Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 13 dagen geleden)
PR: Marcommit

myBrand scoort voor het vijfde jaar op rij hoog in Giarte Outsourcing Performance onderzoek

Met bovengemiddelde scores wordt myBrand wederom door klanten bekroond

Geertruidenberg, 28 juni 2019 – SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand is voor de vijfde keer op rij beloond met bovengemiddeld hoge cijfers in het Outsourcing Performance onderzoek 2019 van Giarte, onderzoeks- en adviesbureau op het vlak van IT-dienstverlening en -outsourcing. Een van de opvallendste resultaten is de score van 74 op proactiviteit, ten opzichte van een peergroup-gemiddelde van 68. Andere uitschieters zijn de scores op private cloud management (9,0) en back-end user management (8,7). 81 procent van de klanten is fan en zou myBrand aanbevelen; meer dan de helft hiervan is zelfs superfan. Ook de Giarte Trustscore van 81 is wederom positief. De resultaten bevestigen dat de inzet en ambitie van myBrand haar vruchten afwerpt op het gebied van klanttevredenheid.

Kennis en innovatie
De missie van myBrand is om de best gewaardeerde SAP-dienstverlener in de markt te zijn. Om hieraan continu te blijven voldoen, heeft myBrand het afgelopen jaar fors geïnvesteerd in innovatie. Onder andere door het oprichten van een unit die volledig is gericht op het ontwikkelen van nieuwe proposities op basis van ontwikkelingen in de markt en het verder uitbouwen van het kennisbedrijf. Dit heeft onder andere geresulteerd in de ontwikkeling van de Discovery Scan die de expeditie naar de nieuwe SAP-versie S/4HANA inzichtelijk maakt. Andere topics binnen de innovatie-unit zijn de transitie naar hybride of public cloudplatformen. Daarnaast heeft myBrand Nextmoves geacquireerd en zo geïnvesteerd in de SAAS-competentie met bijbehorende add-on producten.

Seger Theuns, algemeen directeur bij myBrand: “Met de overname van myBrand door Conclusion, is het een ander jaar geweest dan ooit tevoren. Ik ben blij om te zien dat dit voor onze klanten geen impact heeft gehad op de wijze waarop deze worden bediend, maar juist positief heeft uitgepakt. Dankzij het ecosysteem van Conclusion staat myBrand nog sterker in de markt en profiteren onze klanten van een uitgebreid expertiseportfolio binnen de totale scope van IT. Onze missie zit in het DNA van de myBranders en de uitstekende Giarte resultaten zijn hiervan het bewijs. Ik ben dan ook trots op de medewerkers van myBrand en waardeer hun inzet om iedere dag weer voor de perfecte klantbeleving te gaan. Het komende jaar zetten we de schouders eronder om dit niveau van dienstbeleving vast te houden en wederom naar een volgend niveau te brengen. We hebben het afgelopen jaar weer een aantal prachtige klanten mogen verwelkomen; ook bij deze klanten willen we onze beloften waarmaken.”

Over het onderzoek
Het Outsourcing Performance onderzoek is de grootste benchmarkstudie van IT managed services in Nederland. Het onderzoek brengt de kwaliteit van de relatie tussen IT-uitbesteders en hun IT-dienstverleners in kaart. Het volledige onderzoek vind je hier: https://outsourcingperformance.nl/onderzoeksdata/onderzoeksdata-overzicht/

-----------------

Over myBrand

myBrand, onderdeel van Conclusion, biedt de nieuwe servicestandaard voor SAP-dienstverlening. myBrand is ontstaan uit de droom om gestalte te geven aan een SAP-dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Dit heeft zich vertaald in onze missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. De leidende kernwaarden zijn langetermijnrelaties, een geïntegreerde dienstverlening en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met deze kernwaarden onderscheidt myBrand zich niet alleen door de nauwe manier van samenwerken met haar klanten, ook staat myBrand inmiddels bekend als de SAP-dienstverlener die echt verantwoordelijkheid neemt voor succesvolle bedrijfsprocessen bij haar klanten. myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie. Het bedrijf bestaat 14 jaar en heeft vestigingen in Geertruidenberg, Apeldoorn en Maarssen. Er werken meer dan 350 mensen. Meer informatie is te vinden op www.mybrand.nl of volg myBrand op: Twitter | LinkedIn.

Marcommit
Juul Klaassen
mybrand@marcommit.nl
Laatste van myBrand
myBrand migreert fabriek Ausnutria naar SAP

myBrand verhuist SAP Retail-omgeving Intertoys naar public cloud

Coop verlengt SAP-hostingcontract met myBrand
Wereldleider in beveiliging van mobiele apparaten en apps, Zimperium, sluit distributie-overeenkomst met Distology

THE BRISTOL GROUP en Guardian360 sluiten partnership voor de levering van continue veiligheidsscans in Duitsland

Frontline Solutions her-certificeert zich voor ISO27001

IFS uitgeroepen tot Leider in Gartner’s 2020 Magic Quadrant for Field Service Management

Slechts 5 procent vindt innovatie in de dienstverlening het belangrijkst bij keuze financiële dienstverlener

Zyxel introduceert tri-mode beheer met nieuwe hybride switch

Heijmans gaat langdurige IT-samenwerking aan met Conclusion

BOYS WITH BRAINS NU IN 17 LANDEN IN EUROPA ACTIEF

Broad Horizon neemt Data Management Professionals over

Razer DeathAdder V2 nu beschikbaar in mini-variant

Tilburgse onderwijsinstellingen slaan handen ineen voor ICT

Oracle Autonomous Database nu beschikbaar in datacenters van klanten

Oracle kondigt 'Oracle Dedicated Region Cloud@Customer' aan
Thunderbolt 4: universele kabelconnectiviteit voor iedereen

Partnership Solipsis Managed Services en Printix maakt locatieonafhankelijk printer-management mogelijk vanuit de cloud

Werknemers bereid tot langere trips als zakenreizen daarmee duurzamer worden

Spotify lanceert ‘Soundtrack Your Workout’

Behoefte aan Tech-oplossingen ter voorkoming van COVID-19 groeit in vastgoedsector

Western Digital vergroot capaciteit enterprise HDD’s naar 18TB

Nederland dreigt toppositie binnen Europese startup ecosystemen te verliezen

ZIVVER lanceert veilig en betaalbaar videobellen

ICT GROUP CONVENES EXTRAORDINARY MEETING OF SHAREHOLDERS
Verstreken tijd: 1 jaar en 13 dagen

Logo Marcommit
myBrand contact

Logo myBrand

info@mybrand.nl
  mybrand.nl
myBrand sociaal

myBrand tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo IFS
Logo CRM Partners
Logo Zyxel