www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

Retro Spelcomputer beurs in Apeldoorn

Ben jij ook zo’n liefhebber van retro gaming? Dan hebben wij goed nieuws! Op 22 september 2019 is het weer zover, dan organiseert het Bonami SpelComputer Museum haar 40ste retro spelcomputer beurs. Ditmaal zijn jullie allemaal uitgenodigd om langs te komen in Apeldoorn.

Op de beurs zullen tientallen standhouders de meest uiteenlopende gaming producten aanbieden. Denk aan retro spelconsoles, handhelds, joysticks, controllers, accessoires en andere merchandise uit de jaren ’70 tot ’90. Sommige gaming producten zijn tweedehands, andere zitten nog nieuw in de doos. Ook voor exclusieve collectors items ben je op de retro spelcomputer beurs aan het goede adres.

Elk kwartaal organiseert het Bonami SpelComputer Museum uit Zwolle een retro gaming beurs, op verschillende locaties in Nederland. De spelcomputer beurs kenmerkt zich door een gezellige sfeer en weet zodoende honderden bezoekers te trekken uit de regio, maar ook van ver daarbuiten.

Het is een fantastische plek voor game liefhebbers om bij elkaar te komen en een gezellig praatje te maken. En misschien vindt jij wel net dat ene retro spel of dat ene exclusieve item waar je al zo lang naar op zoek bent? Kom dus zeker een kijkje nemen bij de retro spelcomputer beurs in Apeldoorn!

Het Bonami Test Team is op de beursvloer aanwezig om bezoekers te helpen met hun aankoop. Is er twijfel of een bepaald product wel naar behoren werkt? Het team van enthousiaste medewerkers helpt u graag bij het testen van reeds aangekochte of nog aan te schaffen producten. De service is geheel gratis. Mocht er onverhoopt een reparatie moeten plaatsvinden, ook dan kan het Bonami Test Team daarin ondersteunen.

Liefhebbers zijn van harte welkom op zondag 22 september 2019 bij Sportcentrum Matenpark aan de Heemradenlaan 130 in Apeldoorn. De retro gaming beurs start om 10:30 en eindigt om 15:30. De gaming beurs is ruim opgezet en daarmee ook rolstoelvriendelijk.

De entreeprijs bedraagt €5,00 per persoon. Bezoekers t/m 5 jaar krijgen gratis entree. Parkeren kan direct naast het sportcentrum en is geheel gratis.

Genoeg rondgesnuffeld? In het sportcentrum is ook een kantine aanwezig, waar je onder andere een broodje of een kopje koffie kunt nuttigen.