gaan we onze klanten voorzien van efficiënte en schaalbare oplossingen, inclusief geautomatiseerde factuurverwerking."

Voor meer informatie:
Yvonne Jans, Area Manager Western-Europe, yvonne.jans@medius-group.com, +31 (0)6 50969737

Over Medius
Medius is een toonaangevende leverancier van cloud oplossingen voor het automatiseren van de verwerking van inkomende facturen. De oplossing MediusFlow automatiseert en vereenvoudigt het volledige crediteurenproces, waardoor een ongekend niveau van werkelijk contactloze factuurverwerking, verkorte doorlooptijden, meer controle en verbeterde zichtbaarheid van financiële meetwaarden mogelijk wordt. Het bedrijf heeft meer dan 3.000 klanten wereldwijd, waaronder Marc Jacobs, Fluiconnecto, Elekta, SMC Pneumatics, Tikkurila en Intersport, die jaarlijks meer dan 52 miljoen facturen verwerken.

Medius is opgericht in 2001 en is eigendom van de wereldwijde beleggingsfirma Marlin Equity Partners. Het bedrijf heeft meer dan 230 medewerkers die werken vanuit kantoren in Zweden (HQ), de Verenigde Staten, Australië, Denemarken, Noorwegen, Nederland en Polen. Meer informatie over MediusFlow op mediusflow.com

Over HSO
In de afgelopen 30 jaar is HSO uitgegroeid tot een succesvolle Global Microsoft Solution Integrator met meer dan 800 medwerkers en kantoren in Europa, Noord-Amerika en Azië. HSO ondersteunt lokale en internationale bedrijven in de retail, distributie, manufacturing en (technical) services om het verschil te maken met digitale technologie. De basis hiervoor is Microsoft Dynamics 365 (CRM & ERP), Microsoft 365 en Data & AI. HSO levert de benodigde dienstverlening om deze toonaangevende cloudoplossingen wereldwijd, 24/7 te implementeren, te optimaliseren en te beheren. Meer informatie op hso.com