Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 52 dagen geleden)
PR: Marcommit

myBrand scoort voor het vijfde jaar op rij hoog in Giarte Outsourcing Performance onderzoek

Met bovengemiddelde scores wordt myBrand wederom door klanten bekroond

Geertruidenberg, 28 juni 2019 – SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand is voor de vijfde keer op rij beloond met bovengemiddeld hoge cijfers in het Outsourcing Performance onderzoek 2019 van Giarte, onderzoeks- en adviesbureau op het vlak van IT-dienstverlening en -outsourcing. Een van de opvallendste resultaten is de score van 74 op proactiviteit, ten opzichte van een peergroup-gemiddelde van 68. Andere uitschieters zijn de scores op private cloud management (9,0) en back-end user management (8,7). 81 procent van de klanten is fan en zou myBrand aanbevelen; meer dan de helft hiervan is zelfs superfan. Ook de Giarte Trustscore van 81 is wederom positief. De resultaten bevestigen dat de inzet en ambitie van myBrand haar vruchten afwerpt op het gebied van klanttevredenheid.

Kennis en innovatie
De missie van myBrand is om de best gewaardeerde SAP-dienstverlener in de markt te zijn. Om hieraan continu te blijven voldoen, heeft myBrand het afgelopen jaar fors geïnvesteerd in innovatie. Onder andere door het oprichten van een unit die volledig is gericht op het ontwikkelen van nieuwe proposities op basis van ontwikkelingen in de markt en het verder uitbouwen van het kennisbedrijf. Dit heeft onder andere geresulteerd in de ontwikkeling van de Discovery Scan die de expeditie naar de nieuwe SAP-versie S/4HANA inzichtelijk maakt. Andere topics binnen de innovatie-unit zijn de transitie naar hybride of public cloudplatformen. Daarnaast heeft myBrand Nextmoves geacquireerd en zo geïnvesteerd in de SAAS-competentie met bijbehorende add-on producten.

Seger Theuns, algemeen directeur bij myBrand: “Met de overname van myBrand door Conclusion, is het een ander jaar geweest dan ooit tevoren. Ik ben blij om te zien dat dit voor onze klanten geen impact heeft gehad op de wijze waarop deze worden bediend, maar juist positief heeft uitgepakt. Dankzij het ecosysteem van Conclusion staat myBrand nog sterker in de markt en profiteren onze klanten van een uitgebreid expertiseportfolio binnen de totale scope van IT. Onze missie zit in het DNA van de myBranders en de uitstekende Giarte resultaten zijn hiervan het bewijs. Ik ben dan ook trots op de medewerkers van myBrand en waardeer hun inzet om iedere dag weer voor de perfecte klantbeleving te gaan. Het komende jaar zetten we de schouders eronder om dit niveau van dienstbeleving vast te houden en wederom naar een volgend niveau te brengen. We hebben het afgelopen jaar weer een aantal prachtige klanten mogen verwelkomen; ook bij deze klanten willen we onze beloften waarmaken.”

Over het onderzoek
Het Outsourcing Performance onderzoek is de grootste benchmarkstudie van IT managed services in Nederland. Het onderzoek brengt de kwaliteit van de relatie tussen IT-uitbesteders en hun IT-dienstverleners in kaart. Het volledige onderzoek vind je hier: https://outsourcingperformance.nl/onderzoeksdata/onderzoeksdata-overzicht/

-----------------

Over myBrand

myBrand, onderdeel van Conclusion, biedt de nieuwe servicestandaard voor SAP-dienstverlening. myBrand is ontstaan uit de droom om gestalte te geven aan een SAP-dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Dit heeft zich vertaald in onze missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. De leidende kernwaarden zijn langetermijnrelaties, een geïntegreerde dienstverlening en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met deze kernwaarden onderscheidt myBrand zich niet alleen door de nauwe manier van samenwerken met haar klanten, ook staat myBrand inmiddels bekend als de SAP-dienstverlener die echt verantwoordelijkheid neemt voor succesvolle bedrijfsprocessen bij haar klanten. myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie. Het bedrijf bestaat 14 jaar en heeft vestigingen in Geertruidenberg, Apeldoorn en Maarssen. Er werken meer dan 350 mensen. Meer informatie is te vinden op www.mybrand.nl of volg myBrand op: Twitter | LinkedIn.

Marcommit
Juul Klaassen
mybrand@marcommit.nl
Laatste van myBrand
myBrand biedt organisaties 360 graden klantbeeld met SAP Marketing Cloud

Martijn Hulshof voltooit ambassadeursprogramma SAP Intelligent Enterprise

Johan Looijmans start als SAP Business Architect bij myBrand
Eerste Online Community Summit van Nederland start 17 mei

Red Hat wil het eerste gecertificeerde Linux-platform voor wegvoertuigen leveren

Thales en Senetas lanceren quantum bestendige netwerk encryptie-oplossing

Techone neemt De Krachtcentrale uit Arnhem over

Bynder's 2021 State of Branding Report: marketeers ontvankelijker voor automatisering binnen branding

Banking Circle verwerkt zes procent van Europese B2C e-commercebetalingen

Zenda Support biedt sourcingdienst voor vast bedrag per maand

Vertiv lanceert volgende generatie UPS-systeem voor kritische toepassingen

myBrand biedt organisaties 360 graden klantbeeld met SAP Marketing Cloud

Warbout Distributie stelt Jakko Tol aan als commercieel directeur

Sophos introduceert enige XDR-oplossing in de sector die Native Endpoint, Server, Firewall en E-mailsecurity synchroniseert

Tanium introduceert certificeringsprogramma voor klanten en partners

Extra waakzaamheid geboden voor thuiswerkers tijdens World Password Day 2021

Worldcom Confidence Index februari 2021: de publieke en energiesector zien grootste stijging in vertrouwen van CEO’s en CMO’s

Dell Technologies APEX verandert de manier waarop we technologie gebruiken

Dell Technologies verhoogt waarde van data aan de edge

VONQ introduceert Labor Market Insights-platform om HR-teams en recruiters te ondersteunen tijdens de aanhoudende pandemie

Robuuste mobiele apparatuur maakt overgang naar industrie 4.0 mogelijk

ThoughtSpot Everywhere maakt als low-code platform interactieve data-apps mogelijk met search en AI-gestuurde analytics

ThoughtSpot neemt Diyotta over en breidt ecosysteem uit voor Modern Analytics Cloud
Verstreken tijd: 2 jaar en 52 dagen

Logo Marcommit
myBrand contact

Logo myBrand

info@mybrand.nl
  mybrand.nl
myBrand sociaal

myBrand tweets

Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Ictivity
Logo PinkRoccade Hosting Services
Logo Infor