www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Nuance uitgeroepen tot onbetwiste marktleider in nieuw onderzoek

De veelzijdige en gelaagde aanpak voor de preventie van digitale fraude en stemherkenningsfraude zet Nuance op de eerste plaats in rapport van Opus Research

Amsterdam, 3 juli 2019Nuance Communications, Inc. maakt vandaag bekend dat het wordt beschouwd als koploper in een onderzoeksrapport van Opus Research. In dit recente onderzoek, getiteld 2019 Intelligent Authentication and Voice Biometrics Intelliview[1], wordt Nuance de "onbetwiste marktleider" genoemd en wordt het bedrijf geprezen om hun "veelzijdige en gelaagde aanpak van beveiliging, inclusief biometrie, niet-biometrische factoren, spam-maatregelen, slimme detectiecapaciteiten, patroondetectie en diverse AI-technologieën".

Volgens het rapport zoeken bedrijven bij de evaluatie van hun keuzes, naar holistische oplossingen voor zogeheten 'optichannel verificatie', wat betekent dat klanten het beste ("optimale") apparaat of medium kiezen ("opteren voor") om hun huidige behoefte te ondersteunen. Opus evalueerde de oplossingen van 13 leveranciers en het vermogen van elke oplossing om de omnichannel verificatie voor klanten te optimaliseren en fraude via alle mogelijke toegangspunten tegen te gaan. Daarbij werd niet alleen gekeken naar technologie voor stemherkenning, maar ook naar de mogelijkheden op het gebied van gedragspatronen, niet-biometrische factoren en het tegengaan van spam.

Nuance voert de lijst aan en wordt geprezen om zijn uitgebreide en geïntegreerde mogelijkheden voor alle digitale kanalen en spraakkanalen. Ook worden hun succesvolle verificatieproducten en hoge fraudepreventiecijfers genoemd. Nuance is niet alleen koploper wat betreft marktaandeel, maar ook met betrekking tot de breedte van hun aanbod. Dat omvat onder andere spraakverwerkingssystemen en fraudedetectie in combinatie met krachtige stemherkenningsproducten voor tekstafhankelijke registratie en verificatie, en integratie met risico-beheersystemen en andere analysemiddelen.

Het hele Engelstalige persbericht, inclusief quotes, is hier te vinden.

[1] Opus Research, “2019 Intelligent Authentication and Voice Biometrics Intelliview” door Dan Miller, juni 2019

1.5 MB pdf  2019 Intelligent Authencation and Voice Biometrics Intelliview

Over Nuance:
Nuance Communications, Inc. (NASDAQ: NUAN) is pionier en marktleider op het gebied van innovatieve AI-spraakoplossingen die intelligentie toevoegen aan het dagelijks leven. Het bedrijf levert oplossingen die menselijke spraak kunnen begrijpen, analyseren en daarop kunnen reageren om de productiviteit te verhogen en de menselijke intelligentie te versterken. Nuance heeft tientallen jaren ervaring op het gebied van domain en artificial intelligence. Duizenden bedrijven in verschillende sectoren, waaronder healthcare, telecommunicatie, automotive en financiële dienstverlening, gebruiken de oplossingen van Nuance om de ervaringen van hun klanten en medewerkers te verbeteren. Ga voor meer informatie naar netherlands.nuance.com.

Contactpersoon voor de media
EMEA-regio