www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 152 dagen geleden)
PR: Marcommit

myBrand scoort voor het vijfde jaar op rij hoog in Giarte Outsourcing Performance onderzoek

Met bovengemiddelde scores wordt myBrand wederom door klanten bekroond

Geertruidenberg, 28 juni 2019 – SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand is voor de vijfde keer op rij beloond met bovengemiddeld hoge cijfers in het Outsourcing Performance onderzoek 2019 van Giarte, onderzoeks- en adviesbureau op het vlak van IT-dienstverlening en -outsourcing. Een van de opvallendste resultaten is de score van 74 op proactiviteit, ten opzichte van een peergroup-gemiddelde van 68. Andere uitschieters zijn de scores op private cloud management (9,0) en back-end user management (8,7). 81 procent van de klanten is fan en zou myBrand aanbevelen; meer dan de helft hiervan is zelfs superfan. Ook de Giarte Trustscore van 81 is wederom positief. De resultaten bevestigen dat de inzet en ambitie van myBrand haar vruchten afwerpt op het gebied van klanttevredenheid.

Kennis en innovatie
De missie van myBrand is om de best gewaardeerde SAP-dienstverlener in de markt te zijn. Om hieraan continu te blijven voldoen, heeft myBrand het afgelopen jaar fors geïnvesteerd in innovatie. Onder andere door het oprichten van een unit die volledig is gericht op het ontwikkelen van nieuwe proposities op basis van ontwikkelingen in de markt en het verder uitbouwen van het kennisbedrijf. Dit heeft onder andere geresulteerd in de ontwikkeling van de Discovery Scan die de expeditie naar de nieuwe SAP-versie S/4HANA inzichtelijk maakt. Andere topics binnen de innovatie-unit zijn de transitie naar hybride of public cloudplatformen. Daarnaast heeft myBrand Nextmoves geacquireerd en zo geïnvesteerd in de SAAS-competentie met bijbehorende add-on producten.

Seger Theuns, algemeen directeur bij myBrand: “Met de overname van myBrand door Conclusion, is het een ander jaar geweest dan ooit tevoren. Ik ben blij om te zien dat dit voor onze klanten geen impact heeft gehad op de wijze waarop deze worden bediend, maar juist positief heeft uitgepakt. Dankzij het ecosysteem van Conclusion staat myBrand nog sterker in de markt en profiteren onze klanten van een uitgebreid expertiseportfolio binnen de totale scope van IT. Onze missie zit in het DNA van de myBranders en de uitstekende Giarte resultaten zijn hiervan het bewijs. Ik ben dan ook trots op de medewerkers van myBrand en waardeer hun inzet om iedere dag weer voor de perfecte klantbeleving te gaan. Het komende jaar zetten we de schouders eronder om dit niveau van dienstbeleving vast te houden en wederom naar een volgend niveau te brengen. We hebben het afgelopen jaar weer een aantal prachtige klanten mogen verwelkomen; ook bij deze klanten willen we onze beloften waarmaken.”

Over het onderzoek
Het Outsourcing Performance onderzoek is de grootste benchmarkstudie van IT managed services in Nederland. Het onderzoek brengt de kwaliteit van de relatie tussen IT-uitbesteders en hun IT-dienstverleners in kaart. Het volledige onderzoek vind je hier: https://outsourcingperformance.nl/onderzoeksdata/onderzoeksdata-overzicht/

-----------------

Over myBrand

myBrand, onderdeel van Conclusion, biedt de nieuwe servicestandaard voor SAP-dienstverlening. myBrand is ontstaan uit de droom om gestalte te geven aan een SAP-dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Dit heeft zich vertaald in onze missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. De leidende kernwaarden zijn langetermijnrelaties, een geïntegreerde dienstverlening en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met deze kernwaarden onderscheidt myBrand zich niet alleen door de nauwe manier van samenwerken met haar klanten, ook staat myBrand inmiddels bekend als de SAP-dienstverlener die echt verantwoordelijkheid neemt voor succesvolle bedrijfsprocessen bij haar klanten. myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie. Het bedrijf bestaat 14 jaar en heeft vestigingen in Geertruidenberg, Apeldoorn en Maarssen. Er werken meer dan 350 mensen. Meer informatie is te vinden op www.mybrand.nl of volg myBrand op: Twitter | LinkedIn.

Marcommit
Juul Klaassen
mybrand@marcommit.nl
Laatste van myBrand
Johan Looijmans start als SAP Business Architect bij myBrand

Mammoet verhuist SAP-omgeving naar myBrand private cloud

myBrand doet beroep op Conclusion Mission Critical voor 24x7 monitoring en beheer
Verstreken tijd: 2 jaar en 152 dagen

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Orange Cyberdefense