www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 79 dagen geleden)
PR: LEWIS

Konica Minolta verbetert automatisering met introductie van Auto Inspection Technology

Amsterdam, 2 juli 2019 – Printproviders die op zoek zijn naar eenvoudige, efficiënte en betrouwbare printproductie kunnen nu voordeel behalen met de Auto Inspection Technology (AIT) van Konica Minolta, een vernieuwing in het Intelligent Quality Care-systeem IQ-501. Deze technologie inspecteert automatisch elk afzonderlijk geprint blad en zorgt ervoor dat alleen de bladen worden geleverd die voldoen aan de strengste eisen.

AIT is ontworpen als volledig geautomatiseerde inspectietechnologie met gesloten circuit en detecteert problemen zoals vuil, afbeeldingen die niet aan de norm voldoen of onjuiste paginavolgorden. De automatische rapportage is toegankelijk via een webbrowser en eventuele extra prints worden automatisch gegenereerd.

AIT ondersteunt de productieprinters en alle afwerkingsmodules van de AccurioPress-serie, inclusief de modules voor boeken en brochures. Het systeem verhoogt de productiviteit en zorgt ervoor dat eventuele misdrukken tot een minimum worden beperkt. Handmatige inspectie en interventie zijn niet meer nodig. Er zijn geen overtollige prints meer nodig, zodat klanten kosten kunnen besparen en hogere marges behalen.

De innovatieve IQ-501 Intelligent Quality Care tilt consistentie en registratienauwkeurigheid naar een hoger niveau. Door middel van intelligente machineautomatisering wordt tijd bespaard en extra waarde gecreëerd voor printbedrijven en hun klanten.

Karl-Friedrich Edenhuizen, Production Printing Product Manager van Konica Minolta Business Solutions Europe: "Wij willen altijd dat onze vooruitstrevende klanten de beste resultaten krijgen met minimale inspanningen. Daarom zijn automatisering en gebruiksgemak van cruciaal belang. Deze technologie helpt hen en hun klanten om de gewenste resultaten op de meest efficiënte manier te bereiken en garandeert dat alleen opdrachten die voldoen aan de hoogste norm de drukkerij verlaten."

Hij voegde hieraan toe: "De eerste feedback is zeer positief. Bedrijven kunnen met deze automatisering niet alleen kortere doorlooptijden realiseren, ook de operators vinden het systeem makkelijker te gebruiken en kunnen meer tijd vrijmaken voor belangrijkere taken. Bovendien is er geen extra drukwerk nodig voor geschatte defecten en is de hoogste betrouwbaarheid van alle printopdrachten gegarandeerd."

Over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV
Konica Minolta Business Solutions Nederland BV is gevestigd in Amsterdam en een dochteronderneming van Konica Minolta Inc. in Tokio. Het maakt deel uit van de divisie Business Technologies van dit Japanse moederbedrijf.

Konica Minolta Business Solutions is dienstverlener op het vlak van ICT, documentgerelateerde processen en digitaal printen en blinkt uit in zakelijke adviesdiensten, implementatie- en beheerdiensten. In dit kader combineert het Optimized Print Services (OPS)-concept van Konica Minolta advies, hardware, softwareoplossingen en beheermogelijkheden die de bedrijfsprocessen van klanten (kosten)efficiënter maken. Om klanten optimaal te ondersteunen met krachtige en duurzame oplossingen investeert technologieleider Konica Minolta continu in R&D.

Met wereldwijd ongeveer 44.000 werknemers (stand april 2019) realiseerde Konica Minolta, Inc. een netto-omzet van circa 8,2 miljard euro in het boekjaar 2018-2019.

Ga naar www.konicaminolta.nl en www.konicaminolta.eu voor meer informatie. In de Newsroom vindt u al het laatste nieuws van Konica Minolta. Verder kunt u in contact komen via Facebook of Twitter.

Termen en productnamen kunnen al dan niet (wettig) gedeponeerde handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaars en worden hierbij erkend.

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met LEWIS:
Telefoon:+31 (0)40 235 46 00
E-mail: konicaminoltaNL@teamlewis.com
Illustratiemateriaal kunt u ook vinden op: www.konicaminolta-images.com
Laatste van Konica Minolta Business Solutions
IT-trends in 2020: hoe AI alle andere trends gaat beïnvloeden

Print Experience 2020: Frame your Future

MKB-bedrijven: vergeet niet de printer te beveiligen
Verstreken tijd: 2 jaar en 79 dagen
Konica Minolta.. contact

Logo Konica Minolta Business Solutions

Konica Minolta.. sociaal

Konica Minolta.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis