www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

VDL Groep kiest Visma | Raet als HR-softwareleverancier voor modern werkgeverschap

Amersfoort, 1 juli 2019 VDL Groep, een van Nederlands grootste familiebedrijven in de hoogwaardige maakindustrie, kiest HR-dienstverlener Visma | Raet om de HR-processen voor de ruim 17.000 medewerkers te stroomlijnen. Visma | Raet rolt voor de wereldwijde organisatie een nieuwe HR-oplossing uit die managers en medewerkers de mogelijkheid geeft om met moderne tools eenvoudig hun HR te regelen. Daarnaast wordt er specifiek voor de Nederlandse vestigingen van VDL Groep een nieuwe payroll-oplossing geïmplementeerd. Dankzij de implementatie van de nieuwe software geeft VDL Groep haar organisatie een impuls richting modern werkgeverschap.

Wereldwijd eenvoudig inzicht
VDL Groep wil ook op het gebied van HR een digitaliseringsslag maken. De keuze voor het leveren van de software is gevallen op Visma | Raet, mede doordat beide partijen van origine Nederlands zijn. De implementatie van de HR-software van Visma | Raet geeft het familiebedrijf de mogelijkheid om op internationaal niveau rapportages en processen te stroomlijnen. Hiermee verkrijgt VDL eenvoudig inzicht in alle ontwikkelingen rond medewerkers in alle 20 landen waar zij gevestigd is. Hierbij wordt ook gebruik gemaakt van de in de oplossing van Visma | Raet geïntegreerde talent management modules van Europees marktleider TalentSoft.

Debby de Gelder, Managing Director van Visma | Raet: “We zijn erg trots dat we VDL aan ons klantportfolio mogen toevoegen. Het is een echte Nederlandse organisatie en dat zijn wij ook. Dit was voor VDL dan ook een van de redenen om voor ons te kiezen. Daarnaast is vertrouwen de hoeksteen van ons partnership. VDL was op zoek naar een HR-partner die op alle niveaus kan meedenken en software levert die intuïtief werkt, zorgt voor tijdsbesparing en een efficiëntieslag maakt. Zowel op strategisch als op het niveau van onze software kunnen wij voldoen aan deze wensen. We denken continu mee met de inrichting van HR binnen VDL en reiken de tools aan, zodat het bedrijf alle medewerkers optimaal kan faciliteren.”

Over Visma | Raet
Visma | Raet is marktleider in cloudoplossingen en daaraan gerelateerde services, met name op het gebied van HR-processen en salarisverwerking. Met haar software en services helpt Visma | Raet klanten om de juiste persoon op het juiste moment op de juiste plek te hebben. Visma | Raet en haar strategische partners bieden een geïntegreerd platform dat de waardeketen van haar klanten ondersteunt met relevante analytics en gebruikersbeheer. Gebruikers kunnen vanuit het Visma | Raet-platform op elk moment toegang krijgen tot de gewenste applicaties.

Visma | Raet is onderdeel van het Noorse Visma AS, marktleider in Scandinavië en behorend tot de top 10 van Europese business softwarehuizen. Visma AS heeft in totaal 800.000 klanten en 8.500 medewerkers. Kijk voor meer informatie op: www.raet.nl

Over VDL Groep
VDL Groep, met het hoofdkantoor in Eindhoven, is een internationale industriële onderneming die zich toelegt op de ontwikkeling, productie en verkoop van halffabricaten, bussen en overige eindproducten en de assemblage van personenauto’s. Sinds de oprichting in 1953 is dit familiebedrijf uitgegroeid tot een onderneming met 102 werkmaatschappijen, verspreid over 20 landen, met bijna 17.000 medewerkers en een jaaromzet van 5,973 miljard euro in 2018. De kracht van VDL Groep zit in de onderlinge samenwerking tussen de bedrijven.

Marcommit
Marlin Goethals
+31 (0)35-5822730
raet@marcommit.nl
Laatste van Visma | Raet
Salarisongelijkheid tussen man en vrouw overal aanwezig volgens werkend Nederland

46% van de Nederlanders verwacht verdere salarisstijging in 2020

Tevredenheid over salaris bij Nederlanders gedaald na presentatie plannen op Prinsjesdag

Logo Marcommit

Logo ReaQta
Logo XIXO
Logo Alcadis
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Uniserver

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl