www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: INFLUX PR

Pegasystems introduceert Enterprise Low-Code Factory

Gecentraliseerd dashboard voor de ontwikkeling van apps conform de bedrijfsstandaard

Amsterdam, 1 juli 2019 – Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, introduceert Enterprise Low-Code Factory – een gecentraliseerd dashboard waarmee elke medewerker snel en eenvoudig bedrijfssoftware kan bouwen conform organisatiestandaarden. Hiermee kunnen organisaties een eigen community van ontwikkelaars creëren en uitbouwen zonder concessies te doen aan de kwaliteit van de software, consistentie of wet- en regelgeving.

Low-code ontwikkeling, waarbij weinig tot geen ervaring met coderen nodig is, is flink gegroeid door de enorme vraag naar software(oplossingen) Een lastig aspect van low-code ontwikkeling is dat de makers ervan onbewust IT-gerelateerde problemen kunnen veroorzaken. Denk aan beveiligingsproblemen, hiaten in software-updates, onnodige duplicatie van werk en het in de hand werken van organisatorische silo’s. Ondanks dat het implementeren van een low-code strategie duurzaam is, kan het voor grote organisaties moeilijk zijn om low-code ontwikkeling effectief uit te bouwen als er geen ‘vangnet’ is om chaos op IT-gebied te voorkomen.

Met Pega Enterprise Low-Code Factory kunnen organisaties low-code inzetten om hun digitale transformatieproces te versnellen. Hiermee is het mogelijk om binnen de organisatie medewerkers zelf de app te laten bouwen die ze nodig hebben, met de zekerheid dat deze apps kwalitatief en consistent zijn ontwikkeld. Voordelen zijn een nauwe samenwerking tussen organisatie en IT, snellere time-to-value en lagere ontwikkelkosten.

De nieuwe oplossing combineert een aantal belangrijke elementen in een centraal dashboard, zoals:
  • Tools: iedereen is een maker – Met het krachtige Pega Platform als basis maakt de Factory low-code toegankelijker voor meer mensen binnen de organisatie. Gebruikers kunnen ongeacht hun ervaring op basis van voorgedefinieerde templates apps bouwen en deze implementeren, updaten en wijzigen wanneer nodig. Doordat verschillende partijen binnen een organisatie moeten samenwerken ontstaat een transparant, intuïtief en naadloos proces met een continue feedbackstroom.
  • Vangnet: uniforme regels voor meer consistentie – De oplossing biedt kwaliteit en compliance. Makers klikken op de knop 'Request to Build' om een eenvoudige businesscase te genereren voor het aangewezen beheerteam. Dit team beheert alle opties met betrekking tot de app, zoals de goedkeuring over het vrijgeven van een app, het toevoegen van specifieke kenmerken aan een app, het bepalen of een app al ‘organisatieklaar’ is, wie de gebruikers van de app zijn en wie wijzigingen erin kan aanbrengen.
  • Scholing en ondersteuning voor de makers – Iedereen binnen een zakelijke omgeving – marketing, sales, service en operationeel – kan met deze Pega-oplossing leren hoe je een app kunt bouwen en kan hierbij een beroep doen op ondersteunende diensten, zoals cursussen vanuit Pega Academy, videohandleidingen, informatiedocumenten en artikelen van andere gebruikers.
Het dashboard brengt deze elementen samen in een geïntegreerde en intuïtieve omgeving. Via dit dashboard heeft men toegang tot hun meeste gebruikte apps, de apps waaraan ze bouwen en het aanbod goedgekeurde (door andere gebouwde) apps. Dus niet alleen de software maar ook de ondersteunende diensten zijn beschikbaar voor hergebruik.

Enterprise Low-Code Factory is onderdeel van Pega Infinity, het digitale transformatie platform en is naar verwachting eind Q3 2019 commercieel beschikbaar. De oplossing werd onlangs aangekondigd tijdens PegaWorld 2019 in Las Vegas.

“Enterprise Low-Code Factory omvat drie decennia ervaring van modelgestuurde applicatieontwikkeling, waarmee low-code applicatieontwikkeling organisatiebreed kan worden uitgerold", aldus Don Schuerman, CTO en vicepresident productmarketing Pegasystems. "Iedereen heeft het potentieel om een ontwikkelaar binnen de eigen organisatie te worden en innovatieve toepassingen te creëren. Tegelijkertijd kunnen IT-managers gerust zijn op de nodige balans tussen controle en samenwerking dankzij gestroomlijnde governance processen.

Achtergrondinformatie
Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operational excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega PlatformTM stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al vijfendertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en digital process automation (DPA), aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.
Tags bij dit bericht
Eerder van Pegasystems
4 dec 2019 Pega breidt Cloud Choice uit met Kubernetes-support

30 okt 2019 Next-Best-Action Designer van Pega versnelt AI-implementaties met nieuwe stapsgewijze begeleiding die rechtstreeks in de software is ingebouwd

11 okt 2019 Onderzoek Pega toont aan: ontoereikende technologie hindert klantenservice

Logo INFLUX PR

Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.LVTPR.com