www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (1 jaar en 5 dagen geleden)
PR: LVTPR

NTT brengt toonaangevende bedrijven samen voor lancering van één nieuwe wereldwijde technology-serviceprovider

Barneveld, 1 juli 2019 – Nippon Telegraph and Telephone Corporation (NTT) lanceert vandaag NTT Ltd., een toonaangevende wereldwijde technology-servicesprovider die de mogelijkheden van 28 bedrijven samenbrengt, waaronder NTT Security, NTT Communications en Dimension Data, binnen één onderneming met een omzet van 11 miljard dollar. Hethoofdkantoorvan NTTis gevestigdin Londen. Het bedrijf telt 40.000 werknemers, verdeeld over 57 landen.Het nieuwe bedrijflevert unieke mogelijkhedenop wereldwijde schaal voor mensen, bedrijven en de maatschappij.

Jun Sawada, President en CEO van NTT Corporation: “Ik ben verheugd om vandaag de lancering van NTT Ltd. bekend te mogen maken. Door de nieuwe mogelijkheden van NTT Ltd. te combineren met NTT DATA creëren we een top-vijf wereldwijde technology- en business-solutionsprovider met een omzet van 20 miljard dollar buiten Japan. We versnellen onze executie als één NTT met als doel om bij te dragen aan een slimmere en betere wereld door middel van digitale transformatie.”

“We zijn ook enthousiast om te kunnen bevestigen dat we het wereldwijde hoofdkantoor van NTT Ltd. in Londen vestigen en dat ons commitment aan het Verenigd Koninkrijk sterk blijft. Wij hebben verschillende locaties voor ons hoofdkantoor overwogen en kozen zeer bewust voor Londen. De stad biedt vele voordelen, waaronder een stabiele economie, een breed aanbod van skills en talent, diversiteit in mensen en meningen en een sterke infrastructuur, scholen en huisvesting voor wereldwijd talent dat hiernaartoe komt. Kortom: een geweldige stad om in te werken en wonen. We zijn erg enthousiast om hier de thuisbasis te creëren voor ons nieuwe bedrijf.”

Theresa May, minister-president van het Verenigd Koninkrijk: “Groot-Brittannië heeft een jarenlange en trotse reputatie als een wereldwijde leider op tech-gebied. Het is fantastisch dat NTT Ltd. voor Londen geeft gekozen als basis voor zijn hoofdkwartier. Een sleutelonderdeel van onze moderne ‘Industrial Strategy’ is om het Verenigd Koninkrijk aan het front te plaatsen van de tech- en datarevolutie. NTT Ltd. voegt zich bij veel andere toonaangevende bedrijven die Groot-Brittannië hun thuis noemen.”

Door de verschillende bedrijven samen te voegen, biedt NTT Ltd.:
  • betere toegang voor klanten tot een bredere en diepere reeks skills binnen verschillende technologieën en expertisegebieden;
  • wereldwijde technology- en managed services, die zowel in schaal als diepte toonaangevend zijn;
  • meer mogelijkheden om diepgaandere industrie-oplossingen aan klanten te leveren;
  • topklasse managed-servicesplatforms met de mogelijkheid van lokaal maatwerk om zo op de eisen van klanten in iedere markt te kunnen inspelen;
  • betere mogelijkheden om te investeren in innovatie en R&D.
De nieuwe organisatie werkt op dit moment al samen met meer dan 10.000 klanten wereldwijd, waaronder marktleiders op het gebied van financiële diensten, farmaceutica, telecom, energie- en nutsbedrijven, industrie, automotive en technologie. Bedrijven die op dit moment al profiteren van de intelligente technologieoplossingen van NTT om de belofte van een verbonden toekomst waar te maken, zijn onder andere de Tour de France, ALMA, de stad Las Vegas, Connected Conservation, ISPPC, Alcatel en NXP.

Tsunehisa Okuno, bestuursvoorzitter van NTT Ltd. en Executive Vice President van NTT Corporation zegt: “Vandaag gaat NTT door met zijn 120 jaar lange traditie van luisteren naar klanten en innovaties voor ze ontwikkelen. Naast het creëren van een sterke technology- en managed-servicesprovider in de vorm van NTT Ltd. versterken we ook ons commitment om te investeren in meer R&D, in nieuwe technology-start-ups door ons venture-capitalfonds en in het bouwen aan ons eigen disruptieve innovatieteam. Wij zien mogelijkheden om klanten en community’s effectiever te helpen als we al onze mogelijkheden samenbrengen.”

Jason Goodall, Global CEO van NTT, zegt: “Ik ben ontzettend trots dat ik NTT dit nieuwe en spannende tijdperk in mag leiden. We hebben een wereldwijde technology-servicesprovider gecreëerd die een breed scala aan toonaangevende producten, oplossingen en managed services levert die beantwoorden aan de zakelijke behoeften van onze klanten. Wij weten dat technologie niet stilstaat, dus doen wij dat ook niet. We blijven ons bedrijf ontwikkelen en tot het uiterste gaan om oplossingen te bieden die relevant zijn, zowel vandaag de dag als in de toekomst.We zijn enthousiast om onderdeel te zijn van ’s werelds grootste technology- en business-solutionsproviders en kijken uit naar de samenwerking met klanten wereldwijd.”

Chris Barnard, Vice President for Enterprise Infrastructure and Communications van IDC, reageert: “Organisaties wereldwijd zijn steeds vaker op zoek naar technologiebedrijven die hen kunnen helpen en ondersteunen bij een reeks aan snel veranderende uitdagingen. Samenlevingen, landbouw en de industrie hebben behoefte aan volledig geïntegreerde oplossingen waarmee ze de kracht van IoT, edge analytics en samenwerkingsplatformen optimaal kunnen benutten. Door samen te komen in één bedrijf voldoet NTT aan deze vraag en biedt het bedrijven één overzicht van hun organisatie voor betere inzichten die hen helpen te transformeren en te profiteren van veranderingen.”

Kijk voor meer informatie op de nieuwe website: hello.global.ntt

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. is de wereldwijde marktleider op het gebied van managed IT-services. Het bedrijf werkt wereldwijd samen met organisaties voor het vormgeven en realiseren van resultaten aan de hand van intelligente technologieoplossingen. Intelligent staat bij NTT voor data driven, verbonden, digitaal en veilig. Als wereldwijde ICT-provider heeft het bedrijf 40.000 werknemers in een diverse en dynamische werkomgeving, verdeeld over 57 landen. Samen maken zij een verbonden toekomst mogelijk.

Kijk voor meer informatie op hello.global.ntt.
Laatste van Dimension Data
NTT en A.S.O. tekenen nieuw technologiecontract voor verder transformeren en revolutioneren van fanbeleving Tour de France

Dimension Data en Cisco gaan partnership voor co-innovatie aan
Verstreken tijd: 1 jaar en 5 dagen

Logo LVTPR
Dimension Data contact

Logo Dimension Data

Dimension Data sociaal

Dimension Data tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise