www.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 12 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Voor elk type vakantieganger de perfecte gadget

Ik ga op vakantie en neem mee… een gadget die precies bij mijn vakantie past

Amsterdam, 1 juli 2019 – Het is zomer! En wat hoort er nu meer bij de zomer dan vakantie? Natuurlijk mag een handige gadget niet ontbreken op reis. Deze hoeft niet nieuw of duur te zijn. Met refurbished, oftewel gerenoveerde elektronica, bespaar je kosten ten opzichte van het aanschaffen van een nieuw apparaat, zonder dat je inlevert op kwaliteit. Zo houd je geld over om uit te geven op je vakantieadres. Hopelijk heb je nog plek in je koffer, backpack of trolley, want wij matchten zes typen vakantiegangers aan handige refurbished gadgets.

321213 rebuy1 8640b1 large 1561972670

De avonturier
Raften, bergbeklimmen, abseilen; het kan jou niet wild genoeg zijn. Vakantie staat voor jou gelijk aan avontuur en grenzen opzoeken. Om al je belevenissen haarscherp vast te leggen voor het thuisfront – dat maar niet kan geloven dat je écht van die waterval bent gesprongen – neem je de GoPro HERO 5 mee op reis. Deze actiecamera filmt in 4K-beeldkwaliteit met 30 frames per seconde. Ook beschikt hij over een 2-inch touchscreen waarmee je de camera bedient en waarop je je geschoten beelden terugkijkt. Wil je graag je locaties en routes bijhouden? Zorg dan dat je de Samsung Gear S3 Frontier meeneemt! Zo verdwaal je nooit en kun je optimaal genieten van die zware, maar prachtige hike.

De festivalganger
Je kent het wel: de zon op je gezicht, je wordt omringd door je vrienden en je gaat helemaal op in de muziek. Jij verheugt je op de zomer, want dat is het festivalseizoen. Hoeveel meetingpoints je ook afspreekt, de kans dat je je vrienden kwijtraakt, blijft aanwezig. Met een extra telefoon, zoals de Apple iPhone 5s 16GB ben je altijd bereikbaar. Dan kun die gloednieuwe iPhone X voor de zekerheid thuislaten. Pak ook meteen een JBL bluetooth speaker in. Het festival mag dan afgelopen zijn voor de dag, op de camping dans jij gewoon nog lekker door.

De citytripper
Van kerk naar museum, en van terrasje naar park. Zet jou in een stad en je bent onvermoeibaar. ’s Avonds in je hotelkamer zoek jij alvast wat er morgen op de planning staat. De Apple iPad mini past makkelijk in je rolkoffer en zo heb je altijd een restaurantgids, routebeschrijving en informatiefolder bij de hand. Al die leuke plekjes die je op de iPad vindt, wil je natuurlijk vastleggen. De Canon EOS 1000D is hiervoor je perfecte citytrip-buddy. Deze spiegelreflexcamera beschikt over een 10.1 megapixel CMOS-sensor, voor vakantiefoto’s tot op posterformaat. Maak maar alvast een plekje aan de muur vrij!

321216 rebuy3 1f0b61 large 1561972923

De strandliefhebber
Jij komt helemaal tot rust in een warm land, met je voeten in het zand en een cocktail in de hand. Voor wat extra ontspanning neem je de Amazon Kindle Paperwhite mee. Deze e-reader is lekker licht en met 2GB aan geheugen kun je zo'n 4.000 boeken meenemen. Van romans tot thrillers en van bibliografieën tot mindfulness: de hele boekenkast past zo in je tas. Als je je echt even af wilt sluiten, zet je het volume op je Apple iPod Shuffle wat harder om helemaal weg te dromen op je handdoek.

De thuisblijver
Even lekker tijd voor jezelf; dat is vakantie voor jou. Geen verplichtingen, lekker aanrommelen in huis en doen waar je op dat moment zin in hebt. Zoals urenlang gamen op de Sony PlayStation 4. Gordijnen dicht, deur op slot en spel na spel winnen. Een thuisvakantie wordt nóg relaxter met de smarthome Amazon Echo-speaker. Dankzij de spraakbesturing van Alexa vraag je de speaker eenvoudig om berichten op te lezen, de weersverwachting te delen of het volume van je favoriete nummer hoger te zetten (hopelijk zijn de buren geen thuisblijvers).

De backpacker
Je hebt niet veel te besteden, maar dat is juist de uitdaging. Rugzak op, culturen ontdekken, locals ontmoeten en nieuwe vrienden maken in hostels; dat is jou op het lijf geschreven. Snurken je kamergenoten toch wel erg hard? Zorg dat je altijd oordopjes bij je hebt. Daarnaast biedt een Bose noise-cancelling headphone uitkomst wanneer je je heerlijk wilt afsluiten tijdens een drukke vlieg-, trein- of busreis. Heb je wifi? Boek op je gemak het volgende hostel of stel het thuisfront op de hoogte van je avonturen op de Apple MacBook Air. Deze is licht en makkelijk mee te nemen in je backpack. Met deze twee gadgets kom je uitgerust én goed voorbereid aan op de volgende bestemming.

Welk vakantietype je ook bent, er is altijd een gadget die perfect bij jou en je plannen past. Zo’n apparaat hoeft niet duur te zijn: met een refurbished product ben je goedkoper uit, terwijl je niet inlevert op kwaliteit. Bovendien draag je op deze manier bij aan het terugdringen van e-waste. Zo zorg je niet alleen goed voor je portemonnee, maar ook voor het milieu. Fijne vakantie!

Over reBuy
reBuy is dé online winkel voor het kopen en verkopen van refurbished elektronica en mediaproducten. Het bedrijf is opgericht in 2009 en heeft zijn hoofdkantoor in Berlijn. reBuy is Europees marktleider in refurbished elektronica en telt in totaal meer dan vijf miljoen klanten. Met meer dan 550 werknemers is reBuy actief in Oostenrijk, Frankrijk, Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Italië en Spanje. Als reCommerce-bedrijf verlengt reBuy de levenscyclus van elektronische- en mediaproducten en gaat het bedrijf op verantwoorde wijze om met bestaande bronnen. Daarvoor heeft reBuy een eigen proces ontwikkeld, waarbij gebruikte goederen volgens gespecificeerde kwaliteitsnormen een upgrade krijgen. Naast een vaste prijs en directe levering krijgen klanten ook de 36-maanden reBuy-garantie in de online winkel. Meer informatie over reBuy is te vinden op www.rebuy.nl.

Sophie Heldens
Country Manager Nederland, reBuy
s.heldens@rebuy.com

Progress Communications
Marieke van Heijst / Tessa Graus
Tel.: +31 (0)20 363 11 52
E-mail: rebuy@progresscommunications.eu
Laatste van reBuy
Voor elk type vakantieganger de perfecte gadget

Zes op de tien Nederlanders hebben twee of meer ongebruikte elektronicaproducten in huis

Veranderingen binnen management reBuy: Philipp Gattner nieuwe Managing Director
Verstreken tijd: 1 jaar en 12 dagen

Logo Progress Communications
reBuy contact

Logo reBuy

www.rebuy.nl
reBuy sociaal

reBuy tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4