www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2498 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

NTT brengt toonaangevende bedrijven samen voor lancering van één nieuwe wereldwijde technology-serviceprovider

Barneveld, 1 juli 2019 – Nippon Telegraph and Telephone Corporation (NTT) lanceert vandaag NTT Ltd., een toonaangevende wereldwijde technology-servicesprovider die de mogelijkheden van 28 bedrijven samenbrengt, waaronder NTT Security, NTT Communications en Dimension Data, binnen één onderneming met een omzet van 11 miljard dollar. Hethoofdkantoorvan NTTis gevestigdin Londen. Het bedrijf telt 40.000 werknemers, verdeeld over 57 landen.Het nieuwe bedrijflevert unieke mogelijkhedenop wereldwijde schaal voor mensen, bedrijven en de maatschappij.

Jun Sawada, President en CEO van NTT Corporation: “Ik ben verheugd om vandaag de lancering van NTT Ltd. bekend te mogen maken. Door de nieuwe mogelijkheden van NTT Ltd. te combineren met NTT DATA creëren we een top-vijf wereldwijde technology- en business-solutionsprovider met een omzet van 20 miljard dollar buiten Japan. We versnellen onze executie als één NTT met als doel om bij te dragen aan een slimmere en betere wereld door middel van digitale transformatie.”

“We zijn ook enthousiast om te kunnen bevestigen dat we het wereldwijde hoofdkantoor van NTT Ltd. in Londen vestigen en dat ons commitment aan het Verenigd Koninkrijk sterk blijft. Wij hebben verschillende locaties voor ons hoofdkantoor overwogen en kozen zeer bewust voor Londen. De stad biedt vele voordelen, waaronder een stabiele economie, een breed aanbod van skills en talent, diversiteit in mensen en meningen en een sterke infrastructuur, scholen en huisvesting voor wereldwijd talent dat hiernaartoe komt. Kortom: een geweldige stad om in te werken en wonen. We zijn erg enthousiast om hier de thuisbasis te creëren voor ons nieuwe bedrijf.”

Theresa May, minister-president van het Verenigd Koninkrijk: “Groot-Brittannië heeft een jarenlange en trotse reputatie als een wereldwijde leider op tech-gebied. Het is fantastisch dat NTT Ltd. voor Londen geeft gekozen als basis voor zijn hoofdkwartier. Een sleutelonderdeel van onze moderne ‘Industrial Strategy’ is om het Verenigd Koninkrijk aan het front te plaatsen van de tech- en datarevolutie. NTT Ltd. voegt zich bij veel andere toonaangevende bedrijven die Groot-Brittannië hun thuis noemen.”

Door de verschillende bedrijven samen te voegen, biedt NTT Ltd.:
  • betere toegang voor klanten tot een bredere en diepere reeks skills binnen verschillende technologieën en expertisegebieden;
  • wereldwijde technology- en managed services, die zowel in schaal als diepte toonaangevend zijn;
  • meer mogelijkheden om diepgaandere industrie-oplossingen aan klanten te leveren;
  • topklasse managed-servicesplatforms met de mogelijkheid van lokaal maatwerk om zo op de eisen van klanten in iedere markt te kunnen inspelen;
  • betere mogelijkheden om te investeren in innovatie en R&D.
De nieuwe organisatie werkt op dit moment al samen met meer dan 10.000 klanten wereldwijd, waaronder marktleiders op het gebied van financiële diensten, farmaceutica, telecom, energie- en nutsbedrijven, industrie, automotive en technologie. Bedrijven die op dit moment al profiteren van de intelligente technologieoplossingen van NTT om de belofte van een verbonden toekomst waar te maken, zijn onder andere de Tour de France, ALMA, de stad Las Vegas, Connected Conservation, ISPPC, Alcatel en NXP.

Tsunehisa Okuno, bestuursvoorzitter van NTT Ltd. en Executive Vice President van NTT Corporation zegt: “Vandaag gaat NTT door met zijn 120 jaar lange traditie van luisteren naar klanten en innovaties voor ze ontwikkelen. Naast het creëren van een sterke technology- en managed-servicesprovider in de vorm van NTT Ltd. versterken we ook ons commitment om te investeren in meer R&D, in nieuwe technology-start-ups door ons venture-capitalfonds en in het bouwen aan ons eigen disruptieve innovatieteam. Wij zien mogelijkheden om klanten en community’s effectiever te helpen als we al onze mogelijkheden samenbrengen.”

Jason Goodall, Global CEO van NTT, zegt: “Ik ben ontzettend trots dat ik NTT dit nieuwe en spannende tijdperk in mag leiden. We hebben een wereldwijde technology-servicesprovider gecreëerd die een breed scala aan toonaangevende producten, oplossingen en managed services levert die beantwoorden aan de zakelijke behoeften van onze klanten. Wij weten dat technologie niet stilstaat, dus doen wij dat ook niet. We blijven ons bedrijf ontwikkelen en tot het uiterste gaan om oplossingen te bieden die relevant zijn, zowel vandaag de dag als in de toekomst.We zijn enthousiast om onderdeel te zijn van ’s werelds grootste technology- en business-solutionsproviders en kijken uit naar de samenwerking met klanten wereldwijd.”

Chris Barnard, Vice President for Enterprise Infrastructure and Communications van IDC, reageert: “Organisaties wereldwijd zijn steeds vaker op zoek naar technologiebedrijven die hen kunnen helpen en ondersteunen bij een reeks aan snel veranderende uitdagingen. Samenlevingen, landbouw en de industrie hebben behoefte aan volledig geïntegreerde oplossingen waarmee ze de kracht van IoT, edge analytics en samenwerkingsplatformen optimaal kunnen benutten. Door samen te komen in één bedrijf voldoet NTT aan deze vraag en biedt het bedrijven één overzicht van hun organisatie voor betere inzichten die hen helpen te transformeren en te profiteren van veranderingen.”

Kijk voor meer informatie op de nieuwe website: hello.global.ntt

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. is de wereldwijde marktleider op het gebied van managed IT-services. Het bedrijf werkt wereldwijd samen met organisaties voor het vormgeven en realiseren van resultaten aan de hand van intelligente technologieoplossingen. Intelligent staat bij NTT voor data driven, verbonden, digitaal en veilig. Als wereldwijde ICT-provider heeft het bedrijf 40.000 werknemers in een diverse en dynamische werkomgeving, verdeeld over 57 landen. Samen maken zij een verbonden toekomst mogelijk.

Kijk voor meer informatie op hello.global.ntt.
Laatste van Dimension Data
NTT en A.S.O. tekenen nieuw technologiecontract voor verder transformeren en revolutioneren van fanbeleving Tour de France

Dimension Data en Cisco gaan partnership voor co-innovatie aan
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain

Logo LVTPR

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl