www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 27 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Xerox introduceert de Baltoro HF Inkjet Pers

Eerste pers in deze klasse die met geautomatiseerde intelligentie echte HD kwaliteit levert

BREUKELEN, 27 juni 2019 – Xerox kondigt de Xerox BaltoroTM HF Inkjet Pers aan, een losblad productiepers die het klanten mogelijk maakt hoogvolume, transactioneel werk te printen. Ook direct mail campagnes en catalogi die een hoge kwaliteit vereisen, behoren tot de mogelijkheden die deze productieve pers aan kan.

De Baltoro HF is het eerste product van Xerox dat op dit platform is gemaakt. “We hebben de Baltoro HF ontworpen door het beste van onze iGen® en High Fusion inkjettechnologie te combineren. Het resultaat is een baanbrekend platform voor de commerciële printomgeving en het ondersteunt hoge kwaliteit output met kosten vergelijkbaar met offset drukwerk,” zegt Tracey Koziol, senior vice president Global Offerings van Xerox. “Eigen ontwerp en fabricage van de Baltoro HF van frame tot afdrukgedeelte geven ons de mogelijkheid om dit platform snel verder te ontwikkelen.”

De Baltoro HF is de enige pers in deze categorie die geautomatiseerde intelligentie gebruikt om kleur en kwaliteit te verbeteren en te behouden, en zorgt er ook voor dat er real-time correcties zijn. De pers levert met zijn geautomatiseerde intelligentie, de High Fusion inkt en Xerox High Fusion W-Series inkjetkoppen, HD 1200 x 1200 dpi kwaliteit zonder de noodzaak tot voorbehandeling of coaten van substraten. Het vermijden van de voorbehandeling komt ten goede aan de grootte van de pers, het energieverbruik en de totale kosten. En dat terwijl de productiviteit stijgt.

De Baltoro HF biedt ook extra tijdbesparende voordelen. Zijn snelheid, gecombineerd met het grootste afdrukgebied in zijn klasse, zorgt ervoor dat de pers een zeer hoge productiviteit kent. Xerox FreeFlow Core automatiseert het tijdrovende pre-press werk en de Xerox FreeFlow Print Server voegt nieuwe opdrachten toe terwijl de pers aan het printen is.

De Baltoro HF is nu beschikbaar. Om meer te horen over deze pers is er een webcast op dinsdag 2 juli om 16.00 uur.

Over Xerox
Xerox Corporation is een technologieleider die de manier waarop de wereld communiceert, verbindt en werkt innoveert. We begrijpen wat de kern is van het delen van informatie - en alle vormen die het kan aannemen. We omarmen de integratie van papier en digitaal, de toenemende vraag naar mobiliteit en de behoefte aan naadloze integratie tussen werk en privé. Elke dag helpen onze innovatieve printtechnologieën en intelligente werkoplossingen mensen te communiceren en op een betere manier te werken. Ontdek meer op Xerox.nl en volg ons op Twitter op @Xeroxnederland.

-XXX-

Perscontact:

Patty de Jong, Public Relations, Xerox
+31(0)620541506, Patty.deJong@xerox.com

Sonia Panchal, Public Relations, Xerox
+44 (0)7713 191581, sonia.panchal@xerox.com

Opmerking: Om RSS nieuws te krijgen, kijk op https://www.news.xerox. com. For open commentary, industry perspectives and views, visit http://twitter.com/xerox, http://www.facebook.com/XeroxCorp, https://www.instagram.com/xerox/, http://www.linkedin.com/company/xerox, http://www.youtube.com/XeroxCorp.

Xerox® is a trademark of Xerox in the United States and/or other countries.
Laatste van Xerox
In drie stappen succesvol naar workflow automation

Xerox ondersteunt printproces coronavaccinatie-uitnodigingen

Onderzoek van Xerox: mkb-bedrijven gebruiken automatisering, digitalisering en security om sterker uit de pandemie te komen